Luetelkaa pelottavia biisejä!
Kommentit (83)
Minä olin viikonloppuna kaverilla talovahtina, syrjäinen mökki metsän keskellä, ja kaveri oli kiusallaan ajastanut stereot herättämään kahdelta yöllä. Ei ole ikinä Olkinainen pelottanut niin paljon! :D
Olkinainen tansii navetan katolla....
minullekin aiheuttaa edelleen väristyksiä.
Olkinaiselle ääni. Sen makaaberin naiivi tarina on tosi kolkko.
Kuristaja - vuosisadan rakkauslaulu.
Tulin vain katsomaan, montako kertaa Olkinainen on mainittu :)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:44"]Beatles - Revolution number 9
[/quote]
Olin just tulossa laittamaan tätä :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:51"]
[/quote]
Varma voittaja :)
Yö, Tauski, Frederik,Tommi Läntinen, Mamba ova oikeasti vaarallisia mielenterveydelle.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:51"]
[/quote]
En uskalla lukea sen biisin sanoja, mulle tulee epämiellyttävän karmiva olo. Ja yleensä en pelkää mitään!
Varma voittaja :)
[/quote]
King Diamondilla on aika pelottavia biisejä. Ne albumit (mitä ennenmuinoin kuunneltiin) oli niinku tarinoita enkä muista yksittäisiä biisejä nimeltä, kun niitä tuli kuunneltua kokonaisuuksina. Muistan yhden biisin viimeiset sanat "Sarah die, Sarah die. Goodbye." King Diamondin tyylin tuntevat (ei täällä ehkä kukaan?) tietävät, miltä tuo kuulostaa ja se jää mieleen. Yritin googlettaa biisiä mutta en löytänyt oikeeta.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:05"]
King Diamondilla on aika pelottavia biisejä. Ne albumit (mitä ennenmuinoin kuunneltiin) oli niinku tarinoita enkä muista yksittäisiä biisejä nimeltä, kun niitä tuli kuunneltua kokonaisuuksina. Muistan yhden biisin viimeiset sanat "Sarah die, Sarah die. Goodbye." King Diamondin tyylin tuntevat (ei täällä ehkä kukaan?) tietävät, miltä tuo kuulostaa ja se jää mieleen. Yritin googlettaa biisiä mutta en löytänyt oikeeta.
[/quote]
Sen tv-sarjan tunnari missä oli Mulder.
Anekdoten tai Happy Family. Koko tuotanto.