Emmerdale ja Cameron.
Meneekö vielä kauan, että on tehnyt Carlin lisäksi ne kaksi murhaa ja jää kiinni? Mä en kestä katsoa tuota sarjaa kohta enää Cameronin ja Robbien takia.
Kommentit (55)
Niin sitä voikin eläytyä johonkin tv-sarjaan ;) Cameron-mulkero ärsyttää minuakin...
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:07"]Gennie.
[/quote]
Voi ei...Gennie on symppis.
Voi Alex :( Sarjan ainoa komea mies! Hänen vuoksi joskus sarjaan koukutuin :) Tulee kova ikävä!
Cameronhan on ihana! Muttei kyllä niin ihana kuin Cain <3
Mä tykkään Cainista. On rehellisesti pahis. Cameron antaa naisen ottaa syyn niskoille ja on muutenkin tekopyhä inhotus.
Siihen menee vuosikin vielä että noi murhakuviot selviää... Cameron palaa yhteen vielä Debbienkin kanssa. Ei siis ratkea ihan pian... :-)
Kuule likka, tuu tänne sanoo, Cain on mun!!!! Just puhuttiin Cainin kans puhelimessakin!
Voi ei! Täytyykö mun laittaa lempparisarja tauolle. Ärsyttävää kun jotkut juonikäänteet vain jatkuvat ja jatkuvat. Ihan kuin kaunareissa.
Tuomitaanko chas murhasta vai vapautuuko?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:46"]
Tuomitaanko chas murhasta vai vapautuuko?
[/quote]
Taisit jättää tänään katsomisen väliin.
Me täällä Cainin kanssa pussaillaan. Katoppa sen taskut kun se tulee sun luo, saattaa olla mun hiuskiehkura siellä! Ja kun Cainille seuraavan kerran soittaa "Jarkko työ" niin se olen miiiinä!!
Ihan hirveä oli tän päivän jaksojen päätös. Tuli tosi ahdistava olo.
Ketkä kaikki vielä kuolee ennen kun cameron jää kiinni???
Mulle menee liian jännäks, pakko varmaan pitää taukoa, liian ahdistavia juttuja! Onneks Chasia ei tuomittu , olisin varmaan saanu sydärin jos niin olis käyny... Joo-o, olen liian herkkä tällaisille sarjoille. Aikoinaan aloitin seuraamisen kun ajattelin ettei ole liian jännä mulle. Samasta syystä seurasin Frasieria:)
Nyt se tappaa kohta Alexin....kuka seuraava uhri on?