Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo juttu tuo Turun sähkööpotkulautaturma. Loukkaantuneen 5-vuotiaan isä tai kukaan muukaan ei ole ollut yhteydessä poliisiin

Vierailija
20.09.2021 |

Syyllinen olisi suht helppo selvittää niin lautafirmojen gps-tiedoista kuin valvontakameroistakin. Kukaan silminnäkijäkään ei ole ilmoittautunut vaikka kyseessä yksi Turun vilkkaimmista paikoista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lapsi itse juossut alle. Sen takia eivät kehtaa ottaa yhteyttä poliisiin... 

Tai päälle ajanut tyyppi on tuttu, joko hyvässä tai pahassa. Lapsia nyt pitää varoa ja ne ovat arvaamattomia, eikä jalkakäytävällä saa ajaa noilla. 

Ongelma on juuri siinä että noi urpåt ajaa jalkakaytävällä

Vierailija
22/28 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt kunnolla ymmärrä tätä juttua. Jos lapselta murtui luita niin lapsi on toimitettu sairaalahoitoon - miksei poliisi pyydä perheen tietoja sieltä? Hoitavan lääkärin olisi pitänyt jo ilmoitus tehdä kun tuodaan lapsi joka loukkaantunut päälleajon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtumasta mitään parempaa selitystä? Mistä poliisi kuuli onnettomuudesta? Mistä tiedetään tytön vammat, jos ei edes tiedetä kuka hän on?

Vierailija
24/28 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tapahtumasta mitään parempaa selitystä? Mistä poliisi kuuli onnettomuudesta? Mistä tiedetään tytön vammat, jos ei edes tiedetä kuka hän on?

Niin, ja vielä, miksi puhutaan tytön isästä, tiedetäänkö ettei tytöllä ole äitiä, vai miksi ei puhuta molemmista vanhemmista?

Vierailija
25/28 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

…..

Vierailija
26/28 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä rikosprosessista olisi?

Tyttö joutuisi asianosaiseksi. Epäilty kriminaali saisi lopulta hänen täydelliset yhteystietonsa (hetun, osoitteen yms.) tietoonsa, eli julkiset esitutkintapaprut itselleen. Tajusin tämän, kun tyhmänä tein rikosilmoituksen minun autooni törmänneestä autosta vakuutusyhtiötä varten. Minä sain myös minun autooni törmänneen kaikki nuo tiedot.

Rangaistus olisi pahimmillaan sakkoja tai ehdollista, eli ei mitään.

En itsekään haluaisi mitenkään sekaantua asiaan. Kerran mokasin, en tokaa kertaa. Ei koskaan enää rikosilmoitusta.

Vierailija
27/28 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää pöliisia ottamasta yhteyttä isään, joka esiintyy nimellään lehtijutussa.

Vierailija
28/28 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luki varmaan jutun Turun Sanomista, missä isä kertoo tapahtumasta ja tytön saamista vammoista.

Sähköpotkulautailija ajoi 5-vuotiaan tytön päälle Turun keskustassa – isä: "Toivon järkeä sähköpotkulautailijoille"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän