Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun mies on ainakin muuttanut minut! en ole ollenkaan enää se mitä olin joskus.

Vierailija
02.09.2006 |

on siinä paljon hyvää mutta on siinä vähän pahaakin mitä yhteiselo on saanut aikaan.

taistelin vastaan, luovutin.

nyt taidan olla kohta sellainen juuri kun hän haluaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi hassua, jos ihminen ei saisi läheiseltään mitään vaikutteita, eikä muuttuisi lainkaan. Eikä sitä välttämättä olisi muuttunut kovinkaan radikaalisti ilman sitä vaikutetta ja uuden partnerin vaikutusta. Ei ainakaan samaan suuntaan.

Kaikki ihmiset muuttuu iän myötä, mutta toiset enemmän ja toiset vähemmän, ja mä väitän, että ne läheiset ihmissuhteet ja ihmiset ovat yksi niistä tärkeimmistä vaikuttajista siinä, mihin suuntaan ihminen muuttuu.

Vierailija
2/3 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko saanut muuttua sellaiseksi kuin sinä olet ja haluat olla. Vai oletko joutunut vain tanssimaan miehesi tahdon mukaan. KUkaan ei voi määrätä, millaiseski sinun tulee muuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän tietenkin että ihminen muuttuu se on normaalia, mutta että alistun aika paljon miehen tahtoon, hänen mielestä en tarpeeksi kuitenkaan, varmaankaan?! ja hän väittäisi että hän ei ole mitään tehnyt mutta kyllä hän tietämättään on.

olen alkanut ajatella kuten hän.

paljon on tullut hyvää mutta on tullut ikäviäkin asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan