Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyysi tokille treffeille uimahalliin uimaan

Vierailija
20.09.2021 |

Aika erikoinen treffipaikka, ei oo enää kukaan tälläistä ehdottanut. Liikunnallinen mies, mutta haluaakohan vaan arvioida mun vartaloa? Vai voiko olla vilpitön pyyntö?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä olla missään tekemisissä miesten kanssa jos perusajatus on se, että ne vain aina ja iankaikkisesti haluavat kyylätä teidän perseitänne?

Miksi halvennat kommentillasi naisia? Siis tarkoituksesi on halventaa miehiä, mutta teet heistä ikäänkuun syyntakeettomia ja naisia pidät ihan avoimesti typerinä.🤷 Minun mies antaa ainakin orgasmeja, tukee, auttaa ja on paras ystäväni, haluttava. Katselee mielellään persettäni ja ei se ole katseista kulunut, ei minun eikä miehenikään. 😉

Vierailija
62/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä olla missään tekemisissä miesten kanssa jos perusajatus on se, että ne vain aina ja iankaikkisesti haluavat kyylätä teidän perseitänne?

Miksi halvennat kommentillasi naisia? Siis tarkoituksesi on halventaa miehiä, mutta teet heistä ikäänkuun syyntakeettomia ja naisia pidät ihan avoimesti typerinä.🤷 Minun mies antaa ainakin orgasmeja, tukee, auttaa ja on paras ystäväni, haluttava. Katselee mielellään persettäni ja ei se ole katseista kulunut, ei minun eikä miehenikään. 😉

No olihan taas tulkinta😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uiminenhan on oikein mukavaa ajanvietettä, varmaan mies sitä harrastaa ja ajatteli, josko lähtisit mukaan. Ja onhan se miehen mielestä aina plussaa nähdä nainen ilman meikkiä, eikä häntä varmasti haittaa lainkaan jos treffikumppanilla on vartalossa hieman ylimääräistä, parempi vain. Voi toki olla sikakin ja yleisen mielipiteen mukaisesti kannattaa jättää se jo, vaikka mitään jätettävää ei oikeastaan edes ole.

No siinähän ei kyllä muuta mukavaa oo, kun se että mies näkee ap:n ilman meikkiä! Naurattaa ajatuskin olla treffeillä ja uiskennella ympäriinsä välillä pärskyttäen toiselle ” käytsä usein täällä” fraaseja🤣

Vierailija
64/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin mun miehen kanssa toisilla treffeillä uimassa ja monta kertaa sen jälkeen. Mulla on rumat sääret ja vaikka olin tuohon aikaan hoikka, nyt normaalipainon ylärajalla, oli tuolloinkin pömppövatsa ja se on yhä,  joten ei vaikuttanut asiaan. 30-vuotishääpäivä oli kesällä. Voi olla että haluaa nähdä sinut natural tai sitten oikeasti haluaa vain uida, emme voi tietää. 

Näittekö te ekalla uimareissulla uimahallin aulassa, sitten moikkasitte toisianne altaalla ja taas näitte poislähtiessa aulassa? Tylsät treffit.

Ei, käytiin uimassa, uitiin yhtä matkaa ja uinnin jälkeen käytiin yleensä kahvilla joko siinä uimahallin kahviossa tai muualla tai sitten syömässä. 

Vierailija
65/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se sama mies joka kysyi aiemmin lenkkitreffeille?

Vierailija
66/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt uimahallissa ilman meikkiä...

Vierailija
67/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi se vie sinut treffeille lintutorniin 😰

Vierailija
68/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Kertoo pinnallisuudesta. Vaatteet päälläkin kuitenkin näkee, onko ns. tarpeeksi OK.