Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyysi tokille treffeille uimahalliin uimaan

Vierailija
20.09.2021 |

Aika erikoinen treffipaikka, ei oo enää kukaan tälläistä ehdottanut. Liikunnallinen mies, mutta haluaakohan vaan arvioida mun vartaloa? Vai voiko olla vilpitön pyyntö?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäkö mies olevansa liikunnallinen? Ei nimittäin ole. Jos harrastaa uintia edes kuntoliikuntana, uiminen on totaalisen epäsosiaalista. Eihän siinä ole mitään saumaa nähdä toista saati jutella. Jos taas on sellainen pää pystyssä lillivä rataeste, niin älä pahenna tilannetta menemällä siihen viereen pölisemään. Jotain hidasta vesikävelyä voitte ehkä altaalla touhuta, mutta kyllä tossa ensisijaisesti paistaa, että äijä on mielestään toooosibovrla kun saa sut biksuissa altaalle ja vielä meikittä.

Tämä. Miehet ja naiset vielä uivat sen verran eri tahtiin, ettei siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
42/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin haluaisin nähdä miehen kropan. Mut uimahalli on ehkä vähän outo paikka treffeille, menisin mielummin kylpylään tai kesällä rannalle.

Olen ollut treffeillä flamingon kylpylässä niin että menimme aluksi kylpylään, sen jälkeen laittauduimme ja menimme Helsinkiin ravintolaillalliselle. Olimme kyllä jo tässä vaiheessa avopuolisot, mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te käyneet siellä uimahallissa jo ensimmäisillä treffeillä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3597311/lahtisitko-ensimmaisilla-treffe…

Vierailija
44/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tapa arvioida, että kannattaako ryhtyä seksiin naisen kanssa.

Vierailija
45/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on aivan typerä treffipaikka. Yhdessä ei voi uida ja mitä siellä muiden tukkeena tekee jos ei edes ui. Paitsi jos menee mummojen sekaan vesijuoksemaan, jos mahtuu.

Käyn uimassa säännöllisesti, olen liikunnallinen ja katseenkestävä enkä edes meikkaa koskaan. Silti en lähtisi mihinkään uimahallitreffeille, missä toinen haluaa kyylätä persettä. Treffeille vaatteet päällä, kiitos.

Vierailija
46/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin kyllä ihan mielelläni. Mulla on kyllä ylipainoa jne sen verran että sen näkee kyllä ihan vaatteetkin päällä, joten mitään hirveää yllätystä ei uikkarit päällä olis luvassa. Mä rakastan uimista :)

Vierailija
47/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kertonut harrastavansa uintia vaikka viikoittain, niin haluaa ehkä myös kokeilla, että saisiko sinusta seuraa hänelle itselleen mieluisaan harrastukseen.

Jos ei harrasta uintia, niin kuulostaa juurikin pelkältä vartalon ja meikittömyyden kyttäykseltä. En ehkä lähtisi ollenkaan noille treffeille, kun ovat järjestyksessään vasta tokat. Kysy kuinka usein on tullut uitua tänä vuonna?

Vierailija
48/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloittajaa. Miten niin onko vilpitön pyyntö? Itsekin voisin pyytää deittiä, josta olen aidosti kiinnostunut, mukaan uimaan. Mies pitää uimisesta ja on menossa uimaan ja sen ajan voi joko käyttää sun kanssa tai ilman sua.

Varmaan siinä tulis deittiä uimapuvussa katseltuakin, mutta miten ihmeessä tuosta tuntuu tulevan jokin kynnyskysymys naisille? Ensin ollaan niin vihaisia ku mies kehtaakin katsoa sillä silmällä ja kohta avaudutaan siitä ettei miestä näytä kiinnostavan.

niin, uimahallissa vaan ei voi kyllä yhtään tutustua, joko uidaan jolloin ei voi puhua, tai saunotaan toinen naisten, toinen miesten puolella ja ei voi puhua. Pidän uimisesta enkä häpeä kroppaani, mutta minusta tuollainen ehdotus on mauton. En lähde, tarkoituksenahan on tsekata kroppa ja jos ei tätä yhtään tyylikkäämmin osaa tehdä, antaa olla.

Vierailija
49/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli on kyllä todella epäsosiaalinen paikka treffeille. Ellei sitten mene lillumaan johonkin terapia-altaaseen hierontasuihkujen alle. 

Itse tsekkaisin tuollaisilla treffeillä vartalon lisäksi uimataidon ja tekniikan. Koen, että se kertoo paljon ihmisestä :) 

Vierailija
50/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen arvaa mitä se haluaa arvioida ja kertoo luonteesta.

Vierailija
51/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvä. Näkee naisen eikä loukkaa tämän herkkiä tunteita jos ei miellytä. Jos nainen ei tule, niin eipä se seksikään varmaan auvoosta ole jos häpeää itseään.

Vierailija
52/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen kaverini harrasti tuota ja kyllä hän teki sitä nimenomaan nähdäkseen naisen kropan.

Näkeehän naisetkin siinä miehen kropan. Ei ne salilla käynnit auta mitään, jos miehellä on huono ryhti ja ruma takapuoli.

Tai finninen/karvainen selkä ja pisamia 🤢

Vierailija
53/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan samoin. Musta tuntui aika ikävältä, just siltä että noniin, nyt sitten lähdetään arvioimaan onko mun kroppa herralle sopiva vai ei. En suostunut niille treffeille, vaikka ylipaino-ongelmaa ei ollutkaan. Jos ei voi muhun tutustua ilman, että näkee mut ensin ilman vaatteita uikkareissa/bikineissä, niin sitten ei voi mitään. 

Vierailija
54/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen hienovaraista. En lähtisi.

Ei ole tarvinnut uida kummankaan aviomiehenkään kanssa treffatessa, kyllä sen kropan näkee muutenkin.

Vierailija
55/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin mun miehen kanssa toisilla treffeillä uimassa ja monta kertaa sen jälkeen. Mulla on rumat sääret ja vaikka olin tuohon aikaan hoikka, nyt normaalipainon ylärajalla, oli tuolloinkin pömppövatsa ja se on yhä,  joten ei vaikuttanut asiaan. 30-vuotishääpäivä oli kesällä. Voi olla että haluaa nähdä sinut natural tai sitten oikeasti haluaa vain uida, emme voi tietää. 

Vierailija
56/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hyvä. Näkee naisen eikä loukkaa tämän herkkiä tunteita jos ei miellytä. Jos nainen ei tule, niin eipä se seksikään varmaan auvoosta ole jos häpeää itseään.

Hyvä siinä mielessä, että heti tajuaa miten mies haluaa seurustella sopivan vartalon kanssa eikä sopivan naisen.

Voihan siinä käydä niinkin, että mies on innoissaan, kun näkee naisen, mutta nainen sanookin hyi. Miehen on siinä vaiheessa myöhäistä esitellä mukavaa luonnettaan.

Vierailija
57/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin mun miehen kanssa toisilla treffeillä uimassa ja monta kertaa sen jälkeen. Mulla on rumat sääret ja vaikka olin tuohon aikaan hoikka, nyt normaalipainon ylärajalla, oli tuolloinkin pömppövatsa ja se on yhä,  joten ei vaikuttanut asiaan. 30-vuotishääpäivä oli kesällä. Voi olla että haluaa nähdä sinut natural tai sitten oikeasti haluaa vain uida, emme voi tietää. 

Näittekö te ekalla uimareissulla uimahallin aulassa, sitten moikkasitte toisianne altaalla ja taas näitte poislähtiessa aulassa? Tylsät treffit.

Vierailija
58/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Kaide M/S Romanticissa totesi, niin nainen pitää just ennen tositoimia tsekkaa uimahallissa / kylpylässä, jotta näkee ettei oo jotain koripallon kokoisia luomia, psoria tai jotain muuta totaalista turn-offia, kuten sellua. 

Vierailija
59/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä siinä mielessä, että heti tajuaa miten mies haluaa seurustella sopivan vartalon kanssa eikä sopivan naisen.

Voihan siinä käydä niinkin, että mies on innoissaan, kun näkee naisen, mutta nainen sanookin hyi. Miehen on siinä vaiheessa myöhäistä esitellä mukavaa luonnettaan.

Niin, kukapa ei halua viehättyä ja kiihottua siitä kumppanin vartalostakin, mutta tämä on ilmeisesti ns kielletty aihe. Ihmeellistä että naiseen kuin naiseen olisi tyydyttävä koska hän on nainen. Seksi on paskaa jos toinen häpeää itseään, niin se vaan menee.

Vierailija
60/68 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä olla missään tekemisissä miesten kanssa jos perusajatus on se, että ne vain aina ja iankaikkisesti haluavat kyylätä teidän perseitänne?