Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitää teette viikonloppuisin kun

Vierailija
05.11.2014 |

on niin ettei kumpikaan vanhemmista tee töitä viikonloppuisin. Meille on syntymässä ensimmäinen lapsi ja olen tässä pohtinut mitä perheelliset tekevät? Mies on liikkuvaa tyyppiä ja on tottunut näkemään kavereita viikonloppuisin, ei ole tosiaan mikään himahiiri.. Itse kyllä viihdyn ihan kotonakin, mutta selvää on että asiat tulevat muuttumaan kun lapsi syntyy. Mutta mitä ihmettä teette tai miten saatte aikanne kulumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko niin, että minulla ei ole ollut ongelmia "miten saada aika kulumaan" sen jälkeen kun lapsia on taloon tullut! Aika menee ihan itsestään kuin siivillä. Viikonloppuisin nautitaan vapaa-ajasta ja tehdään mitä milloinkin; ulkoillaan, kyläillään, käydään uimassa/kirjastossa/luistelemassa, ollaan kotosalla. Ehditään lukea, leikkiä, leipoa, kokata, siivota, pyykätä ja kaikkea mahdollista paljon paremmin kuin arkisin. Ja kun lapset ovat vähän isompia, on heilläkin jo omia menoja viikonloppuisin; leikkitreffejä, kavereiden synttäreitä, harrastuksia..

Vierailija
2/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ihan samaa, kun olin siinä elämänvaiheessa kuin sinä nyt. Vuotta myöhemmin en enää ihmetellyt yhtään. Ajalla on taipumus täyttyä. Ei tullut tylsää lapsen myötä, ja usein sunnuntai-iltana ajattelin että mihinkäs tämä viikonvaihde taas oikein meni - ja vielä näin mukavasti. Kyllä se sinullakin paikalleen loksahtaa, eli älä ainakaan stressaa asian kanssa.

Vierailija
4/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuntuu siltä että viikonloput tulevat menemään tv:n edessä ja kakkavaippoja vaihtaessa ja ruokkiessa lasta. Saa nähdä sitten mitä se oikeasti on.

Vierailija
5/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on just tosi tylsää, mutta olenkin yksinhuoltaja. Aina vaan kotona samat touhut päivästä toiseen  ja telkkaria. Miehes on parempi tottua siihen tai luultavasti istut siellä kotona yksin, lapsiperhearki on nimittäin aika koti painotteista. Ja vauva aika täsmälleen tuota mitä kuvailit.

Vierailija
6/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palstailen 24/7 ja mies katselee teeveetä.

Vierailija
7/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:20"]

on niin ettei kumpikaan vanhemmista tee töitä viikonloppuisin. Meille on syntymässä ensimmäinen lapsi ja olen tässä pohtinut mitä perheelliset tekevät? Mies on liikkuvaa tyyppiä ja on tottunut näkemään kavereita viikonloppuisin, ei ole tosiaan mikään himahiiri.. Itse kyllä viihdyn ihan kotonakin, mutta selvää on että asiat tulevat muuttumaan kun lapsi syntyy. Mutta mitä ihmettä teette tai miten saatte aikanne kulumaan?

[/quote]

Tuo himahiiri on jotenkin arvotettu termi, aivan kuin olisi jotenkin huonompi mies, jos tykkää viettää aikaa kotosalla vaimon kanssa.  

Vierailija
8/8 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin vauvan kanssa lauantaisin vauvauinnissa. Ja oikeastaan oltiin yhdessä. Ulkoiltiin koiran ja vauvan kanssa, käytiin yhdessä kaupoissa jne. Hyvin kului aika eikä tarvinnut sen enempää tekemistä kehitellä.

Sama homma nyt kun se edellinen "vauva" on jo 3 ja talossa on uusi vauva. Viikonloput menee kyllä ihan vauhdilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi