Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, uskaltaisitko ryhtyä rekkakuskiksi?

Vierailija
05.11.2014 |

Miten on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Itseasiassa aika hyvä ajatus. Ei tarvitsisi katsella vittumaisten ihmisten naamoja joka päivä.

Vierailija
2/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole muutamaan vuoteen ajanut edes henkilöautoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kaunis tyttäreni on, vielä pienikokoinen ja hoikka.

Vierailija
4/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska henkilöauto+peräkärrykin on minulle liikaa.

Vierailija
5/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs uskaltamista siinä on.

Vierailija
6/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo. Yksinäistä työtä näin sosiaaliselle. Kaipaan enemmän ihmisläheisempää. Ja ollapa nii säiden armoilla.

Vierailija
7/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta bussi- tai taksikuskiksi en.

Vierailija
8/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on rekkakuski. Ei mielestäni mitenkään hassumpaa hommaa ja liksakin ihan kohtuullinen noin duunariksi ( n. 50 000 e bruttona/vuosi). Tosin on se fyysisesti raskasta hommaa ja ajoittain myös henkisesti. Olen usein puolileikilläni heittänyt, että jos sitä jättäis tämän akateemisen uran ja lähtis amikseen logistiikkaa opiskelemaan :D välillä niin tympäsee ainainen tentteihin pänttääminen ja suorittaminen..Eli kyllä uskaltaisin!

Vierailija
9/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:44"]

Isäni on rekkakuski. Ei mielestäni mitenkään hassumpaa hommaa ja liksakin ihan kohtuullinen noin duunariksi ( n. 50 000 e bruttona/vuosi). Tosin on se fyysisesti raskasta hommaa ja ajoittain myös henkisesti. Olen usein puolileikilläni heittänyt, että jos sitä jättäis tämän akateemisen uran ja lähtis amikseen logistiikkaa opiskelemaan :D välillä niin tympäsee ainainen tentteihin pänttääminen ja suorittaminen..Eli kyllä uskaltaisin!

[/quote] Mitä muuten opiskelet?

Vierailija
10/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskin työ ei ole fyysisest rankkaa ja siksi suurin osa heistä on pullukoita vätyksiä. Varsinkin vanhemmat kuskit. Se sopii yksinäisyyttä kestävälle, joka haluaa kulkea ja nähdä erilaisia paikkoja. Ne tienaavat kuskit yöpyvät viikot autoissaan.

Vierailija
11/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo. Eikä tämä mitään herkkua ole. Eikä palkka ole lähelläkään 50 000€/vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan