Nainen, uskaltaisitko ryhtyä rekkakuskiksi?
Kommentit (11)
En. En ole muutamaan vuoteen ajanut edes henkilöautoa.
Mikäs siinä, kaunis tyttäreni on, vielä pienikokoinen ja hoikka.
En. Koska henkilöauto+peräkärrykin on minulle liikaa.
Olen jo. Yksinäistä työtä näin sosiaaliselle. Kaipaan enemmän ihmisläheisempää. Ja ollapa nii säiden armoilla.
Kyllä, mutta bussi- tai taksikuskiksi en.
Isäni on rekkakuski. Ei mielestäni mitenkään hassumpaa hommaa ja liksakin ihan kohtuullinen noin duunariksi ( n. 50 000 e bruttona/vuosi). Tosin on se fyysisesti raskasta hommaa ja ajoittain myös henkisesti. Olen usein puolileikilläni heittänyt, että jos sitä jättäis tämän akateemisen uran ja lähtis amikseen logistiikkaa opiskelemaan :D välillä niin tympäsee ainainen tentteihin pänttääminen ja suorittaminen..Eli kyllä uskaltaisin!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:44"]
Isäni on rekkakuski. Ei mielestäni mitenkään hassumpaa hommaa ja liksakin ihan kohtuullinen noin duunariksi ( n. 50 000 e bruttona/vuosi). Tosin on se fyysisesti raskasta hommaa ja ajoittain myös henkisesti. Olen usein puolileikilläni heittänyt, että jos sitä jättäis tämän akateemisen uran ja lähtis amikseen logistiikkaa opiskelemaan :D välillä niin tympäsee ainainen tentteihin pänttääminen ja suorittaminen..Eli kyllä uskaltaisin!
[/quote] Mitä muuten opiskelet?
Rekkakuskin työ ei ole fyysisest rankkaa ja siksi suurin osa heistä on pullukoita vätyksiä. Varsinkin vanhemmat kuskit. Se sopii yksinäisyyttä kestävälle, joka haluaa kulkea ja nähdä erilaisia paikkoja. Ne tienaavat kuskit yöpyvät viikot autoissaan.
Olen jo. Eikä tämä mitään herkkua ole. Eikä palkka ole lähelläkään 50 000€/vuosi.
Toki. Itseasiassa aika hyvä ajatus. Ei tarvitsisi katsella vittumaisten ihmisten naamoja joka päivä.