Muita, joiden mielestä Popin vaatteet eivät juuri puhuttele?
Otsikko on ehkä vähän huono, koska musta Popin vaatteet ovat ulkonäöltään ihan ok, mutta eivät juuri houkuttele, joten jätän hinnan takia ostamatta. Oon kyllä hankkinut Popista esim. sukkia ja päähineitä, mutta Pop-fanius on jäänyt mulle ilmiöksi, jota en ymmärrä. Vaatteet ovat kyllä laadukkaita, me ollaan nimittäin saatu joitain sekä käytettynä että uutena ja vauvanvaatteet hyvän mallisia.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:24"]
Sisävaatteita en oo ostanut pitkään aikaan, ne ei jotenkin oo enää niin kivoja kuin aiemmin. Sen sijaan ulkovaatteissa Popin vaatteet ovat ihan must, esim. 2-vuotiaalle välikausihaalari irrotettavalla fleecevuorilla on ollut todella hyvä.
[/quote]
Mäkin oon kuullut kehuja ulkovaatteista. Toistaiseksi ollaan pitäydytty Molokidsin ulkovaatteissa, mutta ehkä ostan kevääksi hanskat Popista.
Ap
Sisävaatteita en oo ostanut pitkään aikaan, ne ei jotenkin oo enää niin kivoja kuin aiemmin. Sen sijaan ulkovaatteissa Popin vaatteet ovat ihan must, esim. 2-vuotiaalle välikausihaalari irrotettavalla fleecevuorilla on ollut todella hyvä.