Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun kropasta? Laihduttaisitko?

Vierailija
16.10.2014 |

Eli oon n. 160 cm pitkä ja painan tällä hetkellä ehkä 64 kiloa eli oon nyt ihan ehdottomassa maksimipainossa itselleni. Mitat on onnekkaasti 100-74-100 eli mallia tiimalasi olen, mutta kun näitä keskusteluita täällä lukee, niin monen mielestä jo tämänkin kokoisessa ihmisessä on ylimääräistä. Eli laihduttaisitko itse näillä mitoilla? Entä mitä mieltä olet? Vaatekoko paidoissa on hippasen paidan mallista riippuen S/M, yleensä valitsen sen M-koon kun tykkään, että jää hieman väljää + rinnat ei mahdu ässäkoossa kauluspaitoihin. Kuppikoko onpi joku 70DD kai? Vähän monenkokoisia liivejä löytyy kaapista, kun vaihtelee merkistä riippuen istuvuus, mut toi on varmaan yleisin.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/01/article-2137958-12DDBEB6000005DC-320_634x906.jpg

Ihan prikulleen omaa vartaloa vastaava tuo kuva ei ole, mutta melkolailla samanlainen. Masussa on hippasen löysää, etten nyt ihan timmi pyykkilautavatsainen ole, mutta ei mua haittaa. Pari kiloa voisi pudottaa, mutta ei mitään radikaalia, mutta silti ois kiva kuulla mitä mieltä olisit itse tämmöisestä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suunnilleen samankokoinen. Tykkään omasta naisellisesta vartalostani:) Silloinkuin treenasin aktiivisesti oli perseessä enemmän massaa ja vähän kapeampi lantio, mutta laiskuuden takia näissä mitoissa nyt ja olen tyytyväinen.:D varaa ei vaan ole lihoa. Pystyn kyllä syömään melko huonostikkin ilman että alkaa näkymään.

Vierailija
2/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vau, jos sulla on oikeasti tuollanen vartalo niin älä laihduta, tuohan on upea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usea olisi tyytyväinen :)

Vierailija
4/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laihduttaisi jos olisin tyytyväinen vartalooni ja kaikesta päätellen olet :)

En kuitenkaan usko, että kuva varsinaisesti täsmää vartalosi kanssa, Marilynin rinnat ovat huomattavasti pienemmät ja jos rinnanympäryksesi ja lantiosi ovat saman kokoiset, niin epäilisin myös tuon lantionseudun olevan sinulla vähän maisemallisempi. Itse olen noin 169/59 ja vartaloltanmuodoltani enemmän i-tyyppiä, silti reiteni, mahani ja lantioni ovat aika lailla tuota Marilynin kokoa. Missään nimessä en nyt tarkoita, että vartalosi olisi huonon mallinen, mutta joskus vaikka kuvan ottaminen itsestä auttaa hahmottamaan miltä ulospäin näyttää. 

Vierailija
5/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluisin mieluusti nähdä onko vartalosi tosiaan mitä mieleeni piirtyy. .jgb or I don't belive :)

t. Mies.

Vierailija
6/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:51"]Ja haluisin mieluusti nähdä onko vartalosi tosiaan mitä mieleeni piirtyy. .jgb or I don't belive :)

t. Mies.
[/quote]

Belive XD t. Ufo

Vierailija
7/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaisin ja treenaisin. Itse tykkään kovasta ja täysin litteästä mahasta/vatsalihaksista ja treenatusta pyöreästä pyllystä. Joten kuvan kaltainen kroppa on omaan makuuni liian pehmeä ja "vetelä". 

Mulla on vaan tosi erilainen kauneusihanne itselläni, joten OMAA kehoani laihduttaisin ja treenaisin. Sua en kannusta laihduttamaan jos olet tyytyväinen. :) Makuja on monia! Eikä toi kroppa munkaan mielestä mikään kamala ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi