Vittuakaan kiinnosta lähteä mihinkään
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:41"]Jää kotiin... jooko?
[/quote]
Jäisin, mut ei pysty ulkoistaa kaikkea, joten oon pakotettu käymään jossakin edes parin päivän välein. Tosi inhottavaa, kun ei haluis nähdä ketään.
Minua kiinnostaisi lähteä jonnekin, missä on paljon ihmisiä. Mutta täytyy viettää pariskuntailtoja samojen naamojen kanssa linnottautuneena jonnekin, missä ei ole muita. Tylsistyttävää.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:41"]Jää kotiin... jooko? [/quote] Jäisin, mut ei pysty ulkoistaa kaikkea, joten oon pakotettu käymään jossakin edes parin päivän välein. Tosi inhottavaa, kun ei haluis nähdä ketään.
[/quote]
Kauppapalvelu kotiinkuljetuksella.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:41"]Jää kotiin... jooko? [/quote] Jäisin, mut ei pysty ulkoistaa kaikkea, joten oon pakotettu käymään jossakin edes parin päivän välein. Tosi inhottavaa, kun ei haluis nähdä ketään.
[/quote]
Kauppapalvelu kotiinkuljetuksella.
[/quote]
Elämäs on muutakin asioita hoidettavana kuin syöminen, ja kotiinkuljetusta vastaan tulee raha.
Mitähän sun naapuritkin susta ajattelee?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:14"]
Mitähän sun naapuritkin susta ajattelee?
[/quote]
Eipä juuri kiinnosta ja ei varmasti mitään, kun kukaan ei tunne toisiaan eikä kyyttäämisen kulttuuria ole. Saati heitä näe koskaan missään. Kaikki ovat kiinnostuneita lähinnä omasta elämästään ja omista menoistaan, niin kuin pitääkin.
I feel you. Olen alkanut vihaamaan kanssakäymistä kaikkien ihmisten kanssa, kavereidenkin. Kaupassakäyntikin on vaikeeta, kun täytyy olla vuorovaikutuksessa jonkun tuntemattoman hyypiön kanssa.