Miten voikaan naista näin hirveästi rakastaa
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:14"]Provo.
[/quote] Etkö voi ymmärtää että joku oikeasti rakastaa vaimoaan t: ap
Rakas! Sinä sen niin ihanasti eilen puhelimessa sanoit. Ensin KOKO nimeni ja sitten tämä "minä rakastan sinua".
Se kyllä sykähdyttää vieläkin, vaikka kohta vuosi ollaan oltu yhdessä. Ja se että kutsut minua vaimoksesi, vaikka emme naimisissa olekaan, on myös söpöä.
Minäkin rakastan sinua <3
Vois hyvin olla mieheni kirjottama:)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:23"]Rakas! Sinä sen niin ihanasti eilen puhelimessa sanoit. Ensin KOKO nimeni ja sitten tämä "minä rakastan sinua".
Se kyllä sykähdyttää vieläkin, vaikka kohta vuosi ollaan oltu yhdessä. Ja se että kutsut minua vaimoksesi, vaikka emme naimisissa olekaan, on myös söpöä.
Minäkin rakastan sinua <3
[/quote] Älä välitä, kyllä sinuakin varmasti joku rakastaa t: Ap
oot ihana ukko :) jatkakaa samaa rataa hautaan asti!!!
Oot tehny jotain tuhmaa ja nyt katumuspäissäsi ylistät vaimoasi..eikö näin?
mäkin rakastan sun vaimoas
T: make
Onko vaimos pumpattava barbara vai nyrkin ja hellan välissä?Harmi, toivottavasti vaimos hoksaa ottaa eron. Tuo ei ole normaalia miehen käytöstä ja puhetta jos liitossa molemmat tasavertasia. Ei teitä miehet enää uskota että hyvillä rakotusperillä olisitte liikkeellä!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:21"]
Onko vaimos pumpattava barbara vai nyrkin ja hellan välissä?Harmi, toivottavasti vaimos hoksaa ottaa eron. Tuo ei ole normaalia miehen käytöstä ja puhetta jos liitossa molemmat tasavertasia. Ei teitä miehet enää uskota että hyvillä rakotusperillä olisitte liikkeellä!
[/quote]Rakotusperillä:D..juu sitä juuri meinasin kirjoittaakin.
av-mammoille on hirveän vaikea selittää että mies voi ihan oikeasti rakastaa vaimoaan...
t: toinen vaimoaan rakastava
Ei minulla ole mitään vaikeuksia uskoa sitä, että mieheni rakastaa minua.
Saisi vaan joskus sanoa sen!!!
Mutta EI palstan kautta. ;D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:18"]Oot tehny jotain tuhmaa ja nyt katumuspäissäsi ylistät vaimoasi..eikö näin?
[/quote]
Näinhän se yleensä menee. Yritä olla vaimollesi hyvä, niin sillä saat hänet varmimmin epäilemään.
Oletko siis itsekin nainen? Aloitus kuulostaa naisen kirjoittamalta.
Tulin tästä hyvälle tuulelle. Päivän paras aloitus. :) Toivottavasti olet kertonut tästä vaimollesikin?