Onko tämä pettämistä?
Viestittelen paljon erään miehen kanssa, johon tutustuin vuosia sitten eräissä juhlissa. Joskus viestit ovat eroottissävytteisiä ja välillä mies lähettää minulle itsestään alastonkuvia. Minäkin lähetän hänelle kuvia itsestäni, mutta minulla on aina vaatteet päällä. Korkeintaan kaula-aukko vilahtaa jne.
Mies on tahollaan naimissa ja hänellä on lapsia, kuten myös minulla. Meillä ei ole aikomustakaan tavata enää koskaan, mutta viestittelemme lähes päivittäin. Yleensä kylläkin kyselemme vain kuulumisia, mutta välillä aihe riistäytyy eroottisen flirttailun puolelle. Emme kuitenkaan harrasta varsinaisesti mitään "tekstariseksiä", vaan viestien sisältö on enemmänkin vihjailua ja kuvia. Emme koskaan puhu tapaamisista tai yhteisestä tulevaisuudesta, koska molemmat tiedämme ettei sellaista ole näkyvissä.
Puolisoni tietää, että olen tämän miehen ystävä ja että vaihdamme kuulumisia. Hän ei tiedä viestien sisällöstä ja sitä, kuinka usein viestittelemme. Tämä mies pitää omien sanojensa mukaan järjettömän paljon minun ulkonäöstäni ja minä nautin tästä saamastani huomiosta. En ole siis rakastunut, enkä edes ihastunut, eikä ole tämä mieskään. Hän vain nauttii siitä, miltä näytän ja antaa minulle sitä itseluottamusta, mitä kaipaan. Onko tämä siis pettämistä?
Kommentit (16)
Mun mielestä on, en hyväksyisi tuota itseltäni enkä kumppaniltani.
Mielestäni ei, koska tunteita ei kerran ole mukana eikä seksiäkään tai aikeita siitä :)
Hyväksyisitkö vastaavan käytöksen puolisoltasi?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 11:15"]
Hyväksyisitkö vastaavan käytöksen puolisoltasi?
[/quote]
Ai hyväksyisikö eroottisten viestien vaihdon salaa jonkun vieraan naisen kanssa, koska se tuntuu miehestä hyvältä? Totta kai ap hyväksyisi sen, sillä hän ei ole varma onko se pettämistä!
Sehän riippuu siitä, mitkä pelisäännöt teidän suhteessanne on sovittu.
Salailua se on vähintään. Miksi molemmat salailette viestien vaihtoa, jos siinä ei ole moraalista ongelmaa?
Taidat kokea sen pettämiseksi kun kysyt? Entä jos miehelläsi olisi vastaavanlainen ystävä, miten suhtautuisit?
Minun puolisollani on pari vastaavanlaista tuttavuutta. Kertomansa mukaan viestien sisältö on enemmän kirjoitusta kuin kuvia. Luotan häneen täysin sen suhteen ettei tilanne viestikumppaneiden jne kanssa etene fyysiselle tasolle, joten en näe asiaa ongelmana. En osaa sanoa onko hän joksus lämmennyt valmiiksi minua ajatellen vai niistä viesteistä. Eikä sillä ole merkitystä, esim. ajatellaanko masturboidessa poikkeuksetta omaa kumppania?
Suhteen alkuvaiheessa keskusteltiin tästäkin aiheesta, suosittelen sitä myös teille.
Kysytkö tosissasi?? Sinun täytyy olla harvinaisen yksinkertainen ihminen.
Kaikki mitä et voisi tehdä puolisosi nähden on minusta jollain tasolla pettämistä. Tähän ei tietenkään lasketa salaisia työjuttuja tms, mutta jos et voi puolisollesi näyttää että tällaisia viestejä lähettelemme niin on se väärin.
Hyvä nyrkkisääntö: jos mietit onko se pettämistä, se on pettämistä.
Jos et voi miehellesi kertoa viestien sisällöstä, liikut harmaalla alueella. Jos viestittelyssäsi ei ole mielestäsi mitään väärää, sinuna kertoisin puolisolleni täyden totuuden. Sitten ei tarvitsisi miettiä, onko pettämistä ja mitä tapahtuu jos mies sattuu joskus jonkin viestin huomaamaan.
Sain päivän naurut mielikuvasta jossa perheen isä kuvaa kaluaan ja lähettää kuvan jollekin naiselle ja tämä nainen avaa kuvan ja katselee sitä :D
Kiitos! :D
Minulla on myös eräs ystävä, jonka olen tuntenut yli 4 vuotta. Reilu 2 vuotta sitten aloin seurustelemaan ja yhteydenpito lakkasi toistaiseksi tämän ystävän kanssa.
Puolisen vuotta sitten törmäsin häneen, päädyimme jopa suutelemaan, ei enempää.
Seurustelen edelleen, ja nyt viestittelyni tämän ystävän kanssa on melko samanlaista kuin sinulla.
Mies ei tiedä, että olen edelleen yhteyksissä, mutta tietää, että minulla oli seksisuhde hänen kanssaan vuosi ennen seurusteluamme.
Itse koen tilanteen niin, että saan jännitystä ja mielihyvää elämääni, sekä toisen miehen kehut nostavat itsetuntoani. Omassa suhteessani ei varmastikaan ole kaikki hyvin, koen niin sen takia, että en tunne minkäänlaista morkkista.
En aio tavata tätä vanhaa ystävääni enää, haluaisin, mutta mies ei halua minusta muuta kuin helliä hetkiä, joten loppupeleissä satuttaisin vain itseni.
Mielestäni kaikki mitä sinun täytyy salata mieheltäsi on tavallaan pettämistä. Tuskin miehesi ilahtuisi jos saisi kuulla viestien sisällön. Ajattele asia toisinpäin. Mitäs tykkäisit?
On