Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tiuskii päivittäin ja käy käsiksi tavaroihin suuttuneena?

Vierailija
05.11.2014 |

Mieheni on nyt vuoden ajan päivittäin alkanut huutamaan pienistäkin asioista. Tiuskii ja äksyilee aivan turhista jutusta. Joskus siitä tulee sitten kauhea riita ja mies käy käsiksi johonkin tavaraan mikä nyt sattuu olemaan lähellä. Puhelimensa on jo kahdesti hajottanut.

Mies ei suostu kertomaan mikä vaivaa. Meni monta kuukautta ennen kuin se edes suostui sanomaan, että sillä on paha olla. Eilen suutuin sille niin paljon kun se kehtasi pimahtaa lasten edessä ja uhkasin erolla jos se ei ala kertoa mikä sitä vaivaa. Sanoi asian vain liittyvän sukulaiseen eikä halua puhua siitä.

Ymmärrän kyllä, että ei halua/pysty puhumaan jostakin arasta asiasta, mutta en minä aijo sietää tälläistä. Ei minunkaan henkinen hyvinvointi kestä ihan kaikkea, mulla on paha olla sen takia, että mulle huudetaan ja tiuskitaan päivittäin kaikesta. Enkä tiedä edes syytä miksi muuta kuin, että liittyy sukulaiseen.

Ei rahallinenkaan tilanne ole niin hyvä, että on varaa ostaa miehelle koko ajan uusi puhelin kun se sitä paiskoo.

Ja ennen kaikkea en halua, että lapset joutuvat näkemään tuollaista ja pelkäämään.

Olenko kohtuuton jos vaadin saada tietää mikä mättää tai sitten erotaan. Eihän tämä voi jatkua näin, että lapset itkee kun isi käyttäytyy pelottavasti ja mulla on paha olo kun otan jatkuvasti paskaa niskaan enkä tiedä edes mistä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan