Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Liian iso treffeille

Vierailija
20.09.2021 |

Linkki juttuun, valitettavasti taisi olla vaan tilaajille: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Jutun pointtina on valittaa siitä, että lihavat kokevat "painosyrjintää" deittailussa. Näkökulma on ilmeisesti se, että globaali kauneusihanne on keksitty tyhjästä. Erikseen vielä jossain kohtaa mainittiin, että jos on pluskokoinen, niin oikea tapa olla sitä olisi muistuttaa plus-malleja ja olla siis "kurvikas oikeista paikoista".

En ymmärrä, eikö oikeasti haastateltava tai toimittaja ole kumpikaan koskaan lukeneet niitä tutkimuksia, joiden mukaan vyötärö-lantiosuhde ja kasvojen naiselliset estrogeenin tuottamat piirteet ovat universaalisti viehättäviä?

Samoin mainitaan, että hintelät miehet saavat kuulla olevansa liian pieniä. Ihan yhtä lailla naisia viehättää testosteronin muokkaama keho.

Alkoi oikein ärsyttää, kun ilmeisesti se on SYRJINTÄÄ jos ihminen ei viehäty keskivartalolihavasta, hintelästä tai vaikka naamastaan väärältä sukupuolelta näyttävästä. Ihan yhtä vähän tähän on mahdollista itse vaikuttaa kuin seksuaaliseen suuntautumiseen!

P.s. AP on nainen, jolle hintelä mies ei ole ongelma, mutta iso kaljamaha on yksi suurimpia turn-offeja miehessä.

Kommentit (1374)

Vierailija
501/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Ensinnäkin jos lihavuus harmittaa niin paljon niin miksi ihmeessä ei laihduta? Kilot vaikuttavat olevan tälle naiselle kovin tärkeä juttu mutta sitten kuitenkaan ei ole valmis tekämmän mitään että saavuttaisi tuo haaveilemansa tilan, jossa pääsisi treffeille.

Ja toisekseen. Jos tämä nainen ei pitäisi valehtelevista miehistä niin tapailisiko hän heitä vasten tahtoaan? Tuskin. Miksi ulkonäön kanssa sitten olisi toinen juttu? Ja avautuvaisitko nämä valehtelevat miehet Hesarissa kuinka heitä syrjitään treffimarkkinoilla? Tuskin.

Miksi osa ei lopeta tupakan polttoa?

Tupakan polttajat haisee järkyttävälle, purkka ja pastillit ei auta ja niiden kotikin haisee.

Mikä siinä tupakan polton lopettamisessa on niin vaikeaa, yhtä helppoa kuin laihdutus.

Totta. Se on vain kyse itsekurista ja itseään niskasta kiinni ottamisesta. Moni on vain mukavuudenhaluinen ja vailla mitään itsekuria. Mutta se on heidän oma valinta.

Kukas tätä nyt alapeukuttaa noin innolla. Selkärangattomat vätykset?

Itse poltin vuosia, mutta sitten tuli jälkikasvja ja lopetin. No paino nousi vaivihkaa järkyttäviin lukemiin, mutta sitten havahduin ja tein muutoksia elämääni. Ei se sen kummempaa ole.

Ihan oikeesti, ketä kiinnostaa? Et pärjäis edelleenkään edes suopotkupallossa.

En varmasti, mutta kettuako se tähän liittyy? Röökin poltto tai lihavuus ovat ihan omia valintoja. Ja jos toiset ei tykkää näistä piirteistä, niin voi sitten tahdä omat valinnat sen perusteella.

Se kiinnostaa sen takia, että tuommoset tyhmyrit joutavat saada takaisin siitä, että kiusaavat heikompia.

Mä en siihen porukkaan varmaan kuulu, sen takia sua onkin kiva nöyryyttää.

Vierailija
502/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on kohta yhdeksän eivätkä nämä menestyjät vieläkään ole tuomassa talouskasvua meille, vaan jaksavat täällä alapeukuttaa!

Kommentit on jääneet kyllä vähiin. ;)

Lapsi sairaana niin hyvää aikaa roikkua palstalla 👌 Toki täytyy kohta lähteä pukkaamaan sitä 10km kärrylenkki ettei ala laardi tarttua. Siitä kun ei näköjään seuraa yhtään mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello on kohta yhdeksän eivätkä nämä menestyjät vieläkään ole tuomassa talouskasvua meille, vaan jaksavat täällä alapeukuttaa!

Lapsi sairaana niin hyvää aikaa roikkua palstalla 👌 Toki täytyy kohta lähteä pukkaamaan sitä 10km kärrylenkki ettei ala laardi tarttua. Siitä kun ei näköjään seuraa yhtään mitään hyvää.

Hyvä ku hoidat jopa vanhemman hommia, arvostan!

Vierailija
504/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä itkua instagramissa kun kaikki pullukat ovat liittyneet tähän itku ketjuun mukaan. Itse ainakin laihduttaisin jos en löytäisi kumppania ja sellaisen välttämättä haluaisin. Yleensäkin jos haluaa jotain kovasti täytyy tehdä töitä. Tuskin kellekkään lääkärin paperit tippuu kouraan taivaasta tai juoksee maratonin huippu aikaan ilman treeniä. Tai sitten vain suosiolla ottaa kumppaniksi 140kg miehen.

Mistäs saatais sulle vaikkapa yhdys sana opettaja? :D

Jos haluan yksityistunteja äidinkielen opettajalta osaan kyllä ihan itse ostaa niitä 👌 Mitä minun oikeinkirjoitus taidot liittyy siihen että pulleroiset vinkuu instassa siitä etteivät pääse treffeille?

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään, niin antaa kouluttamattoman ja hiukan yksinkertaisen vaikutelman. Sanomasi uskottavuudesta lähtee noin 50 %.

Vierailija
505/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Ensinnäkin jos lihavuus harmittaa niin paljon niin miksi ihmeessä ei laihduta? Kilot vaikuttavat olevan tälle naiselle kovin tärkeä juttu mutta sitten kuitenkaan ei ole valmis tekämmän mitään että saavuttaisi tuo haaveilemansa tilan, jossa pääsisi treffeille.

Ja toisekseen. Jos tämä nainen ei pitäisi valehtelevista miehistä niin tapailisiko hän heitä vasten tahtoaan? Tuskin. Miksi ulkonäön kanssa sitten olisi toinen juttu? Ja avautuvaisitko nämä valehtelevat miehet Hesarissa kuinka heitä syrjitään treffimarkkinoilla? Tuskin.

Tupakan polttajat haisee järkyttävälle, purkka ja pastillit ei auta ja niiden kotikin haisee.

Mikä siinä tupakan polton lopettamisessa on niin vaikeaa, yhtä helppoa kuin laihdutus.

Totta. Se on vain kyse itsekurista ja itseään niskasta kiinni ottamisesta. Moni on vain mukavuudenhaluinen ja vailla mitään itsekuria. Mutta se on heidän oma valinta.

Itse poltin vuosia, mutta sitten tuli jälkikasvja ja lopetin. No paino nousi vaivihkaa järkyttäviin lukemiin, mutta sitten havahduin ja tein muutoksia elämääni. Ei se sen kummempaa ole.

En varmasti, mutta kettuako se tähän liittyy? Röökin poltto tai lihavuus ovat ihan omia valintoja. Ja jos toiset ei tykkää näistä piirteistä, niin voi sitten tahdä omat valinnat sen perusteella.

Se kiinnostaa sen takia, että tuommoset tyhmyrit joutavat saada takaisin siitä, että kiusaavat heikompia.

Mitä nöyryyttävää siinä on että joku ei pärjää suopotkupallossa? Toki siinäkin pärjää Tod näk paremmin Joukkue missä naiset painaa 60kg vastaan joukkue missä naiset painaa 130kg. Olen kyllä itse käynyt suopotkupallo tapahtumassa eikä siellä paljon läskejä kentällä näkynyt. Laji on normaalipainoisellekin todella raskas.

Vierailija
506/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lihavat sitten pariudu keskenään? Sehän olisi win-win, yhdessä löhöttäis sohvalla ja mätettäis herkkuja. Itse olen hoikka ja vietän aktiivista elämää, en ymmärrä miten suhde voisi toimia lihavan sohvaperunan kanssa, kun meillä ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita. En voi käydä lenkillä lihavan ystävänikään kanssa, hänellä niin hidas vauhti, ettei siitä ole itselleni mitään hyötyä kuntoilun kannalta ja palellun häntä odotellessa. Miten sitten puolison kanssa onnistuisi. Ja haluaisin, että voisimme yhdessä patikoida, tehdä jopa pidempiäkin vaelluksia ja kokeilla eri lajeja. Ja että söisimme terveellisesti. Muuten kyllä lihavuus ei haittaisi, siis ulkonäöllisesti, mutta elintapojen eroavaisuus tulisi kaikella todennäköisyydellä esteeksi. (Tämä on siis vain spekulaatiota, en ole vapailla markkinoilla. Nykyisen kumppanini tapasin lenkkipolulla.)

Tämä onkin ihannetilanne. Itsellä myös säännöllinen kuntoilu on osa elämää.

Myös suht. järkevät ruokailutottumukset.

Sitten kun se toinen on samanlainen niin se kannustaa itseäkin toisin kuin sellainen tyyppi, joka valittaa, että älä nyt lähde sinne lenkille tai salille vaan löhötään tässä töllön ääressä sipsipussin ja suklaan kera.

Tai kun sä haluat syödä järkevästi ja terveellisesti jotain parsakaalia ja kanaa, niin se toinen haluaa aina vaan jotain pitsaa ja kebabbia.

Tämä ei ehkä vielä ole ongelma seurustelusuhteessa, kun kumpikin voi aivan hyvin pitää kiinni omista ruokailu-ja liikuntatottumuksistaan, mutta entäs sitten kun tulee lapsia?

Yrität totuttaa heitä aktiivisempaan elämäntapaan, retkeilemään ja pelaamaan pihapelejä, niin se "plösö" yrittää "pelastaa" lapset liikunnanriemulta tyyliin: "lapsiani et kiduta, kuten yritit kiduttaa minua seurustelumme alkuaikoina, kun vaadit mua pelaan sulkapalloa ja melkein kualin."

Jos liikunta ja kasvispainotteinen ruokavalio on myrkkyä toiselle vanhemmista, niin ei ole vaikea arvata, kumpi vanhemmista lapsille on "ystävä" ja kumpi "vihollinen": se, joka tarjoaa tietsikkapelejä, sipsejä ja limpparia vai se, joka vie polkupyöräretkille ja tarjoaa kotiruokaa.

Siis toki lapsia voi silloin tällöin viedä mäkkäriin ja tietsikkapeleilläkin on paikkansa.

Eikä muuten pidä paikkaansa, etteikö lihavampikin nainen löytäisi ketään.

Tunnen montakin miestä, jotka innostuu juuri lihavista naisista. Eikä ne ole mitään "feedereitä" vaan ihan kunnon fiksuja kivannäköisiä ok. miehiä. Ei kaikki miehetkään ole samanlaisia naismaultaan.

Nyt vedät mutkia aika huolella oikoseksi. Se, että on lihava, ei tarkoita sitä, etteikö voisi syöttää lapselle terveellistä ruokaa tai ohjata liikunnan pariin, etenkin jos toinen vanhemmista omaa terveellisemmät elämäntavat. Harva normaalijärkinen aikuinen tietoisesti haluaa sabotoida lapsensa terveyttä. Jos mulla olisi lapsia, kannustaisin heitä todellakin liikkumaan ja löytämään fyysistä, kivaa tekemistä, vaikka itse koen suurimman osan lajeista turhaksi, tylsäksi ja epämukavaksi.

Ei tietenkään tarkoita. Mutta hoikilla tai normaalipainoisilla ihmisillä on useammin hoikkia tai normaalipainoisia lapsia. Sieltä kotoa ne ruokailutottumukset usein periytyvät. On todella kurjaa nähdä esiteini, jolla jo vatsa röllöttää. Opittua käyttäytymismallia on todella vaikea lähteä purkamaan myöhemminkään. Harva haluaa sabotoida lapsensa terveyttä, mutta jostain syystä niitä ylipainoisia lapsia näkee. 

Terveisin hoikan äidin ja ylipainoisen isän lapsi. Ikuisesti kiitollinen äidilleni siitä, että kun aloin pyöristyä hyvää tahtia, meillä loppui sunnuntaiset leipomiset, ja karkkipäiviä oli jatkossa vain yksi päivä viikossa. 

Vierailija
507/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kannata ihan hirveesti noilla äo-tasoilla vittuilla mammoille palstalla. Luultavasti kaikki tekevät parhaansa, omilla voimillaan. 

Ja sehän on ihan varma, että mä oon nii paljon kovempi urheilija ku sä oot ikinä nähnytkään. Ehkä sen takia ei tarvikaan ketään haukkua. :)

Vierailija
508/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Mitä nöyryyttävää siinä on että joku ei pärjää suopotkupallossa? Toki siinäkin pärjää Tod näk paremmin Joukkue missä naiset painaa 60kg vastaan joukkue missä naiset painaa 130kg. Olen kyllä itse käynyt suopotkupallo tapahtumassa eikä siellä paljon läskejä kentällä näkynyt. Laji on normaalipainoisellekin todella raskas.

Ei ole haitaksi käydä vaikkapa yhdys sana tapahtumassa, yllättävän kovaa menoa :D

Vierailija
509/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli kommentoinut hyvin:

"Käyttämällä sanaa "syrjintä", jutun otsikossa annetaan käsittää että treffeille pääseminen on jonkinlainen ihmisen perusoikeus jota vastaan ylipainoisten kohdalla rikotaan. Kun seurustelu ja pariutuminen tapahtuu ainakin Suomessa vapaaehtoisesti siihen suostuvien henkilöiden kesken, kyseessä on väistämättä kilpailutilanne jossa korostuu fyysiset ominaisuudet.

"Painosyrjintä on deittimaailmassa arkipäivää" on jossain määrin sama kun sanoisi että "hitaussyrjintä on kilpajuoksumaailmassa arkipäivää".

Tämä ei tietenkään tarkoita että pluskokoisuus olisi jotenkin perustavanlaatuisesti huonoa ja epäviehättävää. Mutta jos kahden ihmisen preferenssit ei kohtaa, se ei ole millään logiikalla syrjintää."

Olen ihan samaa mieltä. Deittisovellukset perustuu ulkonäköön, miksi ihmeessä olet sellaisessa jos et sitä faktaa hyväksy?

Tekisiköhän Hesari jutun minustakin? Olen hoikka, mutta omaan toisen rasauttavan vamman, eli jo keski-ikäinen. Ei ole kuuminta hottia Tindermarkkinoilla sekään, ja tätä asiaahan ei voi edes muuttaa, vaikka yrittäisi. 

Vierailija
510/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä itkua instagramissa kun kaikki pullukat ovat liittyneet tähän itku ketjuun mukaan. Itse ainakin laihduttaisin jos en löytäisi kumppania ja sellaisen välttämättä haluaisin. Yleensäkin jos haluaa jotain kovasti täytyy tehdä töitä. Tuskin kellekkään lääkärin paperit tippuu kouraan taivaasta tai juoksee maratonin huippu aikaan ilman treeniä. Tai sitten vain suosiolla ottaa kumppaniksi 140kg miehen.

Jos haluan yksityistunteja äidinkielen opettajalta osaan kyllä ihan itse ostaa niitä 👌 Mitä minun oikeinkirjoitus taidot liittyy siihen että pulleroiset vinkuu instassa siitä etteivät pääse treffeille?

Jos ihminen ei osaa kirjoittaa omaa äidinkieltään, niin antaa kouluttamattoman ja hiukan yksinkertaisen vaikutelman. Sanomasi uskottavuudesta lähtee noin 50 %.

Suomi ei ole ykköskieleni. Toki voin kirjoittaa ruotsiksi tai englanniksi niin saattaisi tulla parempi laatuista tekstiä arvon tantoille.

Voi voi, sitten sulle vittuillaan tuosta kielestä! Kaikkihan me ollaan vähän vajavaisia. :D

Vierailija
511/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kannata ihan hirveesti noilla äo-tasoilla vittuilla mammoille palstalla. Luultavasti kaikki tekevät parhaansa, omilla voimillaan. 

Ja sehän on ihan varma, että mä oon nii paljon kovempi urheilija ku sä oot ikinä nähnytkään. Ehkä sen takia ei tarvikaan ketään haukkua. :)

Missä lajissa urheilet? Kuulantyöntö?

Vierailija
512/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lajissa urheilet? Kuulantyöntö?

En enää urheile, mutta sanotaan että olin huippu top2-maailman lajissa. Kyseessä ei siis potkupallo, eikä sun juntin fanittama lätkä. ;) Kyllä sua viedään edelleen, jos niin valitset :)

Vierailija
513/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ole ykköskieleni. Toki voin kirjoittaa ruotsiksi tai englanniksi niin saattaisi tulla parempi laatuista tekstiä arvon tantoille.

No kirjoita ruotsiksi. Se on myös minun äidinkieleni. Odotan.

Vierailija
514/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Ok. No nyt ymmärrän. Eli lihavat ja muut saamattomat hakevat ylemmyydentunnetta nöyryyttämällä muita. Ei toisaalta mikään yllätys.

Vierailija
515/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai kumpi on säälittävämpää, joku kertoo omista paino-ongelmistaan vai se, että tuommoinen elämäntapaluuseri tulee esiintymään "fiksuna" ja kirjoitustaidottomana?

Lisää tulee kyllä!

Vierailija
516/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä vääntämistä yksinkerraisesta asiasta. Suurin osa ylipainoisista ovat ylipainoisia ihan omasta valinnastaan tai omien valintojen johdosta. Se vain on faktaa, että harva viehätyy lihavasta ihmisestä. Ei se muutu miksikään vaikka kuinka syyllistettäisiin. Jos haluaa enemmän osumia Tinderissä tms., niin pitää vain tehdä itsestään houkuttelevampi.

Kukahan sua syyllistää? Aika hyvät naurut taas saa juntilta.

Kerronko lisää faktoja?

Tuota, luitko sinä sitä juttua mistä tämä ketjukkn alkoi? Ihan omituinen aihe artikkelille ylipäätään.

Vierailija
517/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja Hesarissa jutun alla. Joku kirjoittaa että haluaa kumppaninsa pystyvän vaikkapa pyöräretkelle tai vaeltamaan. Ja lihava ei tähän pysty. Miten niin ei pysty?? Olen ollut vaeltamassa etenkin paljonkin. Ei lihavuus sitä estä! Taas tuo typerä luulo, että lihavuus tarkoittaa liikkumattomutta. Ei tarkoita.

Ulkonäöllisesti ei tietenkään tartte viehättyä lihavasta, se on selvä. Muttei pidä luulla ettei lihava liiku.

Voisin melkein lyödä vetoa, että tuo jutun nainen ei pysty kävelemään 500 metriä hengästymättä. 

Ylipaino ja sairaaloinen lihavuus ovat eri asia.

Höpö höpö. Mene katsomaan instaa. Tosi pitkät, lihaksikkaat sääret. Ei noita saa jos vain kotona tohveleissa tepsuttaa.

Ota huomioon paino, jota jalat kannattelevat. 

Vierailija
518/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, sitten sulle vittuillaan tuosta kielestä! Kaikkihan me ollaan vähän vajavaisia. :D

En koe että joku tantta joka kokoajan käyttää :D hymiötä olisi kovin taitava vittuilija. Yritä vähän kovemmin. Onko sinulla muuten joku vanha puhelin kun ei ole 😁 tätä hymiötä saatavana? Yhdyssana virheistä voit muuten mennä vinkumaan myös näille instan pullukoille; olikohan muutamalla jopa lukihäiriö. Sille varsinkin kannattaa mennä vittuilemaan asiasta.

:D :D

No nyt vedetään jo kovalla tasolla, onko salihousut jo jalassa? :D

Eikö ne salihousut kannattaisi olla jalassa niillä pullukoilla ketkä haluaa laihtua deittien toivossa?

Vierailija
519/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua enkä tuota juttuakaan. Olen nainen ja feministihenkinen, taipuvainen puolustamaan naisnäkökulmaa. Vastustan liian laihaa naisihannetta ja sitä, että suurta osaa viehättää alipainoiset naiset (tätä on aika turha selittää jollain evoluutiobiologialla).

Mutta. Parinvalinta on asia, joka on luonteeltaan syrjivää. Siinä tulee kysymykseen myös oikeus seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen. Kenelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä tai muuten pariutua yhtään kenenkään kanssa. Tämä koskee molempia sukupuolia. Silti useimmille löytyy joku.

Nykyään näkyy tätä, että transihmiset valittavat syrjinnästä, kun suurelle osalle ihmisistä tämä on merkittävä kynnyskysymys, jota ei voi ylittää. Eli esim. että heteronainen tai homomies ei ole kiinnostunut transmiehistä tai lesbo tai heteromies transnaisista. Harmittaa se toki, mutta tässä asiassa oikeuden seksuaaliseen itsemääräämiseen täytyy mennä mahdollisten syrjityksi tulemisen kokemusten ohi.

Näin tuosta Hesarin jutusta kuvan, ja se nainen näytti huomattavan ylipainoiselta. Minusta on hyvin ymmärrettävää, että se ei ole useimmille houkuttelevaa. Tietysti on niitäkin miehiä, jotka oikeasti tykkää, mutta se on harvinaista. Samalla tavalla miesten on turha valittaa, että naisia ei kiinnosta esim. lyhyet miehet. Asioita voi aina kompensoida ja tosiaan useimmille löytyy joku, mutta omia mahdollisuuksia löytää pari parantaa ihan toisenlainen, itsensä ja omat puutteet hyväksyvä asenne, mukava mieli ja muilla avuilla pärjääminen. Ei syrjinnästä valittaminen.

Vierailija
520/1374 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että joku tantta joka kokoajan käyttää :D hymiötä olisi kovin taitava vittuilija. Yritä vähän kovemmin. Onko sinulla muuten joku vanha puhelin kun ei ole 😁 tätä hymiötä saatavana? Yhdyssana virheistä voit muuten mennä vinkumaan myös näille instan pullukoille; olikohan muutamalla jopa lukihäiriö. Sille varsinkin kannattaa mennä vittuilemaan asiasta.

No nyt vedetään jo kovalla tasolla, onko salihousut jo jalassa? :D

Eikö ne salihousut kannattaisi olla jalassa niillä pullukoilla ketkä haluaa laihtua deittien toivossa?

Sä oot sen verran heikko, ettei jaksa edes vittuilla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan