Oletko kokeillut peggausta? :)
Minä ja mieheni haluasimme kokeilla, mutta olisi kiva kuulla ensin muidenkin kokemuksia. Jos et tiedä mitä on niin pegging hakusanalla löytää.
Kommentit (27)
Homojen hommaa!
Olet naimisissa homon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Homojen hommaa!
Olet naimisissa homon kanssa.
Jep, jep... kun Nainen nai miestään sträpillä niin sehän se vasta "homoa" onkin... ;)
pantavana. kirjoitti:
vaimo pukee minut korsettiin ja sukkanauhasukkiin ja sanoo huoraksi. siveysvyö on kuulunut jo 3v meidän hommiin. sopiva tunnelma ja sitten makkariin hommiin. strap on ei ole paksu mutta 25cm pitkä. niinpä minä kontille ja vaimo panee takaa ensin rauhallisin työnnöin ja sitten kun eläin minua. kulliani jomottaa kun ei pääse seisomaan kunnollla vyössä. joskus saan jopa siemensyöksyn kun strap oikeen hieroo eturauhasta. näin meillä 2-3 krt kuukaudessa ja voin sanoa että NAUTIN TÄYSIN SIEMAUKSIN.
Aika vanha kirjoitus, joten kaiketi turha kysyä kirjoittajalta. Mutta jäin silti pohtimaan, onkohan tämä korsetti & sukkanauhasukat miehen vai vaimon mieltymys?
Vierailija kirjoitti:
pantavana. kirjoitti:
vaimo pukee minut korsettiin ja sukkanauhasukkiin ja sanoo huoraksi. siveysvyö on kuulunut jo 3v meidän hommiin. sopiva tunnelma ja sitten makkariin hommiin. strap on ei ole paksu mutta 25cm pitkä. niinpä minä kontille ja vaimo panee takaa ensin rauhallisin työnnöin ja sitten kun eläin minua. kulliani jomottaa kun ei pääse seisomaan kunnollla vyössä. joskus saan jopa siemensyöksyn kun strap oikeen hieroo eturauhasta. näin meillä 2-3 krt kuukaudessa ja voin sanoa että NAUTIN TÄYSIN SIEMAUKSIN.
Aika vanha kirjoitus, joten kaiketi turha kysyä kirjoittajalta. Mutta jäin silti pohtimaan, onkohan tämä korsetti & sukkanauhasukat miehen vai vaimon mieltymys?
Miehen fantasia. Kuten kaikki tänne kirjoitettu soopa.
En ole kokeillut, kuten en muitakaan anaalihommia, koska en ole homo. En ymmärrä miksi tällaisia perversioita pitää jossain iltalehdessä mainostaa, eikös näin superhomolle toiminnalle ole ihan omat lehtensä? M40