Ostolakossa-blogin muodonmuutos
Mitä mieltä olette blogista nyt, kun Virve on kirjoitellut lähinnä opiskeluistaan?
Blogi on toki jo pitkään ollut kaukana alkuajoistaan. Kaipaan sitä pääideaa, eli kosmetiikkatuotteiden karsimista ja arvostelua, vaikka onhan toki hienoa että Virve on päässyt pahimmasta haalimisesta eroon. Ja totta kai jokainen blogi muuttuu ja kehittyy.
Kommentit (26)
En ole viime aikoina jaksanut lukea kuin satunnaisesti, vaikka alussa tykkäsin kovastikin. Aikansa kutakin. :)
Tosiaan blogi on mennyt jotenkin lapsellisemmaksi ja omahyväisemmäksi. Muistan sellaisen postauksen, jossa Virve kehuu uusimman miehensä tehneen hänelle jonkun superduperhyvän bannerin, joka näytti ihan alakoululaisen tekeleestä. Lisäksi bannerissa blogin nimi oli tosi pienellä präntillä ja Virven nimi oikein isolla. Jotenkin kuvaavaa!
Mieleen jäi myös se koiranoksennustukka, jossa oli kaikki sateenkaaren värit. Ja Virve kehui ylpeänä osaavansa kauneusalan ammattilaisena hiusten vaalentamisen paremmin kuin tavan kampaajat, kun on tuota know-howta.
Viimeinen niitti oli joku sellainen postaus, jota Virve ei edes viitsinyt itse kirjoittaa. Oli siis laittanut postaukseen Copy-pastella jonkun lehdistötiedotteen ja laittanut loppuun pari riviä omia kommentteja. Tästä oli ilmeisesti suunnitteilla jokin "juttusarja" tms. toisinsanoen mainosten kopiointia. :D
Minua ärsyttää usein esiintyvä postausten aloitus tyyliin "heippa hei, tänään voitaisiinkin jutella vähän siitä ja tästä" jne. Toisinaan tuntuu, että teksti olisi suunnattu vähä-älyisille (tai ainakin alakouluikäisille). Mutta, ai niin, sellaisiahan me olemmekin tai ainakaan emme tiedä mistään mitään ;).
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:09"]
Minua ärsyttää usein esiintyvä postausten aloitus tyyliin "heippa hei, tänään voitaisiinkin jutella vähän siitä ja tästä" jne. Toisinaan tuntuu, että teksti olisi suunnattu vähä-älyisille (tai ainakin alakouluikäisille).
[/quote]
Ehkä näin on, mistäs me tiedämme lukijakunnan
Innostuneisuus on toki sinällään hyvä asia, mutta hehkutus osaamisestaan menee överiksi. Tyyppi on reilut 2 kuukautta amk-tason vaihdossa opiskellen ahkerasti, ja "nyt omaa siis kuulkaa aivan mahtavan tietopääoman"? Kovan pänttäämisen kautta vihdoin ymmärsi emulsioteorian, joka ei mitään rakettitiedettä edes ole. Kemiasta ei vaikuta tajuavan edes lukion pitkän oppimäärän verran.
Inside the industry -tyyppiset jutut mua kyllä yleensä kiinnostavat, mutta valitettavasti ei juurikaan tämän bloggarin kirjoittamina. En sano, etteikö jutuissa tiedonmurusiakin ole, mutta kokonaistaso ei päätä huimaa...
Noh, yksi asia on pysynyt entisellään, nimittäin toi järkyttävä kuvaspämmäys. Tossa kasvojenpuhdistushärveli-postauksessakin on jotain 15 kuvaa, vaikka pari kuvaa riittäis ihan hyvin.
En jaksa lukea tota blogia just sen takia, että iskee vielä jännetuppitulehdus kun joudut scrollaamaan niin saamaristi niiden kilometripostausten takia :D
Minäkään en tykkää enää nykyään. Tykkäsin hänen kosmetiikkajutuistaan, mutta en pidä Virvestä ihmisenä ja hän ei ole kovin hyvä kirjoittaja. Lisäksi olen kova tuntemaan myötähäpeää ja Virve kun ei ole penaalin terävin kynä, hänen bloginsa lukeminen vähän ahdistaa, joten eipä tule enää luettua. Harmittaa kyllä, koska pelkkänä kosmetiikkabloggaajana hänestä pidin.