Peukutetaan joulujutuille!
Esim. joululaulut, ruuat, koristeet, muovi/oikea kuusi jne.. minä aloitan: porkkanalaatikko
Kommentit (407)
Tulipa hyvä mieli tästä ketjusta! :D Mitähän mä keksin... Joulutunnelma kaupungilla muutamaa päivää ennen joulua. Valoja, ruuhkaa, joululauluja ja joulutorit!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:11"]Kotoiluvaatteet
[/quote]
Alapeukku vahingossa, luin kuntoiluvaatteet :D
Joulupuu on rakennettu väärillä lyriikoilla.
Joulupuu on varastettu, jeparit on ovella, joulupukki hirtettynä roikkuu kuusen oksilta...jne.
Koivuniemen herraa joulupaketissa.
Se hetki kun tapaat läheiset jouluna (kun koputat oveen tai he koputtavat sinun ovellesi)
Ensimmäinen joulu vastasyntyneen vauvan kanssa
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:42"]Ensimmäinen joulu vastasyntyneen vauvan kanssa
[/quote]
Tää oli meillä kaksi vuotta sitten :)
mun unelma olis viettää perheen kesken, meidän perhe ( 3 hlö), sisko miehensä kanssa, minun ja miehen vanhemmat Lapissa. Vuokrattaisiin iso mökki jostain tunturin läheisyydeltä, ulkotulia, paljon ruokaa, kynttilöitä, kusen koristelua, joululauluja, pipareita ja torttuja, poroajeluita, riisipuuroa, konvehteja, joulupukki, kanelia, luumukeittoa, pakkasta ja lumisadetta, oleskelua... :)
Maaseudun miehen yksinäinen joulu
Lahjojen koskettelu ja ravistelu salaa, kun yrittää selvittää mitä ne sisältävät :D
"En juhli" & ärsytys käydä palstalla marras-joulukuussa jouluhehkutuksen takia
Illallinen yhdelle (vai kahdelle?) hupipätkä jo vuosien takaa.
Carola Hägqvist - Betlehem joululevy
Joulukuun ensimmäinen päivä kun laitat joulukoristeet esille kotona kuumaa glögiä siemaillen ja joulumusiikkia kuunnellen. Ja tuoreen joulukuusen tuoksu kun alat sitä koristelemaan muutamaa päivää ennen aattoa.
Joulu perheen kanssa <3