Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa niin kun sairaus vie voimat

Vierailija
04.11.2014 |

Kun ei vain voimat riitä. Lihakset ovat kuin lyijyä. Tietää, että kaikenlaista pitäisi tehdä kotona, mutta kun ei pysty eikä kykene. ARGH!!!! Jos olette terveitä, niin osatkaa arvostaa sitä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ole armollinen itsellesi. Eihän se ole sinun syysi, että et jaksa. Olisiko sinun mahdollista saada kotiapua tai jotain?

Saako kysyä, mikä sairaus sinulla on? Minulla on sydämen vajaatoiminta. Se ei näy päällepäin, en vain jaksa kaikkea mitä terveet ihmiset.

Vierailija
2/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:59"]

Voi, ole armollinen itsellesi. Eihän se ole sinun syysi, että et jaksa. Olisiko sinun mahdollista saada kotiapua tai jotain?

Saako kysyä, mikä sairaus sinulla on? Minulla on sydämen vajaatoiminta. Se ei näy päällepäin, en vain jaksa kaikkea mitä terveet ihmiset.

[/quote]

Joku infektio vain. Ohimenevää toivottavasti. Apua ei oikein ole mahdollista saada. Teinin kanssa pitää taistella. Sitä ei voi delegoida muille. Teini huomaa, että olen kipeä ja osaa käyttää sitä hyväksi tehokkaasti. Heittäytyy vielä normaalia hankalammaksi ja alkaa kinuta uutta tietsikkaa ärsyttävästi ja ties mitä.

ARGH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tiedän tuon tunteen! Mulla on onneksi erilaisia vaiheita, ja osaan niin arvostaa niitä vaiheita kun kroppa toimii suht normaalisti. Jaksamista! Onko sinun mahdollisuus saada kotiapua tms?

Vierailija
4/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luulin, että sulla on joku pitkäaikaissairaus. Nyt siis lepäät, että paranet. Sitten jaksat taas. 4.

Vierailija
5/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini siis käyttää sairauttasi hyväksi?? Kyllä soisi olevan sen verran empatiakykyä, että Ymmärtäisi äidin olevan sairas ja auttaisi. Kyllähän paljon nuoremmatkin tämän jo tajuaa.

Vierailija
6/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:12"]

Teini siis käyttää sairauttasi hyväksi?? Kyllä soisi olevan sen verran empatiakykyä, että Ymmärtäisi äidin olevan sairas ja auttaisi. Kyllähän paljon nuoremmatkin tämän jo tajuaa.

[/quote]

En kai näytä teinin mielestä niin sairaalta, että empatiaa vielä heruisi...

ap

Vierailija
7/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:12"]

[/quote]

En kai näytä teinin mielestä niin sairaalta, että empatiaa vielä heruisi...

ap

[/quote]

No sitten sinun pitää sanoa, että olet sairas.