Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllättävin tilanne jossa olet törmännyt johonkin julkkikseen?

Vierailija
04.11.2014 |

Kertokaapas.

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli huippumukavan yllättävä kun Miika Nousiainen =) työnsi lastenrattaita kadulla. Huoh. On se sulonen.

Vierailija
2/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Bb/hunks niko piti minulle ovea auki kampin kauppakeskuksessa, että pääsen vaunujen kanssa siitä :) ei sinänsä paikkana yllättävä, mutta mieleen painunut ele kun kaikki ei noin ystävällisiä vaunujen kanssa liikkuville ole vaikka hymyilen ja kiitän vuolaasti kyllä aina :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmäsin baaritiskillä john Irvingiin ja juteltiin painista. O'Malleyssä helsingissä siis.

Vierailija
4/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna abreun hotellihuone oli mun huoneen vieressä.. Ja no kuuli kaikki puheet selvästi...........

Vierailija
5/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa lentokentällä kone odotti meitä ja toista paria (lensimme muualta Saksaan ja olimme tulossa Suomeen) kiitoradalla valmiina lähtöön. Siirryimme bussilla suoraan koneesta toiseen. Odottavassa koneessa istui suurlähettiläs Bruce Oreck. Hän katsoi uteliaana, keitäs tässä on odoteltu jo lähes tunti. :)

Toisen kerran Leena Uotila rähjäsi Helsingin Sokoksen naistenosaston kassalla rintaliivit kädessä, kun hänen pankkikorttinsa ei toiminut.

Tutut tunnistavat, terve! :)

Vierailija
6/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Jyväskylässä kysyttiin Timo Kotipellolta tietä johonkin ravintolaan

Vierailija
7/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaan tuli yksi maanantaiaamu Lapinlahdelta eliittikisoista ulkomaalaisia urheiljoita. En tuntenut tosin, mutta mies tunsi jonkun naiskeihäänheittäjän. Se oli vaan erikoista, kun junaan tulee maanantaiaamuna hiuppu-urheilijoita jostain v:n lapinlahdelta :).

Vierailija
8/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meille potilaan ampparilla.

Vierailija
9/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattopyykillä olin ja viereen tuli Susanna ex. Sievinen. Oli muuten tosi kohtelias, tervehti ja jutteli niitä näitä.

Vierailija
10/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko tapasi Reino Nordinin Siwassa. :) Kävivät yhdessä kaljalla ja ovat nyt kohtalaisen hyviä kavereita, siis Marko ja Reino.

Vierailija
11/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla pihalla, aamutakissa olin hakemassa postia(paritalo). Näyttelee ainakin yhdessä suomalaisessa sarjassa, en tiedä kuinka "julkkis" oikeasti on mutta katson kyseistä sarjaa ja tunnistin!

Vierailija
12/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo. Andy ja Angela pölähtivät sinne ihan sekaisin jotain vessaa tms. etsimään.

Vierailija
13/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalassa näyttelijä Elina Rintala (silloin vielä Salovaara) oli viereisessä petissä. Oli ystävällinen kuten myös (ex)miehensä ja sai tosi paljon kukkia.

Vierailija
14/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin lentokoneessa varattuun wckoppiin, josta astui ulos Jorma Uotinen :D

Vierailija
15/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä miestä ja kun suhde syveni sitten seurusteluksi, mies ehdotti, että veisi minut kahville hyvän ystävänsä luokse, kun tämä niin pyyteli. Mies oli tietoisesti puhunut ystävästään pelkällä etunimellä (tavallinen suomalainen nimi) niin kyllähän se hiukan löi tyhjää, kun oven avasikin yksi suomen tunnetuimmista julkkiksista. Olisi kyllä ollut kiva hiukan tietää etukäteen.

Vierailija
16/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Children of Bodomin roudari astui mun varpailleni ja sen jälkeen bändin laulaja jäi juttelemaan mun kanssani!

Vierailija
17/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vierestä. Ei mitään muistikuvia, miten olimme samaan sänkyyn joutuneet. Ja vielä alasti!

Vierailija
18/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Salkkari-Seppoon mökkireissulla, kun käytiin pienen pienessä kyläkaupassa. Osti kaljaa.

Vierailija
19/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärinä tulee silloin tällöin julkkiksia joko potilaiksi tai lastensa kanssa. Julkisella puolella.

Vierailija
20/153 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I6