Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut, mitä teen?

Vierailija
04.11.2014 |

Olen ihastunut työkaveriini, mutta en ole näyttänyt sitä hänelle enkä kenellekkään muulle. Töissä hän hakeutuu usein seuraani ja vilkuilee minua joka kerta kävellessään ohi. Toinen työkaverinikin ihmettelee miksi tämä ihastuksen kohteeni katselee minua niin paljon (ja ei, en ole tälle toisellekkaan kertonut ihastumisestani). Valitettavasti sain muutama päivä sitten tietää, että ihastuksen kohteeni on kuitenkin varattu. En tiedä miten minun pitäisi reagoida hänen käyttäytymiseensä? En halua pilata hänen parisuhdettaan, mutta mietityttää voiko hän mahdollisesti olla kiinnostunut minusta? Mielipiteitä!!

ps. turha tulla huorittelemaan tms, koska ei ole tarkoitus tehdä mitään seuraavaa siirtoa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... olet niin ihastunut henkilöön, että kuvittelet sen olevan molemminpuolista? Toiveajattelua.

Vierailija
2/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti että olisit jotain spessua? Älä oikeasti luule itsestäsi liikoja.

Vierailija
4/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihastunut, vaikka onkin varattu. Tai tykkää muuten vaan katsella sinua. Itse olen varattu nainen ja aivan toivottoman ihastunut vanhempaan varattuun mieshenkilöön. Vaikea saada silmiä irti. Mutta ei auta kuin kärsiä ja jossain vaiheessa toivottavasti unohtaa koko juttu.

Vierailija
5/5 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomannut ihastumisesi ja siksi kiinnittää sinuun enemmän huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme