Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"jätän sinut koska olen ollut väkivaltainen ja valehdellut enkä kestä itseäni"

Vierailija
19.09.2021 |

Siis voiko mies oikeasti ajatella näin? Vuosia jatkunut väkivaltaisuus ja valheet ja nyt ei mukamas yhtäkkiä kestä itseään tässä suhteessa.

Viime yönä sai sanottua tultuaan illanvietosta.
Kuulemma rakastaa minua muttei pysty olla itsensä kanssa ja pysty antamaan itselleen anteeksi.

Kuulostaa tekosyyltä (Ja ennenkuin joku ehtii tulla sanomaan niin kyllä, mielessä ajatus toisesta naisesta)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sen todennäköisimmän syyn sanoit..

Mietihän, voiko pitkään väkivaltainen ihminen oikeasti yhtäkkiä ajatella sinun parastasi.

Vierailija
2/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai myös joku tapahtuma/ajatus on voinut muuttaa miehen ajatusmaailmaa ja ei oikeasti kestä omatuntoaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Vierailija
4/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sama kuin jostain lukemani:

En voi koskaan antaa sinulle anteeksi sitä pahaa, jota olen sinulle tehnyt.

Tällaiset ihmiset on vaikeasti häiriintyneitä. Mitä pikemmin pääset hänestä eroon, sen parempi.

Vierailija
5/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet jäänyt väkivaltaiseen suhteeseen vuosiksi ja  vissiin vieläkin  haluaisit jatkaa? etkö ole hakenut apua omaan ongelmaasi?

Vierailija
6/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt varmaan on sivuseikka tässä. Tiedän että minulla myös ongelmia. Lähinnä mietin valehteleeko mies minulle ja voinko luottaa häneen, onko tuollaiset ajatukset edes oikeasti mahdollisia.

Vierailija
7/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt varmaan on sivuseikka tässä. Tiedän että minulla myös ongelmia. Lähinnä mietin valehteleeko mies minulle ja voinko luottaa häneen, onko tuollaiset ajatukset edes oikeasti mahdollisia.

Valehtelee se, eikä todellakaan rakasta sua. Hyvä että pääset eroon moisesta läjästä.

Vierailija
8/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta? Muka jättää sinut, jotta saisi sinut pelastamaan suhdetta. Eksäni veti tästä narusta aina kun olin niin pohjalla etten kestänyt mitään muutoksia, ero mukaan lukien. Se oli sairas suhde.

Vierailija
9/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään väkivaltainen nainen ei tuu ikinä sanoo noin. Väkivalta jatkuu, kunnes mies menehtyy tai onnistuu karkaamaan. Ja senkin jälkeen elää loppu elämänsä pelossa, koska naiset eivät saa kunnon tuomioita!

10/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa lähteä kun ovi on auki ja ulos vielä pääsee.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se olla että ukko yrittää saada sut tekemään kaiken likaisen työn erossa kun sanoo tolleen (ja sillä on toinen nainen)

Vierailija
12/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on vuosikausia valehdellut sinulle ja ollut sinua kohtaan väkivaltainen.

Mietit nyt lähinnä sitä, valehteleeko mies sinulle ja voitko luottaa häneen.

Ja mies on siis vuosikausia valehdellut sinulle.

Ja mietit nyt lähinnä sitä, valehteleeko mies sinulle.

Ja mies on valehdellut sinulle vuosikausia.

Ja pohdit, voitko luottaa mieheen, joka on vuosikausia valehdellut sinulle.

Sinulle tarjotaan hopealautasella mahdollisuus päästä irti väkivaltaisesta suhteesta ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa henkisesti eikä fyysisesti. Tartu siihen.

Vierailija
13/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis lähti jo. Pakkasi illalla reppunsa ja muutti pois kaverille väliaikaisesti. Loput tavarat hakee kun saa asunnon. Ei kuulemma kestä syyllisyyttä ja tekojaan.

Vierailija
14/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pettänyt myös ja yrittää nyt äkkiä pois tästä tilanteesta, muuten on kohta kahden naisen vihat niskassa. Koittaa äkkiä jättämällä peittää asian niin, että ei muka ole ollut kahta (tai enempää) päällekkäin toisista tietämättään.

Vierailija
15/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koko juttu mitä mies sanoi taisi olla vaan peitetarina..

Vierailija
16/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, jos se on pettänyt? Nyt on oikea hetki poistua. Toivottavasti sillä tosiaan on toinen, lähtösi voi olla helpompi.

Vierailija
17/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos se on pettänyt? Nyt on oikea hetki poistua. Toivottavasti sillä tosiaan on toinen, lähtösi voi olla helpompi.

Kyllä sillä nyt vähän on väliä valehdellaanko vai ei.

Miksi nyt on oikea hetki poistua? Jos rakastan häntä.

Vierailija
18/24 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on selvästi kohdallasi sokea

Vierailija
19/24 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä nyt vähän on väliä valehdellaanko vai ei.

Miksi nyt on oikea hetki poistua? Jos rakastan häntä.

Miehet ei lähde noin yhtäkkiä muuta kuin toisen naisen luokse. Usko pois. Anna mennä äläkä ota takaisin.

Luultavasti olet vahvasti läheisriippuvainen etkä erota sen vuoksi omia tunteitasi miestä kohtaan. Nyt oma terveys edellä niin henkisesti kuin fyysisesti ja haet apua omaan tilanteeseesi.

Vierailija
20/24 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen... Yrittää vaikuttaa hyvältä mieheltä kun muka lähtee väkivallan takia