Minkä verran teiltä muilta irtoaa hiuksia pesun jälkeen?
Olen jo pitkään miettinyt onko hiustenlähtöni ihan normaalia. Varsinkin suihkun jälkeen kun harjaan niitä selviksi niin harjaan jää mielestäni hurjan paljon hiuksia. Ei tuppoja, mutta monia yksittäisiä hiuksia. Pesun jäljiltä ne on ihan helposti kammattavissa varsinkin kun olen lisännyt hiusöljyn joten mitään repimistä se ei ole. Mulla muutenkin ohut tukka niin sydäntä riipii aina kun sitä irtoaa.
Kommentit (8)
Yleensä 275 kpl. Talvisin enemmän. Enari taitaa olla 423.
Yleensä kaikki, tulen aina kaljuksi.
Pesen siis hiukset kerran vuodessa
Mulla lähtee niin paljon, että on välillä vaikeaa sekin, että kroppa, siis kroppa on täynnä niitä irtohiuksia ja niitä on vaikea saada puolikosteasta ihosta irti. Sitten niitä on kiireessä jätettävä vaatteiden alle, voi yäk. En tajua. Kaljuksi kai tässä tulee.
Keväällä lähti paljon ja nyt taas. En tiedä mistä johtuu. Joko kaljuunnun tai hiukset uusiutuu. 50/60. Joskus on lähtenyt enempikin, joten suhtaudun luottavaisesti. Hiuksia ei muutenkaan voi oikein pakottaa pysymään päässä.
Tosi paljon! Varmaankin siksi, että en harjaile luonnonkiharoitani pesujen välissä. Pesen hiukset monesti vain kerran viikossa.
Todella paljon nyt keski-ikäisenä. Hirvittää suihkun jälkeen putsata viemärin suu. Kuuluu ikään kuulemma. Ei auta lisäravinteet.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon! Varmaankin siksi, että en harjaile luonnonkiharoitani pesujen välissä. Pesen hiukset monesti vain kerran viikossa.
Hyi sun hiuspohja on varmaan tosi törkynen.
Sama juttu. Alkoi viitisen vuotta sitten, eikä loppua näy. Ihmettelen, että eivät ole tämän ohuemmat.
Välillä ovat suht paksunkin tuntuiset, mutta v. 2014 lähti lyhyessä ajassa selkeästi yli puolet hiuksista, enkä liioittele.
Toitotetaan kovasti, että stressi pudottaa hiuksia. Kai se on pakko uskoa. Monivitamiinit ja rautakaan eivät auta. Onko sulla ollut stressiä?