Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rohkaiskaa mua tekemään oikea ratkaisu.

Vierailija
19.09.2021 |

Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä 17 vuotta. Mieheni on kohdellut minua liian usein todella huonosti , henkistä väkivaltaa , räjähtelyä, epävakautta sekä kananmunankuorilla kävelyä osaltani. Olen antanut liikaa anteeksi ja tiedän että mun olisi pitänyt lähteä aikoja sitten. Olen kumminkin jäänyt koska olen halunnut uskoa muutokseen ja hänen rakkauteen. Olen itse rakastanut häntä ja näyttänyt sen hänelle enemmän kuin hän ikinä ansaitsi. Olen kieltämättä ollut kuin ns unelma vaimo häntä kohtaan.

Viimeisen parin vuoden aikana olen katkeroitunut. En vaan saa mielestäni kaikkia loukkauksia ja ilkeyksiä mitä olen joutunut kuulemaan. Huomaan ihastuvani todella helposti muihin. Kaksi isompaa ihastusta ollut nyt parin vuoden aikana. En ole vienyt niitä eteenpäin. Nämä kohteet eivät edes tiedä siitä. Kuitenkin suuri osa päivästäni menee siihe haaveiluun ja kuvittelin millainen elämäni olisi ilman miestäni. Rukoilen jopa että joku tulisi ja ns veisi minut mukanaan. Tiedän että paras ratkaisu olisi erota mutta mistä löydän voimat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesi tekisi sen samantien jos kokisi noin!

Vierailija
2/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oikea ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään voimia löydä. Olet heikko ihminen et selviä yksinäsi. Kukaan ei tule rakastamaan sinua. Sinulla ei ole mitään tulevaisuutta ilman MINUA 8( muohahahahahahaaa.

Vierailija
4/10 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde toimii silloin kun siinä tehdään toiselle enemmän hyvää kuin pahaa. Sinun elämä, sinä päätät.

Miehesi ei tule muuttumaan, päinvastoin. Hän luottaa siihen ettet sinä lähde mihinkään, ja olet mahdollistanut hänen käytöksensä jo noin monta vuotta. Minä lähdin, 30 vuotisesta liitosta, enkä ole katunut päivääkään. Kun uskallat tehdä sen että lähdet, niin huomaat että on myös olemassa hyviäkin miehiä ja yksinkin oleminen on hyvä asia. Nyt etsit itseltäsi ne viimeiset itsetuntosi rippeet ja haet asuntoa ja pakkaat vähin äänin tavarasi ja lähdet. Elämällä on vielä paljon annettavaa. Hyvää jatkoa sinulle.

Vierailija
6/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sun oma päätös miten haluat elämäsi käyttää. Kannattaa jo nyt alkaa tekemään ratkaisuja, jotka lisäävät hyvinvointia elämässäsi. Hyväksy tosiasiat, suhde tulee jatkumaan juuri sellaisena kuin se on ollut. Sinuna en hyppäisi uuteen suhteeseen ennen kuin olet selvittänyt pohjia myöten mikä on saanut sinut tuohon jäämään ja yrittämään miellyttää kaltoinkohtelevaa henkilöä. Ero on usein vaikea, mutta meitä selvinneitä on paljon. Ainakaan minä en ole erokriisistä selvittyäni ex-miestäni ikävöinyt tai sitä jatkuvaa epämääräistä pahaa oloa, jota suhteessa koin. Elämä on kaikin puolin parempaa.

Vierailija
7/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen jopa että joku tulisi ja ns veisi minut mukanaan.

Älä rukoile vaan tee asialle jotain.

Vierailija
8/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi! Alapää ohjaa onneeb

Vierailija
9/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lakkaisit olemasta se unelmavaimo (roolin esittäminen vie energiaa), saattaisi löytyä voimia eroonkin.

Vierailija
10/10 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älytön provo?

Ei ongelmaa korjata tarrautumalla jonkun miehen lahkeeseen. Pilaat senkin elämän.

Ensin selvitetään ongelma, ero on yksi vaihtoehto. Sitten kun on päästy tasapainoon on aika etsiä vaikka äijää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi