Haaveilen jostain kumman syystä Neuvostoliitosta ja että saisi elää siellä
Kommentit (78)
Se on ihan normaalia Vasemmistoliiton ja SDP:n äänestäjille.
Ehkä kanavoit neuvostoliitossa asunutta henkeä tai sitten leiki kotonasi neuvostoliittoa, mutta älä laajenna sitä muualle. On jo euvostoliitto.
Leonid Brezhnevin aika 70-luvun loppupuolella voisi olla parasta aikaa... Lada Niva...
Mikä sinua nytkään estää muuttamasta korpeen syömään kaalikeittoa?
Valkovenäjä on sun paikka. Lähemmäksi ei pääse nykyään.
Muuta Kouvostoliittoon. Sama asia (Kouvola).
Oletko lukenut sitä Laps Suomen -kirjaa?
Olet kuunnellut liikaa Putinin puheita siitä miten hyvin asiat olivat Neuvostoliitossa ja miten suuri johtaja Stalin oli.
Sinne pääset kätevästi junalla....
Ymmärrän. Vaikka N-liitto oli karmea totalitaristinen valtio, siinä oli varmasti paljon hyvääkin. Tarkovski sanoi jotenkin niin, että hänen mielestään länsimaiset ihmiset olivat mieleltään kahlittuja, vaikka kuvittelivat olevansa vapaita. LÄnsimaisia ihmisiä hallitsee materia. Olen myös kuullut monen sanovan, että neuvostoliittolaiset ihmiset olivat ihmissuhteissaan jotenkin enemmän läsnä. No, en tiedä, näin olen vain lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Vaikka N-liitto oli karmea totalitaristinen valtio, siinä oli varmasti paljon hyvääkin. Tarkovski sanoi jotenkin niin, että hänen mielestään länsimaiset ihmiset olivat mieleltään kahlittuja, vaikka kuvittelivat olevansa vapaita. LÄnsimaisia ihmisiä hallitsee materia. Olen myös kuullut monen sanovan, että neuvostoliittolaiset ihmiset olivat ihmissuhteissaan jotenkin enemmän läsnä. No, en tiedä, näin olen vain lukenut.
Ja kun sanon "hyvääkin", en tarkoita Stalinin aikaa.
Joka ei toivo Neuvostoliittoa takaisin on sydämetön, joka toivoo on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Joka ei toivo Neuvostoliittoa takaisin on sydämetön, joka toivoo on hullu.
Haha, hauskasti sanottu. Kuulostaa ihan venäläiseltä anekdootilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita katsella tatuoituja perseitä ja kouvolatukkia.
Sellaisia ei ole Neuvostoliitossa!
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan normaalia Vasemmistoliiton ja SDP:n äänestäjille.
Jaa, mulle taas tuli mieleen persu, haikailee mennyttä aikaa takaisin eikä osaa tehdä mitään nykyhetkessä.
Mieti mihin kuvitelmiin toive perustuu ja yritä lisätä niitä asioita elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli paikallismuusikon mukaan Suomen oikeistolaisin kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Sinne pääset kätevästi junalla....
Ei se ole aikakone.
Yhdysvaltalainen elämäntapa ei ole paras mahdollinen. Vaikka moni taitaa niin uskoa.
Siihen suuntaan ollaan menossa.