Tsempatkaa mua etten laita viestiä miehelle!
Tilanne se, että ollaan ns "tauolla". Asumuserossa, miten sitä nyt kukakin haluaa kutsua. Tarkoituksena molempien miettiä mitä suhteelta haluaa jne. Ikävä raastaa, mutta en haluais alentua nyt mouruamaan heti kun miehestäkään ei oo mitään kuulunut...
Kommentit (7)
Älä pistä mitään. Osoitat miehelle heikkoutta ja lipsahdat herkemmin kysymään lisää kuulumisia, kun kynnys on kerran ylitetty. Jos olette tauolla ja mietitte suhteen tulevaisuutta, tiedän pitää olla sovitun tauon ajan erillänne ja kummankin selvittää, mitä todella haluatte suhteeltanne. Tauko ei ole pelkästään sinua varten vaan myös miestä varten.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:06"]Älä pistä mitään. Osoitat miehelle heikkoutta ja lipsahdat herkemmin kysymään lisää kuulumisia, kun kynnys on kerran ylitetty. Jos olette tauolla ja mietitte suhteen tulevaisuutta, tiedän pitää olla sovitun tauon ajan erillänne ja kummankin selvittää, mitä todella haluatte suhteeltanne. Tauko ei ole pelkästään sinua varten vaan myös miestä varten.
[/quote]
Kiitos, tämä vähän jo helpotti.
Mulla vähän sama ongelma, vaikkei tilanne olekaan ihan sama :( Mies piiritti minua pitkään, ja nyt kun "sai itselleen", niin ei siitä enää oikein kuulu mitään. Mitä nyt välillä ehdottaa tapaamista, tai suostuu kun minä ehdotan. Pitkät ja ihanat viestit, joita lähetteli aiemmin, ovat loppuneet tyystin. Saan käyttää kaikki itsehillintäni rippeet etten itse ottaisi yhteyttä...
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:42"]Poista numero.
[/quote]
Muistan ulkoa...
Soita ystävättärelle. Siirrä ajatukset johonkin ihan muualle. Mene ulos. Kuinka pitkään olette vielä tauolla? Miehen pitää oppia kaipaamaan sinua ja se onnistuu joskus vain täydellisellä yksinäisyydellä, jos tunteet on olleet kuolemassa.
Laita nyt edes joku ihan pieni viesti! Mies varmasti ikävöi sinua ja rakastaakin paljon. Kirjoita lyhyt viesti!