Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varattu muija, itse vapaa, ihastumista jollain tasolla,

Vierailija
04.11.2014 |

nyt muija välttelee mua, mitä tein väärin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu! Anna olla! Vapaita varmasti löytyy!

Vierailija
2/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten välttelee? Onko hän myös sanonut, että on ihastunut sinuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijittelu saattaa olla osasyynä. :) Kokeile eukkoa tai pirun noitaa nimittelyssä, niin voi olla suopeampi vastaanotto.

Vierailija
4/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni mitähän tapahtu! Tottakai se väittelee sua, koska on varattu ja tajuaa itsekin ihastuneensa.
Näitä ihastumisia tapahtuu parisuhteissa ja järkevä kumppani lopettaa ihastumisen ruokkimisen, jotta se laantuu.

Vierailija
5/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei tosiaan tykkää tollasista laimeista muijitteluista. Sano mieluummin että narttu tai vitun huora ja tule sitten kertomaan miten kävi.

Vierailija
6/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hitaat siirrot sulla ap. Varatun kanssa pitää tilanne viedä nopeasti fyysiselle tasolle. Muuten varattu nainen ehtii tulla toisiin ajatuksiin.

Vierailija
7/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattais jättää rauhaan jos välttelee sua niin kertoo paljon

Vierailija
8/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varattuna naisena (en muijana hyi) otan myös etäisyyttä jos olen ihastunut. Sinun täytyy kunnioittaa naisen suhdetta ja tahtoa ja antaa hänen olla.

Vierailija
9/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vain itse kuinka pahasti olen ihastunut, pakko jarruttaa. En silti saa sinua ajatuksistani. Mietin vain päivät ja yöt edellistä kohtaamistamme ja haaveilen tulevasta. Menen ihan lukkoon kun näen sinut, sanoista ei muodostu yhtään järkevää lausetta ja punastuttaa. Toivon, että tekisit jotain, sillä itse en varattuna voi. 

Ihastuminen on ihana tunne. 

Vierailija
10/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole parempi kuin sen mies

Vierailija
11/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:02"]

Tajusin vain itse kuinka pahasti olen ihastunut, pakko jarruttaa. En silti saa sinua ajatuksistani. Mietin vain päivät ja yöt edellistä kohtaamistamme ja haaveilen tulevasta. Menen ihan lukkoon kun näen sinut, sanoista ei muodostu yhtään järkevää lausetta ja punastuttaa. Toivon, että tekisit jotain, sillä itse en varattuna voi. 

Ihastuminen on ihana tunne. 

[/quote]

Jos toivot toisen aloitetta, se on melkein aivan sama vaikka tekisitkin sen itse.

Vierailija
12/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:03"]Et vain ole parempi kuin sen mies
[/quote]

Sen tietää vasta kun on tutustunut kunnolla vähintään puoli vuotta. Nyt ap on ihastunut mielikuvaan ja totuus ihmisestä voi olla täysin toisenlainen. Jätä varattu rauhaan.

Vierailija
13/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on taas noin 16 vuotta? Tämä ei taida olla nyt oikea palsta sinulle.

Vierailija
14/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna, perheellisenä ja väsyneenä naisena ei useinkaan ajattele olevansa mitenkään erityisen kiinnostava miesten silmissä. Ehkä nainen on ollut vain ystävällinen sulle ja ehkä ihmisenä pitää sinusta, mutta sinä olet käsittänyt tilanteen ihastumisena?

Vierailija
15/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko olevani se muija. Mutta mun kohdalla juttu menee niin, että oon ihan oikeesti rakastunut sinuun. Ja vaikka en haluaisi päästää irti, niin mulla ei mielestäni ole oikeutta sitoa sinua. Haluan oikeasti sinulle onnea, ja sitä et voi saada, jos minä olen koko ajan kimpussasi.

Vierailija
16/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tässä mistään rakastumisesta ollut kyse

Vierailija
17/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suoraan sanonut sulle että haluaa etäisyyttä tai kertonut omista tunteistaan? Kauan olette edes tunteneet?

Vierailija
18/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tunne ei ole molemminpuolinen, jolloin se on ihan selvä keissi - pysy kaukana. 

Toinen vaihtis on, että hänkin on kiinnostunut, mutta säikähtänyt omia tunteitaan, koska ei halua pettää miestään - pysy edelleenkin kaukana. 

Vierailija
19/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot V-M.L, niin jätä minut rauhaan, jooko? Ihastunut en ollut missään vaiheessa, mutta kavereita voidaan olla, ehkä.

Vierailija
20/24 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän