Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensirakkautenne?

Vierailija
04.11.2014 |

Kertokaa ensimmäisestä oikeasta rakkaudestanne. Minkä ikäisiä olitte, kauanko suhde kesti, oletteko edelleen tekemisissä? Voisitteko kuvitella vielä olevanne yhdessä saman/samanlaisen ihmisen kanssa? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme yläasteella, seurustelimme neljä vuotta. Erosimme lopulta välimatkan vuoksi opiskeluaikoina, ja täytyy myöntää, etten ole tavannut vieläkään yhtä upeaa miestä. Niin huolehtivainen, rakastava, komea, urheilullinen ja fiksu. Piti minua kuin kukkaa kämmenellä. 

Törmään häneen silloin tällöin kotipaikkakunnallamme, tervehdimme ja vaihdamme muutaman sanan. Joku nainen hänet on napannut ja parilla on jo ensimmäinen lapsi. Onnentyttö. 

Vierailija
2/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen juoppo. en kaipaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotias, poika vuotta vanhempi. Molemmat ollaan muututtu paljon matkan varrella, enkä oikein osaa sanoa, miksi suhde aikoinaan alkoi, muistan vain olleeni häneen paljon ihastuneempi heti ensijuttelulta kuin koskaan aiemmin kehenkään. Ja hän ihastui minuun ensinäkemältä, tuntematta ollenkaan. Jotain taidettiin kuitenkin tietää oikein, koska nyt on kohta kymmenen yhteistä vuotta takana, kaksi viimeistä avioliitossa ja lapsi tulossa. Ja nyt osaan sanoa kyllä vaikka kuinka monta syytä olla hänen kanssaan, mutta en tiedä miten saatoin niitä silloin tietää :D "Kauan sitten jotenkin, tuntematta aavistin.."

Vierailija
4/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:30"]Olin 17-vuotias, poika vuotta vanhempi. Molemmat ollaan muututtu paljon matkan varrella, enkä oikein osaa sanoa, miksi suhde aikoinaan alkoi, muistan vain olleeni häneen paljon ihastuneempi heti ensijuttelulta kuin koskaan aiemmin kehenkään. Ja hän ihastui minuun ensinäkemältä, tuntematta ollenkaan. Jotain taidettiin kuitenkin tietää oikein, koska nyt on kohta kymmenen yhteistä vuotta takana, kaksi viimeistä avioliitossa ja lapsi tulossa. Ja nyt osaan sanoa kyllä vaikka kuinka monta syytä olla hänen kanssaan, mutta en tiedä miten saatoin niitä silloin tietää :D "Kauan sitten jotenkin, tuntematta aavistin.."
[/quote]

Oikeet sielunkumppanit :)

Vierailija
5/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lukiokavereita. Hän oli minua vuotta vanhempi, suosittu, kapinallinen, ikäänsä nähden jo paljon kokenut "koulun kingi", minä ujo ja kokematon tyttö. Rakastuin häneen täysillä. Suhde kesti kaksi hyvin riitaisaa vuotta. Poikaystävä petti, haukkui ja arvosteli minua jatkuvasti, teki ohareita... Vastapainona hän osasi olla kyllä hurmaava. Mutta ei se olisi voinut toimia. Onneksi sain lopulta voimaa laittaa kuluttavan suhteen poikki. Emme ole yhteydessä, mutta olen kuullut, että hän tapailee parikymppisiä tyttöjä eikä ole aikeissakaan asettua aloilleen. Itse odotan ensimmäistä lastani ihanalle miehelle :) N30

Vierailija
6/6 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella rakastuin palavasti yhteen koulun suosituimmista pojista. Itse olin suosittu tyttö, olimme ystäviä. Suhteemme jäi ystävyyden tasolle, mutta salaa häntä rakastin. Ja paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän