Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaikea raskauden pelko.. jätän mieheni

Vierailija
04.11.2014 |

Aion jättää mieheni ja lopettaa seksielämän kokonaan. Syön pillereitä ja mies ei suostu tuplaehkäisyyn eikä ylipäänsä käyttämään kondomia ja hänestä olisi ok vaikka tulisin raskaaksi. Minusta ei.

Minulla on takana kaksi vaikeaa raskautta ja en halua enää raskaaksi,en myöskään pystyisi tekemään aborttia.

Ongelmani.. joka kuukausi minuun iskee valtava raskauden pelko. Pillerien takia kuukautisia ei tule säännöllisesti, joten en pysty laskemaan niistä mitään. Minut valtaa paniikki jos rinnat kipeytyvät tai maha turpoaa tai mikä tahansa epämääräinen vuoto sattuu, niin saatan viikon verran peilata mahaa tai ravata vessassa analysoimassa eritteitä  kunnes taas sadannen kerran menen kuluttamaan rahoja turhiin testeihin, jotka kuitenkin on nega. Pahinta mitä tiedän on "haamupotkut".. eli ihan normaalit suolikaasut.. paniikin vallatessa tunnen muka selvästi kuinka sikiö möyrii ja siksi saatan valvoa yön ja miettiä että nyt on kyllä jo pitkällä.. viime kuun testi varmasti näytti väärin jne yms...

Tämä on niin stressaavaa. Kiitos kun sain avautua. Lähden nyt apteekkiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vähän latvaheitolta kuulostat. Helpointa olisi varmaan muuttaa suhtautumistaan aborttiin. Se on ihan normaali toimenpide tilanteessa, jossa ehkäisy on pettänyt.

Vierailija
2/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilointi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen ajatellutkin, että olen kehittänyt tästä pelosta ehkä jopa hoitoa tarvitsevan ongelman. Siis että päässä vähän vippaa. Mutta muuten olen mielestäni kyllä ihan normaali ja järkevä.

Vierailija
4/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sterilointi mitään? Mutta enemmän ehkä kuitenkin etsisin apua tuohon hypokondriaan.

Vierailija
5/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:03"]

Sterilointi?

[/quote]

Ei onnistu vielä. Olen 27.

Vierailija
6/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan oikeasti tunnen ne oireet. Jos tunnen "liikkeitä", niin tunnen niitä myös myöhemmin ja saan siihen kylkiäisiksi lisää raskausoireita. Rinnat kipeytyvät ja saatan jopa voida pahoin. Yleensä nämä oireet kyllä paljastuvat kuukautisiksi tai päättyvät kun saan tehtyä testin. Voinko ihan oikeasti kehittää itselleni valeraskauden aina joka kuukausi.

Vierailija
7/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoituhan nyt. Sinulla on jo lapsia? Tietääkö mies, että olet ihan vauhkona raskauspelon takia? Jutelkaa. Hänen pitäisi tukea sinua, kun asia on sinulle tärkeä ja vaivaa koko elämääsi. Abortti ei ole vaihtoehto, vaan ihan vihoviimeinen tilanne. Sitä eimsaa pitää ehkäisykeinona,,ja moni kantaa omantunnontaakkaa lopun ikäänsä, kun on suostunut aborttiin. Mieluummin muut keinot.

Vierailija
8/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka sterilointia saa jos on jo lapsia ja uusi raskaus olisi terveydelle haitta? Eikö tosiaankaan??

Vierailija
9/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:40"]Aion jättää mieheni ja lopettaa seksielämän kokonaan. Syön pillereitä ja mies ei suostu tuplaehkäisyyn eikä ylipäänsä käyttämään kondomia ja hänestä olisi ok vaikka tulisin raskaaksi. Minusta ei.

Minulla on takana kaksi vaikeaa raskautta ja en halua enää raskaaksi,en myöskään pystyisi tekemään aborttia.

Ongelmani.. joka kuukausi minuun iskee valtava raskauden pelko. Pillerien takia kuukautisia ei tule säännöllisesti, joten en pysty laskemaan niistä mitään. Minut valtaa paniikki jos rinnat kipeytyvät tai maha turpoaa tai mikä tahansa epämääräinen vuoto sattuu, niin saatan viikon verran peilata mahaa tai ravata vessassa analysoimassa eritteitä  kunnes taas sadannen kerran menen kuluttamaan rahoja turhiin testeihin, jotka kuitenkin on nega. Pahinta mitä tiedän on "haamupotkut".. eli ihan normaalit suolikaasut.. paniikin vallatessa tunnen muka selvästi kuinka sikiö möyrii ja siksi saatan valvoa yön ja miettiä että nyt on kyllä jo pitkällä.. viime kuun testi varmasti näytti väärin jne yms...

Tämä on niin stressaavaa. Kiitos kun sain avautua. Lähden nyt apteekkiin.
[/quote]

Asennuta kierukka niiden pillereiden lisäksi.

Vierailija
10/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:35"]

Rauhoituhan nyt. Sinulla on jo lapsia? Tietääkö mies, että olet ihan vauhkona raskauspelon takia? Jutelkaa. Hänen pitäisi tukea sinua, kun asia on sinulle tärkeä ja vaivaa koko elämääsi. Abortti ei ole vaihtoehto, vaan ihan vihoviimeinen tilanne. Sitä eimsaa pitää ehkäisykeinona,,ja moni kantaa omantunnontaakkaa lopun ikäänsä, kun on suostunut aborttiin. Mieluummin muut keinot.

[/quote]

Tässä ketjussa ei nyt ollut kyse minkään hihhulin kannasta aborttiin.

Vierailija
11/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:35"]

[/quote]

Mies tietää tai ainakin luulisi tietävän, että huolehdin asiasta, koska olen sanonut että en jaksaisi enää raskautta ja lapsiluku riitti minulle ja olen myös yrittänyt puhua hänelle siitä tuplaehkäisystä. Mies ei kuitenkaan rauhoittele minua asiassa, paitsi puolustelee raskautta että eihän se nyt niin paha olisi ja että kyllä hän on ja pysyy ja auttaa.

Ap

Vierailija
12/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka on steriloinnin veroinen.

Vierailija
13/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudunkin vielä vähän. Unohdin mainita, että joskus kun harrastan mieheni kanssa seksiä,niin intoni saattaa lopahtaa, koska alan nähdä dokumenttimaista filmiä päässäni kuinka munasoluni irtoaa ja vierii pitkin johdinta ja pomppaa kohtuun missä iloinen siittiö onkin jo vastassa ja hedelmöittää munasolun. Lääkkeet?