Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppoisa mutta ei liian yksitoikkoinen työ?

Vierailija
19.09.2021 |

Onkohan olemassakaan?

Tuntuu että joka paikkaan haetaan iloista ja energistä ihmistä joka sietää stressiä ja painetta ja painaa sata lasissa viiden ihmisen työt yhden ihmisen puolikkaalla palkalla...

Itse haaveilen melko leppoisasta elämästä, mutta en yksinkertaisesta. Olen tehnyt mm. toimiston rutiinitehtäviä (vastaanotto, assistentti ym.), tehdastyötä jossa pakannut tavaraa, asiakaspalvelua jne. Kyllästyn noissa kuoliaaksi, tai sitten ongelmaksi muodostuu liian hektinen ympäristö. Olen ehkä hiukan aistiyliherkkä ja erittäin introvertti.

Asuinpaikan suhteen voisin kai olla aika joustava. Ajokorttia minulla ei kuitenkaan ole, enkä kaupunkialueella haluaisi ajaa tai pitkiä matkoja muutenkaan. Välttämättä en ollenkaan, en ole ikinä uskaltanut autokouluun mennä.

Palkka ei tarvitsisi olla erityisen iso eikä työn edes tarvitsisi olla kokoaikainen. Oikeastaan parempi vaan jos ei olisi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi siivooja? Itse olen myös introvertti. Menetin koronan takia hektisen työn ja paloin sitten loppuun asiakaspalvelutyössä.. Nyt teen siivoustyötä 6h päivä ja tykkään kun siinä vähän vaihtelee se sosiaalinen homma ja tauot saan olla ihan rauhassa ja siivoan myös esim. pukuhuoneita, kellarikerroksia... rauhassa saa puuhailla :)

Vierailija
42/46 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastonhoitaja! 

Itse hyllyttäminen ja varausten haku on vähän tylsää, mutta kirjaston tapahtumia on kiva suunnitella. 

Tätäkin olen vähän miettinyt. Hiukan arveluttaa, kun tuntuu että ainakin pk-seudulla kirjastot ovat nykyään aika levottomia paikkoja. Mutta mietin että saattaisi silti olla sellainen työ, jonka huonoja puolia voisin sietää. Ei esimerkiksi asiakaspalvelu ole mikään täysin ehdoton ei minulle, mutta haluaisin että työssä on jotain muutakin.

Ap

Juu esim Helsingin Herttoniemessä on kirjaston kanssa samat tilat nuorisotilojen kanssa. Aina kun käyn tulostamassa, siellä on meteliä ja huutoa ja kakarat juoksee ympäri tiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyyfansiin sisällöntuottajaksi. Leppoisaa ja ei ole yksitoikkoista.

Vierailija
44/46 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

postinjakaja sen puolesta että noin puolet päivästä saat viettää yksin kun jaat postia. miinuksena sitten työn määrä ja kiire, tuntuu ettei työajassa usein ehdi hommia hoitaa (ei kyllä ole pakkokaan ylitöitä kenenkään tehdä mutta silti).

Vierailija
45/46 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahtimestari. Istut vaan kopissa ja hörpit kahvia tai luet kirjaa. Ei paljon stressi vaivaa.

Stressistä en tiedä, mutta viimeistään nyt, kun koulumme vahtimestari jäi eläkkeelle, tajusin mitä kaikkea hän teki ja mistä nyt opettajien pitää huolehtia. Hatunnosto hänelle, teki arvokasta työtä, joka on osittain näkymätöntä ja josta ei saa kiitosta.

Vierailija
46/46 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan seuraavat kesätyöpaikkani täyttivät nuo kriteerit: museovirkailija, siivooja leirintäalueella (sivussa myös vähän palvelua ja small talkia asiakkaiden kanssa), leiriohjaaja, jumppaohjaaja sekä lomamökin huolitsija, joka samalla myös esittelee tämän mökin uusille yöpyjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi