Korva lukossa - miten auki?
Oon tehnyt kaiken!!! Antakaa vinkkejä, menee hermot! Sunnuntaina meni lukkoon uimisen jälkeen ja vieläkin.
Kommentit (12)
Varmaan sen verran kertynyt vaikkua ettei välttämättä aukea ilman korvahuuhtelua. Sen saa tk:ssa hoitajalta -ja tuntuu muuten taivaalliselta :D
Se on korvatulehdus. Lääkäriin.
Mulla ilmeni noin.
Puhdistan korvani melkein joka päivä puikoilla.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:00"]Puhdistan korvani melkein joka päivä puikoilla.
[/quote]
Niin minäkin. Liittyy asiaan miten?-ap
Kokeile laittaa vettä siihen korvaan, kuulemma auttaa
Mulla meni uidessani Barbadoksella ja oli pari päivää tukossa. Yritin joka.päinä hypellä se korva alhaalla. Lopulta kolmantena päivänä aukesi. Yhdellä miehelläboli siellä sama juttu. Se kävi lääkärissä avaamassa.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:00"]Puhdistan korvani melkein joka päivä puikoilla.
[/quote]
Niin minäkin. Liittyy asiaan miten?-ap
[/quote]
Jotkut väittää että puikot työntäisivät vaikkua vain syvemmälle, itse en ole tälläistä huomannut. Työnnätköhän sinä sitä syvemmälle?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:58"]Käännä päätä sillain, ettö tukossa oleva korva on alhaalla, pidä suu kiinni ja nenästä kiinni ja puhalla
[/quote]
Pitääkö tuota toistaa montaki kertaa? Ei aukea.-ap
Vaikkua korvassa? Apteekista saa siihen sopivaa lääkettä. Laitat illalla korviin ja aamulla huuhtelet. Toimi ainakin minulla.
Sinne on jäänyt vettä... tosiaan apteekista käyt ostamassa Remo-Wax tai vastaavaa.
Käännä päätä sillain, ettö tukossa oleva korva on alhaalla, pidä suu kiinni ja nenästä kiinni ja puhalla