Mulla on kamala flunssa. Olen ihan tukossa
ja nukkuminen on todella hankalaa. Nukun melkein istuma-asennossa, mutta silti herään 10 kertaa yössä kun tuntuu ettei joko saa happea tai sitten iskee yskänkohtaus. Tiedän että mun vieressä on varmaan hankalaa ja ärsyttävää nukkua ja kaikkeni olen tehnyt että tämä menis ohi.
Viime yönä tuli tilanne että meinasin lyödä miestäni. Mies herätti mut ainakin 5 kertaa kun kuulemma korisin ja rohisin niin ärsyttävästi (onko ihme jos ihmisellä on flunssa ja on keuhkot todella tukossa?) Mies ei kuulemma saanut nukuttua ja aivan raivoissaan töni mua hereille. Mulla meinas sen 5 kerran jälkeen mennä kuppi nurin ja sanoin että jos vielä kosket muhun niin mä lyön. Mies sitten lähti olkkariin nukkumaan. Aamulla oli edelleen sitä mieltä, että mut saa herättää jos silleen korisen.
En mä tahallani korise, kyllä mä nukkuisin ihan normaalisti jos pystyisin. Muutenkin nukkuminen tosi hankalaa ja unet jääneet huonoiksi jo monena yönä ja sitten toinen tahallaan herättää vielä lisää. Ja kun muistaa, kuinka monena yönä mies on herättänyt mut omalla kuorsauksellaan.
Onhan sulla edes röörejä avaavaa nenäsumutetta? Esim. Otrivin Comp helpottaa ainakin minua aina paljon kun nenän saa edes auki. Toki siellä kurkussa silti voi rohisevaa limaa olla mutta vähän helpompi jos ei tarvi suun kautta hengittää.