Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kohdunkaulan syöpää?

Vierailija
04.11.2014 |

Mulla on ihan ihme vuotohäiriöitä. Yhdynnän jälkeen joskus ja sit ennen menkkoja parina päivänä saattaa tulla verta tai jotain, luulen menkkojen alkaneen mutta sitten onkin pari päivää kuivaa ennen menkkojen alkua.
Kipuja tai muita oireita ei oo, mutta pelkään silti että tämä johtuu jostain sukupuolitaudista tai kohdunkaulan syövästä.

Onko jollain ollut ja miten tuollaista hoidetaan? Entä mitä maksaa yksityisellä hoidot?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:36"]Minulla on ollut tiputteluvuotoa jo 13 vuotta ja papa ok. Olen nyt 45v.

Tiputteluvuoto alkaa n. 3-7 päivää ennen menkkoja. Ja samoin on joskus veristä vuotoa yhdynnän jälkeen.

Tiputteluvuoto johtuu joko "hormonihäiriöstä" tai sitten myoomeista...minulla on kohdussa 3 pientä myoomaa.
[/quote]

Kiitos vastauksesta! Rauhoittaa kuulla että voisi olla muutakin kuin pelkäämääni syöpää... T. Ap

Vierailija
2/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ketjun ajatellen "No niin, jollain ollut lieviä solumuutoksia papassa ja nyt lietsotaan itseä syöpäpaniikkiin...", mutta tämä kyllä ylitti odotukseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:56"]Avasin ketjun ajatellen "No niin, jollain ollut lieviä solumuutoksia papassa ja nyt lietsotaan itseä syöpäpaniikkiin...", mutta tämä kyllä ylitti odotukseni! Jaa, missä mielessä.
Minusta ap:n oireilla on syytä ollakin hiukan huolissaan. Enkä ainakaan itse ole mitään paniikkia havainnut, jos olisi paniikissa, olisi varmaan varannut lääkärin pikaIsella aikataululla.

[/quote]

Vierailija
4/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:56"]Avasin ketjun ajatellen "No niin, jollain ollut lieviä solumuutoksia papassa ja nyt lietsotaan itseä syöpäpaniikkiin...", mutta tämä kyllä ylitti odotukseni!

what?

[/quote]

Vierailija
5/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitahan lekurille ja varaa aika.

Vierailija
6/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varata aika gynelle. Yhdynnän jälkeinen vuoto on yleensä epänormaalia ja voi pahimmassa tapauksessa olla kohdunkaulansyöpä. Kohdunkaula on melko tunnotonta aluetta eli on yleensä täysin kivuton.

Toivottavasti kyseessä vain sukupuolitauti mutta kannattaa tarkistuttaa asia!

Vierailija
7/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla jotain viatontakin, vaikka polyyppi tms. Mut mee ihmeessä lääkäriin, vuotohäiriöt kannattaa tutkia ja hoidattaa pois. Tuleepahan ne vakavammatkin vaihtoehdot samalla suljettua pois. Koska oot viimeeksi ollut papakokeessa?

Vierailija
9/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot viimeks käyny papassa?

Vierailija
10/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan yksityiselle mutta vasta joulukuussa veronpalautusten aikaan. Nyt ei ole niin paljoa rahaa. Papasta 4 vuotta aikaa. Omalle tk:lle olisi saanut ajan marraskuun loppuun mutta en ilkeä mennä tutulle mieslääkärille...
Saman miehen kanssa seurustellut 6 vuotta ja jos tämä on sukupuolitauti niin.... tosi kiva.
Noh, mutta. Onpahan aika kuitenkin kuukauden päästä ja asia selviää. AP

Vierailija
11/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet?

Vierailija
12/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v t. Ap

Vierailija
13/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:49"]

Varasin ajan yksityiselle mutta vasta joulukuussa veronpalautusten aikaan. Nyt ei ole niin paljoa rahaa. Papasta 4 vuotta aikaa. Omalle tk:lle olisi saanut ajan marraskuun loppuun mutta en ilkeä mennä tutulle mieslääkärille... Saman miehen kanssa seurustellut 6 vuotta ja jos tämä on sukupuolitauti niin.... tosi kiva. Noh, mutta. Onpahan aika kuitenkin kuukauden päästä ja asia selviää. AP

[/quote]

Gynekologin asiantuntemus on omaa luokkaansa, itse käyn aina yksityisellä, ja samalla.

Vierailija
14/14 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tiputteluvuotoa jo 13 vuotta ja papa ok. Olen nyt 45v.

Tiputteluvuoto alkaa n. 3-7 päivää ennen menkkoja. Ja samoin on joskus veristä vuotoa yhdynnän jälkeen.

Tiputteluvuoto johtuu joko "hormonihäiriöstä" tai sitten myoomeista...minulla on kohdussa 3 pientä myoomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi