Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko pyykkikone olla päällä yhteentoista asti

Vierailija
15.10.2014 |

kun talossa alkaa hiljaisuus yhdeltätoista? Normaalisti pesen päivällä pyykit, mutta nyt olis ihan pakko pyöräyttää yks satsi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko kone hiljainen. Minä uskallan vielä tähän aikaan laittaa, koska kone on aika hiljainen, eikä kylppäriä vasten ole naapureita muualla kuin yläpuolella, ja sielläkin on kylppäri. Mutta entisessä asunnossa kovaäänistä konetta en laittanut, kun naapurilla oli makuuhuone seinän takana ja pieniä lapsia. 

Vierailija
2/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone sellanen normiääninen. Asunnot sillein että kylppärit on kohikkain. Oma seinänaapuri nyt poissa ja alapuolella kylppäri. Tarkemmin sanoen opiskelijatalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta riippuu tilanteesta. Meille naapurin pyykkikone ääni "kuuluu" jos menee kylppäriin ja koneessa linkous menossa, ja meidän koko asunto on muuten ns. täysin hiljainen, niin huomaa että kone on päällä =ei haittaisi vaikka keskellä yötä pesisivät.

Lisäksi vaikka se koneen ääni kuuluisi hyvinkin, niin se ei haittaisi minua jos noin kävisi silloin tällöin (esim. kerran kuussa) jos joka päivä saattaisi alkaa vähän risomaan, JOS oikein huolella kolisisi tmv.

Vierailija
4/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hiljaisuus ala yleensä klo 22?

Vierailija
5/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:08"]

Eikö hiljaisuus ala yleensä klo 22?

[/quote]

Hups, joo.... Muistelin viikonloppujen aikoja. Hyvä huomio. Liotan altaassa ja pistän koneeseen huuhtelun vaan. Ei kestä kymmeneen asti.

ap

Vierailija
6/6 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen silloin tällöin pessyt pyykkiä klo 22-23 maissa. Kunhan ei tavaksi tule, niin ei nyt voi olla niin paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan