Haaste naiselle: saisitko vastauksen miehenä
Ehdotan seuraavanlaista haastetta naisille. Tehkää profiili suht tavallisena miehenä (siis keskimittainen, muutenkin aika normaalin näköinen, ei miljonääri ja koulutus/ammatti ihan tavallinen), jossa ilmoitatte etsivänne vain seksiä esim. iskuriin tai suomi24. Saatte kirjoittaa juuri niin fiksun ja kiinnostavan profiilin kuin haluatte. Tehän tiedätte parhaiten mistä naiset pitävät. Repäiskää vaikka netistä joku kuva, jossa ei kasvot näy.
Katsokaa saisitteko yhtään vastausta miehenä.
Jos olet joskus naisena etsinyt seksiseuraa netistä, haasteena on saada yli 0,5 prosenttia enemmän vastauksia miehenä kuin naisena. Siis noin 1 vastaus miehenä 200 naisena saatua vastausta kohti.
Ihan vain mielenkiinnosta!
Kommentit (15)
Anteeksi, mutta kotikasvatukseni estää minua kiusaamasta! Mitä, jos joku ihan oikeasti rakastuu?! Aika rumaa leikkiä!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:42"]
Anteeksi, mutta kotikasvatukseni estää minua kiusaamasta! Mitä, jos joku ihan oikeasti rakastuu?! Aika rumaa leikkiä!
[/quote]
Ai rakastuu seksiseuraa etsivään mieheen luettuaan profiilin? - Ei huolta.
[/quote]
Tästä syystä olen poistunut verkosta kokonaan. Oikeassa elämässä en tapaa ketään ja verkossa kaikki kusettaa sukupuoltaan myöten, ollaan sitten yksin. EI tämäkään mikään uusi innovaatio ole noissa piireissä ole, että testataan miten erisukupuolen käyttäyttäytyminen eroaa toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:44"]
[/quote]
[/quote]
Nyt olet kyllä väärässä. Joka toinen suunnilleen sairastaa jonkin asteista mielenterveysongelmaa ja rakastuu johonkin virtuaalihenkilöön jo pelkästään siltä pohjalta, että sillä on siniset silmät.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]
Nyt olet kyllä väärässä. Joka toinen suunnilleen sairastaa jonkin asteista mielenterveysongelmaa ja rakastuu johonkin virtuaalihenkilöön jo pelkästään siltä pohjalta, että sillä on siniset silmät.
[/quote]
Tällaisesta ei voi olla vastuussa.
Voisin kokeilla, jos ei kuulostaisi niin isolta vaivalta. Mulla ei ole edes mitään käsitystä siitä, mitä pelkkää seksiseuraa netistä hakevat naiset arvostavat, paitsi ehkä nuorempaa ja hyvävartaloista.
Tavattiin eka kertaa mun poikaystävän kanssa netissä ja sittemmin poistettiin profiilit. Kuitenkin eräs päivä nyk. mieheni halusi tietää paljonko naiset saa viestejä ja aukaisi mun profiilin uudestaan, ja oli ihan järkyttynyt siitä viestien määrästä. Hän ei ollut saanut kuin kaksi viestiä (minulta ja joltain venäläiseltä prostituoidulta) koko aikana, mitä oli palvelussa kun taas sai kymmeniä viestejä heti kirjautuessaan minun profiililla.
Lohdutukseksi miehille voin sanoa, että vaikka naiset saa paljon viestejä niin on vaikea erottaa jyvät akanoista. Suurin osa haluaa seksiä tai salaseuraa, ja laittavat viestiä kaikille naisille siinä toivossa että yksi edes vastaisi. Kun taas naiset, jotka lähestyvät miehiä vähemmän mutta harkitummin, ovat enemmän tositarkoituksella.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tällaisesta ei voi olla vastuussa.
[/quote]
Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhyydessä?! Vai ihan vaan yleisssä välinpitämättömyydessä?!
Myös seksiseuraa hakevat on ihan oikeita ihmisiä! Hekin voivat olla siellä ihan tositarkoituksella hakemassa pysyvää suhdetta, joka perustuu seksuaalisuuteen.
Olen nainen, joka rakastaa seksiä mutta ei ikinä ole tarvetta eikä mielenkiintoa etsiä seuraa netistä. Joten en usko, että vastauksia tulisi yhtään. Ei naisten tarvitse niitä miehiä metsästää ja netistä etsiminen varsinkin on aivan turhaa kun voi valita kenet ottaa. En ole ikinä tavannut miestä, joka olisi kieltäytynyt seksistä jos ehdotan.
Miksi tällaista pitäisi tehdä? Miksi miehen pitäisi saada yhtä paljon seksiseuraa hakevilta vastauksia kuin naisen? Joku saattaa saadakin, mutta pelkkä keski-ikäisen miehen perusilmoitus ei riitä vaan pitää pitää blogia nimellä sata naista ja olla muutenkin kuuma.
En uskalla. Naisena etsin kerran seksiseuraa netistä, ilman kuvaa. Sain vastauksia aivan jumalattomasti. Vielä vuosienkin päästä joku oli löytänyt ilmoituksen ja viestejä tupsahteli tasaiseen tahtiin.
Ai juu, sitä seksiseuraa ei löytynyt. Tapasin muutaman tyypin livenä, ja minkä sille voi, että juot eivät päässeet ujoudestaan, ja loput olivat vain aivan ali tasoni. Beeta olisi kelvannut hyvin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:16"]
Ai juu, sitä seksiseuraa ei löytynyt. Tapasin muutaman tyypin livenä, ja minkä sille voi, että juot eivät päässeet ujoudestaan, ja loput olivat vain aivan ali tasoni. Beeta olisi kelvannut hyvin.
[/quote]
Niinpä. Jos etsisin pelkkää seksiseuraa niin haluisin varmistua, että mies ei ole sellainen, johon ihastun, mies on luotettava ja huomioiva. Eli miehen pitää olla jossain määrin avoin itsestään. Kuka tahansa mies ei vain kelpaa tehtävään. Miehille varmaan kelpaisi kuka tahansa.
Eikö kannattais tehdä juuri toisin päin ja laittaa miehenä ilmoitus naisena. Ehkä silloin tajuisi että vastausten määrällä ei ole mitään tekemistä laadun kanssa.
Jos joku nainen tarttuu tämän ketjun haasteeseen, lupaan tehdä miehenä ilmoituksen naiseksi tekeytyen ja lukea kaikki ensimmäisen kahden päivän aikana tulleet surkeat vastaukset, vaikka irvistellen!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:07"]
Olen nainen, joka rakastaa seksiä mutta ei ikinä ole tarvetta eikä mielenkiintoa etsiä seuraa netistä. Joten en usko, että vastauksia tulisi yhtään. Ei naisten tarvitse niitä miehiä metsästää ja netistä etsiminen varsinkin on aivan turhaa kun voi valita kenet ottaa. En ole ikinä tavannut miestä, joka olisi kieltäytynyt seksistä jos ehdotan.
[/quote]
Kaikki naiset eivät ole yhtä suosittuja kuin sinä. Aika harva nainen voi valita kenet ottaa.