Paljon laihduttaneet naiset! Mitä kävi rinnoillenne ja ihollenne?
Te, jotka olette laihduttaneet todella paljon, yli 30 kiloa kerralla, jäikö löysää nahkaa? Ja mitä tapahtui rinnoillenne? Millaiset ne olivat ennen ja mitä laihdutuksen jälkeen?
Olen laihtunut nyt 17 kiloa, pudotettavaa on vielä noin 35 kiloa. Rinnat olivat aluksi G80, nyt E75 (kyllä, minulla on hirveän kapea rinnanympärys rintojen alta suhteessa muuhun vartaloon).
Kun ylipainoa on näin paljon, pelkään vatsanahan jäävän todella roikkuvaksi ja rintojen riippuvan navassa asti, kun laihdutus on saatettu loppuun.
Kommentit (33)
Jeps, itse olen lihavuusleikkauksen avulla laihtunut rapiat 50 kg, sairastan myös pahaa nivelrikkioa, jonka vuoksi jouduin tekonivelleikkaukseen, vas.polvi, seuraavaksi oikea ja eivät leikanneet ensimmäistäkään ennenkuinolin käymyt tuon läskileikkauksen korjausleikkauksineen.... Olen äärettömän tyytyväinen tulokseen pairsi tuo häpykumpu tai mikä se nyt onkaan on kuin etnan tulivuori :-) yhtä korkea. Hävettää käydä uimassa yms. Ja ku sitä liikuntaa tarvitstsi ja varsinkin polville sopivaa...eli uimista, pikkupojat osottelee äideilleen, et kato tota tätin hyhhym....siis todella katseen vangitseva. Olen saanut julkiselle puolelle lähetteen mutta tuskin menee läpi, onko kellään kokemusta kummastakaan. hirveesti jo etukäteen kiitoksia kommenteista,
Esteettinen ongelma on todella ongelma... :'(
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:43"]Olen kahdesti eläessäni laihduttanut sen 30 kiloa ja aina 6 kk ajanjaksolla (teininä obeesista normaaliksi ja sitten raskaana ollessa keräsin sen +20 kg, kun innostuin syömään) ja iho on ihan kunnossa. Jos oikeen nyhtämään lähtee, niin totta kai löytyy sitä ylimääräistä takkia. Muutama kk tiputuksen jälkeen nahka tuntuu löysältä, mutta äkkiä sekin "takaisin" napsahtaa. Tosin minulla nuori ikä saattaa selittää asiaa. Nyt olen 23v ja pahimmillaan painoa on ollut 85 kg. Pituutta 175
[/quote]
Jaa 55kg normaali 175 pitkälle? Ok, hyvä lauta pilattu reiällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa nämä laihdutukset tapahtuu? Itsellä olisi 20 kg laihdutettavaa, mutta laitan kyllä uuteen harkintaan.
Hah.
Se 20 kiloa on terveysriski.
Sä keksit kyllä syyn miksi laihtua tai miksi ei laihtua. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa nämä laihdutukset tapahtuu? Itsellä olisi 20 kg laihdutettavaa, mutta laitan kyllä uuteen harkintaan.
Hah.
Se 20 kiloa on terveysriski.
Sä keksit kyllä syyn miksi laihtua tai miksi ei laihtua. Oma valinta.
Mistä sä tiedät, onko terveysriski? Itse olen 165cm ja normaalipainon raja on 68kg. Laihdutin 72 kilosta 52 kiloon, koska sen painoinen olin ennen raskauksia. Terveysriskiä tuosta oli siis se nelisen kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Oon laihduttanu 70kg (~160kg -> ~90kg) parin vuoden sisällä. Nahkat roikkuu, luonnollisestikin. Rinnat roikkuu myös todella paljon, tyhjät pussit melkein. Alavatsassa keskellä iho menee "sisäänpäin" kurtuksi... yritin löytää googlesta samantapaista kuvaa, mutten löytänyt. Maha roikkuu aika alhaalla. Allit (lepakonsiivet) roikkuu myös kunnolla, en voi pitää hihattomia. Häpykumpu roikkuu, näyttää tyhjenneeltä pussilta myöskin. Yläreisissä, lähellä nivusia näkyy myös kurttuista ihoa.
Eipä tässä paljon kroppaansa kehtaa näytellä... mutta ainakin yleinen vointi on parempi kuin lihavampana, ja (peittäviä) vaatteita löytyy helpommin.T: nainen 27v
Näin iso laihdutus niin täytät kyllä julkisen puolen leikkausllkriteerit! Pyydä lähete oman alueen plastiikkakirurgian yksikköön.
Kaksi kertaa laihduttanut 30kg, ei jäänyt mitään roikkuvaa, olin nuori vielä silloin. Nyt on taas edessä sama urakka ja olen kohta 50, joten varmasti nyt jää.
Jäi reilusti nahkaa, kaksi isoa plastiikkaleikkausta takana julkisella. Hyvin korjaantui. Pudotusta reilu 60kiloa. Allit on pahat ja niitä ei saa julkisella tai en ainakaan itse saa. Korjautan yksityisellä, kun on rahaa. Rinnat olleet aina melko pienet. Niiden kanssa pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon laihduttanu 70kg (~160kg -> ~90kg) parin vuoden sisällä. Nahkat roikkuu, luonnollisestikin. Rinnat roikkuu myös todella paljon, tyhjät pussit melkein. Alavatsassa keskellä iho menee "sisäänpäin" kurtuksi... yritin löytää googlesta samantapaista kuvaa, mutten löytänyt. Maha roikkuu aika alhaalla. Allit (lepakonsiivet) roikkuu myös kunnolla, en voi pitää hihattomia. Häpykumpu roikkuu, näyttää tyhjenneeltä pussilta myöskin. Yläreisissä, lähellä nivusia näkyy myös kurttuista ihoa.
Eipä tässä paljon kroppaansa kehtaa näytellä... mutta ainakin yleinen vointi on parempi kuin lihavampana, ja (peittäviä) vaatteita löytyy helpommin.T: nainen 27v
Näin iso laihdutus niin täytät kyllä julkisen puolen leikkausllkriteerit! Pyydä lähete oman alueen plastiikkakirurgian yksikköön.
Täyttää jos bmi alle 30, mieluiten alle 28. Harvalla 90 kiloisella naisella on. Mutta lähetettä hakemaan ja plastiikalla sanovat mitä kriteereihin vaaditaan.
70 kilosta lähti kiloja 14 ja tuli lihasta tilalle. Muhkeat rinnat pienenivät, tietysti, kun rasva lähti. Mies valitti laihtumistani ja haluaisi pehmeämmät muodot takaisin.
Jo äitini sanoi meille teineinä että pitäkää painonne tasaisena ettei vanhempana tarvitse laihduttaa koska iho jää silloin löysäksi ja rumaksi. Oli 60 luku. Saakohan nykyäidit antaa näin hyvän neuvon lapsillensa?
Mä olen laihduttanut 40 kiloa 4 vuodessa. Alussa nahka hitaalla ja siksi pysyvällä laihduksella pysyi kyydissä. Mutta kyllä nyt rinnat ja alamaha roikkuu, mutta en anna sen häiritä, en ole menossa mihinkään alastonkuvauksiin ja pukeutuneena näytän ihan kelvolliselta.
Mä oon laihduttanut noin 20 vuotta. Iho, rinnat, hiukset ja läskit on kaikki ihan ennallaan :/