Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsia on tehty miksei niitä hoideta?

Vierailija
19.09.2021 |

Oletetaan että isovanhemmille voi aina viedä kun halutaan omaa aikaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii in.

Vierailija
2/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole enkä tee. Lapset riesa ja taakka. Ei lapsia tähän maahan.

Vierailija
4/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanhalla pariskunnalla oli aina lapsia viikonloput

Vierailija
5/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Sitäpaitsi isovanhemmilla on vain ja ainoastaan ylimääräistä aikaa homeista hautaansa odotellessaan.

Vierailija
6/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huvita. Sitäpaitsi isovanhemmilla on vain ja ainoastaan ylimääräistä aikaa homeista hautaansa odotellessaan.

Rehellinen vastaus

Vierailija
7/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taasko sinä tästä paasaat? Eikö se eilinen provo riittänyt?

Vierailija
8/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tilanteita on monia. Ehkä sun kannattaa kysyä siltä lapseltas miksi olettaa sinun hoitavan lapsenlapsia joka viikonloppu. (Oletan, että olet kyseinen isovanhempi kun tiedät, ettei lapsen vanhemmat kysy vaan vain aina olettavat että lapset voi tuoda hoitoon. )

Vierailija
9/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan lapset haluavat joskus isovanhemman luokse. Ja toiset isovanhemmat pyysivät ensi kesänä luokseen, kun meillä vanhemmilla ei vielä lomaa ja lapset jo koulusta lomalla.

Ei sitä kaikki vanhemmat ole niitä tyrkyttämässä, vaan isovanhemmillakin on oma tahto ja ehdottavat tai lapset itse.

Vierailija
10/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on ajattelussa. Lapsia ei tehdä, vaan saadaan. Lapset ovat lahja. Eihän lahjojakaan viedä naapuriin, vaan pidetään huolta.

Vierailija
11/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isovanhemmat haluavat lapsia hoitaa ja lapset mielellään isovanhempien luona ovat niin miksi tämä on ongelma sinulle. 

Vierailija
12/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on kaksi pientä lasta ja kyllä me aina välillä haluamme miehen kanssa omaa aikaa. Mitä väärää siinä on?

Vierailija
13/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutkin suosittelee vanhemmille välillä omaa aikaa. Ja oikein kysyvät että onko tukiverkostoa tai muita läheisiä jotka voisivat lapsia hoitaa silloin tällöin.

Vierailija
14/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on kaksi pientä lasta ja kyllä me aina välillä haluamme miehen kanssa omaa aikaa. Mitä väärää siinä on?

Se on niin väärin kun ei hoideta itse

Vierailija
15/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia jos sinulla on koira ja lähdet lomalle ja viet loman ajaksi koiran johonkin koirien hoitopaikkaan? Miksi et itse hoida koiraa kun semmoisen olet hankkinut.

Vierailija
16/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai asioista pitää aina puhua,mikä sopii kenellekin,eikä voi toimia vaan niin kuin itselle on parasta.

Vierailija
17/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se yleensä ole isovanhempien toive ja aloite.

Ei lapsia ole missään historian vaiheessa pelkästään itse hoidettu, aina niille on välillä hommattu ulkopuolinen hoitaja. On sitten isovanhemmat, päiväkoti, lapsenlikka, naapuri, kummi, ystävä.

Jotenkin älytön koko kysymyskin, ikään kuin lapsia ei saisi hankkia, jos viiden vuoden päästä osuu kohdalle ystävän häät, joihin ei voi mennä lapsen kanssa.

Vierailija
18/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat ap, että päiväkotikinon väärin? Että kun kerta hankitaan lapsia, ne pitää aina hoitaa itse?

Vierailija
19/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa aikaa = letun lypsätystä

Siinä yhtälössä ei tarvita liikakansoituksen keskelle syntymään joutuvia lapsia ollenkaan...

Vierailija
20/24 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v lapsi itse kyselee välillä että koska pääsee isovanhempien tai kummitätinsä luokse yöksi? Lapsi tykkää olla läheisten luona yötä. Ei näköjään äitin ja isin naamaa jaksa aina pällistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme