Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rukoustoiveeni toteutui

Vierailija
04.11.2014 |

Toivoin että jokin este tulisi ettemme voisi hetkeen tavata erään ihmisen kanssa.
Nyt se on sairauslomalla emmekä voi tavata.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:18"]

Itsekkäät rukoukset toteutuu mutta suuret vaikeudet, sodat, luonnonkatastrofit, taudit ym. ovat niin vähäpätöisiä ja merkitsettömiä, että niihin jumala ei välitä puuttua, vaikka niin moni niiden vuoksi kärsii todella paljon.

[/quote]

Jokainen ajatuksesi, sanasi ja tekosi on rukous. Ja jokainen rukous kuullaan. Niin moni tässä maailmassa ajattelee ja toimii sotien ja luonnonkatastrofien puolesta, että siksi niitä toteutuu. On helpompi manifestoida pieniä asioita itselleen (ja samalla joku muu voi manifestoida sinulle sitä samaa, mutta harva manifestoi mitään jotain toista henkilöä vastaan) kuin suuria asioita koko maailmalle, jos valtaosa ei sitten toivo sitä samaa.

En koe, että Jumala on mikään tietty yksityishahmo, entiteetti joka voi tehdä asioita sormia napsauttamalla. Minun kokemukseni mukaan Jumala on tätä kaikkea, mikä täällä on ja me luomme Jumalan itse ajatuksillamme.

Vierailija
2/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun kokemukseni mukaan Jumala on tätä kaikkea, mikä täällä on ja me luomme Jumalan itse ajatuksillamme."

Tätä tarkoittaa myös se, kun sanotaan että Jumala loi meidät omaksi kuvakseen ja antoi meille vapaan tahdon tehdä ja toteuttaa sellaisia asioita kuin haluamme -tällä hetkellä se näyttää olevan rahan ja vallan haaliminen muiden ihmisten, eläinten ja luonnon kustannuksella. Jumala ei voi lopettaa ihmisen aiheuttamia sotia, ihmiset voivat tehdä sen -jos oikeasti haluaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä totisesti on jumala hyvä kun sairastutti toisen ihmisen. Ylistäkää herraa!

Vierailija
4/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuollaista Jumalaa jolle voi itsekkäitä esirukouksia laittaa, tulisinpa raskaaksi, enpä tulisi raskaaksi, lakkaisi nyt hammassärky, kunpa en saisi töitä, kunpa saisin töitä.... ja smaan aikaan lapsia kuolee nälkeen ja siviilejä ammutaan. Miksi se ihmemies ei ehdi niitä auttamaan tai sitä pientä prinsessa Eerikaa.

Kuinka joku voi olla itsekäs ja rukoilla itselleen jotain hyvä ja sanoa olevansa uskossa? Se on sma kun paaston aikana luopuu suklaasta mutta vetää kaksin käsin irtskareita ja pullaa ja silti on olevinaan paastossa ja mukana kokemassa nautinnosta luopumista. Uskovaiset ovat itsekkäitä, suggestioherkkiä lapsellisia typeryksiä.

Vierailija
5/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että noi rukoilevaiset saisivat ebolan. Rukoilen oikein kovasti, aamuin illoin ja väliin päivälläkin. Rukoilkaa tekin. Yhtykää esirukouksiini.

Näin he pääsisivät nopeasti paratiisiin rakkaiden edesmenneidensä luokse. Voi rukoilkaa oikein kovasti.

Toivon että rukoukseeni vastataan mahdollisimman pian.

Vierailija
6/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:40"]Kylläpä totisesti on jumala hyvä kun sairastutti toisen ihmisen. Ylistäkää herraa!
[/quote]

No se ei ole varsinainen sairaus kuten luulet.

Vierailija
7/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:40"]Kylläpä totisesti on jumala hyvä kun sairastutti toisen ihmisen. Ylistäkää herraa! [/quote] No se ei ole varsinainen sairaus kuten luulet.

[/quote]

Hallelujaa! Jumala sai toisen ihmisen tekeytymään tekosairaaksi ja erehdyttämään työnantajaansa. Väkevät ovat herran keinot!

Vierailija
8/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:40"]

Kylläpä totisesti on jumala hyvä kun sairastutti toisen ihmisen. Ylistäkää herraa!

[/quote] Joskus mietin, onko noin tampioita kuin sinä oikeasti olemassa?

Vierailija
9/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:40"]Kylläpä totisesti on jumala hyvä kun sairastutti toisen ihmisen. Ylistäkää herraa! [/quote] No se ei ole varsinainen sairaus kuten luulet.

[/quote]

Hallelujaa! Jumala sai toisen ihmisen tekeytymään tekosairaaksi ja erehdyttämään työnantajaansa. Väkevät ovat herran keinot!
[/quote]

Pöh pöh.

Vierailija
10/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:56"]

Ihmettelen tuollaista Jumalaa jolle voi itsekkäitä esirukouksia laittaa, tulisinpa raskaaksi, enpä tulisi raskaaksi, lakkaisi nyt hammassärky, kunpa en saisi töitä, kunpa saisin töitä.... ja smaan aikaan lapsia kuolee nälkeen ja siviilejä ammutaan. Miksi se ihmemies ei ehdi niitä auttamaan tai sitä pientä prinsessa Eerikaa.

Kuinka joku voi olla itsekäs ja rukoilla itselleen jotain hyvä ja sanoa olevansa uskossa? Se on sma kun paaston aikana luopuu suklaasta mutta vetää kaksin käsin irtskareita ja pullaa ja silti on olevinaan paastossa ja mukana kokemassa nautinnosta luopumista. Uskovaiset ovat itsekkäitä, suggestioherkkiä lapsellisia typeryksiä.

[/quote] Luepa nyt oikein itsekin ajatuksella tämä kirjoituksesi ja mieti. "Ihmettelen tuollaista Jumalaa jolle voi itsekkäitä esirukouksia laittaa" Siis aivan järjetön lause. Ei Jumalalle laiteta mitään esirukouksia. Rukoilu on puhetta Jumalalle. Se voi sisältää pyynnön, kiitoksen, ylistyksen tai pohdiskelua. Tai noita kaikkia yhdessä. Olethan sinäkin pyytänyt vanhemmiltasi lapsena, ehkä aikuisenakin. Samoin uskova voi pyytää Taivaalliselta Isältään.

Vierailija
11/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta tämä on nyt vain sanottava:

Olet ihan hemmetin tyhmä. Ei aikuinen ihminen voi olla noin pihalla korrelaatiosta ja kausaliteetista. Asioita vain tapahtuu maailmassa riippumatta siitä että rukoiletko vai ei. Jos ei tätä ymmärrä niin on niin tyhmä ettei ansaitse kutsua itseään ihmiseksi. Uskovaiset usein ihmettelevät miksi heitä pidetään tyhminä, herkkäuskoisina, lapsenmielisinä ja naiiveina. Ja syy on juuri tämä: he sanovat uskomattoman naurettavia asioita. Jos ihminen sanoo tyhmyyksiä, hänen oletetaan olevan tyhmä, ja tässä tapauksessa keskustelunavauksesi on järkyttävän järjetön. Suosittelen lämpimästi että sivistät itseäsi lukemalla tiedettä.

Jos taas keskustelunavauksesi on provo, niin onneksi olkoon, onnistuit loistavasti.

Vierailija
12/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 09:40"]

[/quote] Joskus mietin, onko noin tampioita kuin sinä oikeasti olemassa?

[/quote]

Etkö ole ironiasta koskaan kuullut?

Hihhulit ne tampioita ovat kun taikakeinoja 2000-luvulla käyttävät. Eikun siis "rukouksia" -nehän toimivat ja taikakeinot eivät... niinx se oli?

Vierailija
13/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:41"]Olen pahoillani, mutta tämä on nyt vain sanottava:

Olet ihan hemmetin tyhmä. Ei aikuinen ihminen voi olla noin pihalla korrelaatiosta ja kausaliteetista. Asioita vain tapahtuu maailmassa riippumatta siitä että rukoiletko vai ei. Jos ei tätä ymmärrä niin on niin tyhmä ettei ansaitse kutsua itseään ihmiseksi. Uskovaiset usein ihmettelevät miksi heitä pidetään tyhminä, herkkäuskoisina, lapsenmielisinä ja naiiveina. Ja syy on juuri tämä: he sanovat uskomattoman naurettavia asioita. Jos ihminen sanoo tyhmyyksiä, hänen oletetaan olevan tyhmä, ja tässä tapauksessa keskustelunavauksesi on järkyttävän järjetön. Suosittelen lämpimästi että sivistät itseäsi lukemalla tiedettä.

Jos taas keskustelunavauksesi on provo, niin onneksi olkoon, onnistuit loistavasti.
[/quote]

Enhän mä väittänyt että asiat johtuvat rukouksista. En voi sitä todistaa.
Eli olisi saattanut tapahtua tietyt asiat vaikka en olisi rukoillut.

Vierailija
14/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat. Miten voitte ateistit arvostella ihmisen uskoa Jumalaan kokrilematta sitä, kokeile ja koe uskoontulo ensin keskustellaan ja väitellään sitten kun on oma kokemus eikö vain :)

Vierailija
15/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni rukoili että saisi laskunsa maksettua. Samana päivänä löysi tukun rahaa.
Vaikea uskoa mutta tunnen ihmisen.

Vierailija
16/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:57"]

Tuttuni rukoili että saisi laskunsa maksettua. Samana päivänä löysi tukun rahaa. Vaikea uskoa mutta tunnen ihmisen.

[/quote]

Toki hän vei löytämänsä rahat poliisille? Miten hän sai laskut maksettua.

Vierailija
17/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät rukoukset toteutuu mutta suuret vaikeudet, sodat, luonnonkatastrofit, taudit ym. ovat niin vähäpätöisiä ja merkitsettömiä, että niihin jumala ei välitä puuttua, vaikka niin moni niiden vuoksi kärsii todella paljon.

Vierailija
18/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei rukoile, niin joka sadas toive toteutuu. Kun rukoilee, niin joka sadannen rukouksen jumala kuulee ja toteuttaa toiveen samalla taikoen rukoilijan unohtamaan 99 toteutumatonta, ylistetty olkoon herra! Tämä on väkevä todistus herran kaikkivoipaisuudesta, totisesti amen!

Vierailija
19/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voi sitä pyytää asioita itselleen samoin kuin lapsena vanhemmiltaan. Minusta on iso ero pyytää kuusivuotiaana ja pyytää 40-vuotiaana. Sitä paitsi mun kantsi pyytää aina äidiltä, hän ymmärsi tarpeeni paremmin. Mutta taivaassa ei taida äitiä olla.

Pääasia taitaa olla se, että on etuoikeutettu ja voi pyytää. Kamalaa olisi olla se jolta pyydetään. Olen ihana niinkuin Salmen pasi ja mä saan pyytää, mä saan haluta, mä, mä , mä

Tulispa se ebola teille söpöille uskoville. Paratiisin aurinkoon pääsisitte kun taas me kurjat paskiaiset jäisimme tänne taapertamaan.

Vierailija
20/21 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilin juuri erään ihmisen parantumista. Häh häh hää. kohtaa saat koston ... nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän