Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen kuvitteellinen hahmo, jonka epäilet olevan neitsyt

Vierailija
19.09.2021 |

Hemuli

Kommentit (745)

Vierailija
581/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legolas

Haltiathan rakastuu vaan kerran elämässä, eikä Legolaksella lykästänyt ainakaan Taurielin kanssa. Jotenkin Legolas ei voi olla muuta kuin neitsyt, on niin puhdas ja täydellinen muutenkin.

Tauriel oli leffaan lisätty, ei siis ollut Tolkienin kirjoissa ollenkaan.

Vierailija
582/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konata Izumi

Tsukasa Hiiragi

Yui Hirasawa

Mio Akiyama

Mikasa Ackerman

Nuo tulee ekana mieleen. M27

Alapeukkuja satelee katkerilta naisilta. :D

Muista en tiedä mitään mutta Mikasalla on aviomies ja lapsia sarjan lopussa. T: Nainen joka lukee mangaa ja katsoo animea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sherlock Holmes

Sherlock Holmes on englantilaisessa poikasisäoppilaitoksessa kasvanut homo ja narkkari.

Narkkari? Ite oon ajatellut et se on aseksuaali ja asperger.

En ole tuo jolle vastasit, mutta Sherlock Holmes käytti kokaiinia ainakin alkuperäisissä kirjoissa aina kun sillä meni huonosti. Oli myös katkera siitä kun Watson meni naimisiin ja rupesi tällöin käyttämään kokaiinia uudestaan. Sanoi vielä katkerasti jotain "no, minulla on vielä kokaiini". Kun vaimo kuoli niin Watson muutti takaisin Holmesin tykö.

Asperger diagnoosi kuulostaa hyvinkin mahdolliselta.

Vierailija
584/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumien kalastaja/majakanvartija

On kylläkin ihan selvää, että Kalastaja panee Tuhtoa.

Eikö se ole Tuhton isä?!

En ole sama jolle vastasit mutta kuulemma Kalastaja pelasti Tuhton myrskystä ja siitä lähtien Tuhto on asunut saarella (näin siis piirretyssä, kirjoissa Tuhto ei hengaile saarella). Mutta ei, ei ole isä.

Vierailija
585/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa selata koko ketjua, mutta Pokemonista se pervo Brock.

En tiedä onko Brock varsinaisesti pervo, ihastuu vain herkästi. Voi olla että johtuu siitä kun vanhemmat ovat olleet niin vastuuttomia, kaipaa vakautta? Mutta ei ole lykästänyt.

Brock tykkää siivoamisesta, vaatteiden paikkailusta ja osaa laittaa todella hyvää ruokaa, joten ehkä sillekin joku vaimoke löytyy vielä, ainakaan kyseinen neito ei joutuisi kirjoittamaan av:lle kuinka äijä luistaa kotitöistä. 🤔

Ja joo Brock on jotain 15-16, et eiköhän se ehdi vielä.

Vierailija
586/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
587/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hessu Hopo vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta ettei se tiedä mitä Helunan kanssa voisi tehdä.

Sillähän on poika

Onko kellään tietoa Maxin mutsista? Heluna se tuskin on.

Se on Helinä. Esiintynyt vain strippisarjakuvissa. Joo, on Hopon poppoossakin, mutta ei näytetä kokonaan.

Helunan mies taas on tietenkin Polle Koninkaulus, ei Hessu.

Heluna on nauta ja Polle on hevonen.

Ja Hessu on koira. Entä sitten?

Vierailija
588/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Obelix

Juoksi mm. Mimosan perässä.

Ei tässä kysytty heteroita vaan neitsyeitä. Mimosan perässä juokseminen ei paljoa auta kun Mimosa ei tuntenut samoin, hänellä oli oma heila.

Vierailija
589/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hessu Hopo vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta ettei se tiedä mitä Helunan kanssa voisi tehdä.

Sillähän on poika

Hänkö ei ole veljenpoika, niinkuin kaikki lapset Ankkalinnassa asuvat setänsä kanssa?

Joo Max on Hessun poika ja äiti on mainittu jossain lyhäreissä. Mutta ainoastaan Tupu, Hupu ja Lupu asuvat setänsä eli Akun luona ja Aku on heidän virallinen huoltaja. Esim. Mortti ja Vertti asuvat äitinsä, Mikin siskon luona ja ovat joissain tarinoissa vain kylässä setänsä eli Mikin luona

Vierailija
590/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr Bean

Jälleen kerran, sillä on tyttöystävä.

Neitsyt voi olla parisuhteessa.

Vierailija
591/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvisen Esko

Hänellähän oli se eläinlääkäri-Liisa myöhemmin sarjakuvassa.:)

Mutta ennen häntä oli varmasti.

No niin, kaikki on olleet joskus neitsyitä. Nyt kysyttiin sellaisia jotka vaikuttavat olevan omassa kaanonissaan neitsyitä jatkuvasti.

Vierailija
592/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Bean

Vierailija
593/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillähän on poika

Onko kellään tietoa Maxin mutsista? Heluna se tuskin on.

Onko hessulla oikeasti poika, vai onko se vaan veljenpoika?

Aku ankoissa ei yleensä ole lapsia kellään. Sepe susi ja kaunotar ja kulkuri ovat poikkeuksia.

Hessulla on sekä oma poika (Max) että veljenpoika (Pikku-Pelle). Jälkimmäinen joskus kyläilee setänsä luona, mutta ei asu siellä.

Maxin äiti on kuulemma myös aika hönö, sekä ajaa autoa kaoottisesti.

Vierailija
594/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legolas

Haltiathan rakastuu vaan kerran elämässä, eikä Legolaksella lykästänyt ainakaan Taurielin kanssa. Jotenkin Legolas ei voi olla muuta kuin neitsyt, on niin puhdas ja täydellinen muutenkin.

Mä olen aina ajatellut, että Legolaksen ja Gimlin kiinteä ystävyys oli jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta.  Eli en usko tähän. 

"Gimlistä tulee ajan myötä haltia Legolaksen ystävä. Sormuksen Saattueen hajottua he matkustelivat yhdessä näyttäen toisilleen omien lajiensa ja kansojensa merkittävimpiä paikkoja. Sanotaan, että Gimli (jo vanhuudenheikkona) matkusti Legolaksen kanssa Länteen Kuolemattomille Maille, ensimmäisenä kääpiönä koskaan."

Legolas muilutti Gimlin Kuolemattomille Maille.

Vierailija
595/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eryte kirjoitti:

tuttiritari

pelle hermanni

hirmuinen rölli

Rölli: "Minä olen aina ollut hyvä sängyssä."

Vierailija
596/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr. Bean

Jep. Tämän on itse Rowan Atkinson vahvistanut selittämällä, että Bean on henkisesti niin lapsen tasolla ettei siitä olisi mihinkään sekstihommiin.

Vierailija
597/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus

Jeesus oli sekä ihminen että Luoja-Jumalan yksi persoonista. Kun Hän tuli taivaasta maailmaan ja syntyi Nasaretilaiseksi, hän pysyi naimattomana ja neitsyenä, koska Hänen tehtävänsä ei ollut maallinen, vaan hengellinen, siis ihmisten syntien sovitus, viattomana ja puhtaana uhrina. Siihen kuulu myös seksuaalinen viattomuus. Samasta syystä Hän myös syntyi neitsyen kautta.

Vierailija
598/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mr. Bean

Jep. Tämän on itse Rowan Atkinson vahvistanut selittämällä, että Bean on henkisesti niin lapsen tasolla ettei siitä olisi mihinkään sekstihommiin.

On sillä kumminkin tyttöystäväkin siinä sarjassa.

Vierailija
599/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella "Ivy" Valentine, Soul Calibur-pelisarja. Ei uskalla riskeerata raskautta, koska pelkää että Soul Edgen kirous voisi siirtyä lapseen.

Vierailija
600/745 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä Pico ja Fantasio (tuo Marsupilamin kanssa seikkaileva poikamieskaksikko?).

Poikamieskaksikko, thihii.

Muistan että jossain sarjakuvassa Fantasio erehtyi luulemaan että yksi mieshahmo yritti iskeä häntä ja vastasi itse jotain "ette edes ole minun tyyppiäni". Hmm...