Aikuinen kuvitteellinen hahmo, jonka epäilet olevan neitsyt
Kommentit (745)
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hopo.
On biologinen poika, mainittu jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mr. Bean
Naisystävä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jaska Jokunen aikuisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hopo vaikuttaa sen verran yksinkertaiselta ettei se tiedä mitä Helunan kanssa voisi tehdä.
Sillähän on poika
Onko kellään tietoa Maxin mutsista? Heluna se tuskin on.
Onko hessulla oikeasti poika, vai onko se vaan veljenpoika?
Aku ankoissa ei yleensä ole lapsia kellään. Sepe susi ja kaunotar ja kulkuri ovat poikkeuksia.
30-40 vuotta olevat suomalaiset sinkkunaiset?
Vierailija kirjoitti:
Simpsonien Moe Szyslak
Useampaan otteeseen nähty naisen kanssa vaikka harvoin hommiin pääsee.
Foot Empath Maru eli OC:ni on neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Tuhkimo
Saahan se viimeistään sen prinssin.
Foot Elite Guard Tomei. Niin viattoman oloinen seppukun tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Legolas
Haltiathan rakastuu vaan kerran elämässä, eikä Legolaksella lykästänyt ainakaan Taurielin kanssa. Jotenkin Legolas ei voi olla muuta kuin neitsyt, on niin puhdas ja täydellinen muutenkin.
Mä olen aina ajatellut, että Legolaksen ja Gimlin kiinteä ystävyys oli jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta. Eli en usko tähän.
ketjussa on ollut puhetta hessun pojasta. poika esiintyy vain joissain piirretyissä. mikki ja hessu sarjakuvat joita olen lukenut, niin niissä ei ole ollut mitään mainintaa siitä että hessulla olisi perhettä.
Vierailija kirjoitti:
ketjussa on ollut puhetta hessun pojasta. poika esiintyy vain joissain piirretyissä. mikki ja hessu sarjakuvat joita olen lukenut, niin niissä ei ole ollut mitään mainintaa siitä että hessulla olisi perhettä.
Hessun poika on kai jotain 90-luvun keksintöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mr Bean
Korkeintaan tapahtunut vahingossa ja erittäin koomisella tavalla
What? You fell and landed on his d*ck?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neiti Näpsä
Millä perusteella?
Aika tylsän oloinen tyyppi. Varmaan viettää vapaa-aikansa lähinnä kirjoja lukien.
Neiti Näpsäkkä on just sellainen kireä nutturapää, josta kaikki erehtyy luulemaan ettei se ole seksuaalinen olento. Ootapa vaan kun se nuttura aukeaa ja salatut hi mot pääsee valloilleen. Ne on kuulkaapas pahimpia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Severus Kalkaros
Mä en usko tähän. Oli Lilyn kuollessa 21v, joten aivan varmasti on jossain käynyt, vaikka ei ole parisuhteessa ehkä ollut.
Vertaat nyt itseesi. Et ymmärrä Snapen hahmoa ollenkaan.
Ai Muumien? Mitenkäs Aliisa vois sitten olla sen LAPSENlapsi?