Saimi ei nauti raskaudesta! Taas pääsee marttyyrit ruotimaan! =D
Kommentit (31)
raskaudesta. Entäs siteen kun on niitäkin jotka eivät nauti imettämisestä, hui! Siltikin imettävät. En minäkään nauti monista välttämättömistä asioista mutta toki teen ne.
Eikö toi nyt ole ihan normaalia haastattelua raskaanaolevalta naiselta. Mitä ihmeellistä Saimin lausunnoissa muka on. Eihän se edes julista että vihaan raskautta ja luoja kiitos sektiopäivä on jo varattu.
ja itselläni oli niin älytön närästys että nukkumisestakaan ei tahtonut tulla mitään. Ja pitäiskö siitä vielä NAUTTIA?
Vierailija:
Eikö toi nyt ole ihan normaalia haastattelua raskaanaolevalta naiselta. Mitä ihmeellistä Saimin lausunnoissa muka on. Eihän se edes julista että vihaan raskautta ja luoja kiitos sektiopäivä on jo varattu.
En ole edes ajatellut että koko raskausaika pitäisi olla onnenkyyneleet silmissä kun on niiiiiiiiiiin ihanaa. Mitä isommaksi vatsa kasvaa, sitä kovemmalle kroppa joutuu. En mä ainakaan nauti raskausajasta isolla N:llä, väliaikaistahan tämä onneksi on ja pian taas pääsee sängystä ylös ilman nostokurkea. ;)
Ihmettelen taas että miksi tommosia lausuntoja pitää arvostella niin kovasti, ei tuo varmastikaan ole mitenkään epänormaalia. Ja kultaahan aika muistot sitten taas. ;)
VOihan olla että seuraavassa raskaudessa kertookin lehdistölle " tämä odotus oli pelkkää iloa" ...
Saimin vatsa on suhteessa entiseen riukuun verrattuna suuri, joten ei ihme, jos tuntee itsensä kömpelöksi. Mutta että se on yllätys????
Onkohan Saimille yllätys, että hänelle jää mukavankokoinen römppävatsa ja lapsikin vaatii hoitoa heti synnyttyään.
ja saapa nähdä naisen kommentit kun vauva on muutaman kuukauden... liekö se elämä enää samanlaista..tuskin!!
että Saimi jo etukäteen tietää ettei lapsi muuta heidän elämäänsä...näitähän on kuultu aiemminkin. Joo joo, vaan mistä hel... sen etukäteen voi tietää!
Hän myös vakuuttaa, että miehensä on se ykkönen hänen elämässään. Lapsi tulee sitten miehen jälkeen...
Jotenkin tuo etukäteen uhoaminen on kauhean typerää.
Latelee sitten filosofiat tiskiin. Kaikki on niin etukäteen suunniteltua. Onneksi Saimi kertoi, että heidän lastaan kelpaa hoitamaan yhtä hyvin joku muukin kuin miehensä ja hän itse. Voi sit heti palkata hoitajan, jos käy liian rankaksi valvomiset tms.
mutta mun lapset kyllä tietää, että raskaus ei ollut tän äidin parasta aikaa :-) Toivottavasti eivät nyt traumoja saa, olen kuitenkin muistanut sanoa myös, että kaikki oli näiden lasten arvoista!
Saimi saa olla ihan mitä mieltä tahtoo. Hänen elämänsä, hänen raskautensa.
niin toimittajat on kimpussa ja kirjoittavatkin mitä sattuu. Mikä siinä nyt sitten niin ärsyttää jos joku ei nauti raskaudestaan? HYVÄ SAIMI!