Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saimi ei nauti raskaudesta! Taas pääsee marttyyrit ruotimaan! =D

Vierailija
02.09.2006 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei naisen elämä saa pysähtyä raskauteen. Miksei voisi välillä relata? Jos ajatellaan vaikka loppuraskautta, onko suurikin uhraus naiselta ottaa iisisti pari kolme kuukautta? Ja totta helvetissä elämä muuttuu vauvan syntymän jälkeen, en tajua julkkisnaisia, jotka sinnikkäästi väittävät toista. Kaiken pitää pysyä samana ja pitää jaksaa samaa rytmiä koko raskaus ja lapsivuodeaika. Loppuraskaudesta mä pysyin kotona (oli kovat helteet) ja katsoin tv:stä Matlockia. Nyt kun lapsi 5-vuotias, on päästy jo vähän takaisin entisenlaiseen elämään, mutta ihan samaa siitä ei tule koskaan. Meillä on lapsi.

Vierailija
2/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli niin positiivinen siinä haastattelussa, ja pirteän näköinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 lasta ja enempää ei tule. Ehkä vois tullakkin, jos haikara tois ne ovelle pikkunyytissä. Mut raskaaks en halua enää ikinä!

Vierailija
4/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se oli joka imetti vauvaansa autossa matkalla duunikeikoille - ihan hienoa hei. Eikö sitä voisi hetkeksi hellittää hektisestä elämäntyylistään ja nauttia rauhassa uudesta pienestä ihmisestä? Ei kai se mikä saavutus ole että on 4 viikkoa äitiyslomalla!?

Vierailija
5/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi ei nauti raskaudesta 2.9.2006 07:28 Ilta-Sanomat

- Naisen elämä ei saa pysähtyä odotukseen, mutta minulle tämä tila on ollut kova koulu. Oloni ei suinkaan ole koko ajan ollut maailman paras, esikoistaan odottava Saimi Nousiainen lataa.

Vaikka Saimi onkin tehnyt koko raskautensa ajan töitä, hän myöntää liikkumisen olleen melko rajoitteista. Ketterä nainen on välillä tuntenut itsensä melko kömpelöksi.

- Jopa soutuveneeseen meno tuntui joskus vaikealta. Suoraan sanottuna olen ollut liikuntarajoitteinen, hän nauraa.

Saimi antaa miehelleen ja tämän antamalle tuelle kuitenkin täyden kympin.

- Thomas on ollut tukenani enemmän kuin laki sallisi, Saimi nauraa.

Kunnostaan Saimi on pitänyt huolen tekemällä pitkiä kävelylenkkejä ja hän on myös uinut paljon. Uusia mielihaluja ei ole tullut, mutta Saimi kaipaa jo lempiruokaansa, sushia sekä erilaisia homejuustoja. Niitä kun ei raskauden aikana saa syödä.

Sen verran vauvan odotus on kuitenkin muuttanut Saimin elämää, ettei häntä ole näkynyt pääkaupungissa, eikä paljon edes kavereiden juhlissa. Kesän maalla viettänyt kaunotar myöntää olleensa hyvin epäsosiaalinen.

- Nyt se on loppu, kun kesäkin on loppu. Raskaus ei ole sairaus, mutta en minä tästä nauti. Välillä olen tuntenut tilani olevan melko alentuva, mutta sitten olen ottanut paremman ryhdin, hyvät kuteet ja saanut itsetuntoni takaisin.

Vierailija
6/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äitiydestä nauttii aikanaan.

Vierailija
7/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan syntymän jälkeen lukee varmaan isoin otsikoin että Saimilla synnytksen jälkeinen masennus, kun se lapsi ei ole sellainen kuin hän kuvittelee

Vierailija
8/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki siitä pidä. Tiedän myös äitejä jotka odottivat että vauva kasvaa koska eivät jaksa sitä vauva-aikaa. Itse taas rakastin sitä kun lapset olivat vauvoja. En minäkään koko raskautta nauttinut olostani. Alkuun oli viikolle 20 pahoinvointia, nenä tukossa 4 kk, loppuraskaudesta maha oli kuopusta odottaessa niin iso että ahdisti liikkua sen kanssa. Koko ajan tunsi itsensä kömpelöksi mitä Saimikin sanoi.

Minusta Saimi vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja sanoo asiat suoraan mitä monet muut julkkikset taas ei . Lässyttää vaan turhan päivästä paskaa niinkun esim. Lola.

Vierailija
9/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos Saimi Nousiainen laukoo suustaan mitä sattuu, muistan Marimekko kohun.

Vierailija
10/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jummarra. Mulla ainakin oli karseat peräpukamat, heräilin öisin jne. Ja miten se, ettei nauti peräpukamista, vaikuttaa tulevan lapsen onnellisuuteen? Ja Ihan helppo ja tyytyväinen vauva tuli, vaikken raskausaikaa kokenutkaan elämäni parhaaksi ajaksi (niin kuin kai pitäis tän palstan juttujen perusteella).

Vierailija
11/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä ainakin tunsin itteni aika rajoittuneeks raskaana ollessani, oksensin koko raskauden ajan väh. kerran päivässä, väsytti, joka paikkaan sattui, ei pystynyt nukkumaan, pikkuisenkin kovempi fyysinen rasitus aiheutti supistuksia jne jne.

Mä en oikeasti usko, kun joku ylistää odotusaikaa ja väittää olleensa " elämänsä kunnossa" . Naurattaa suorastaan sellaiset " superäidit" . No, he ovat varmasti niitä kouluikään imettäjiä ja vauvapottailijoita. Ja valehtelijoita. En arvosta moisia palturin puhujia lainkaan.

Hyvä vaan, että nämä nykyiset " julkkisäidit" uskaltaa puhua suoraan miltä oikeasti raskaus tuntuu.

Vierailija
12/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun onnekseni niiden joukkoon joilla raskausaika on helppoa ja maailman ihaninta aikaa. Nautin.

En kuulu taaperoimettäjiin vaan vastustan sitä. Imetys pitää lopettaa viimeistään kun lapsi on vuoden ikäinen, parin kuukauden vaihteluväli sallittakoon suuntaan tai toiseen. Kuitenkin niin että lasta imetetään vähintään 6 kk.

Raskausaika on miten sen kokee on paljolti myös asennekysymys. Positiivinen suhtautuminen auttaa kestämään raskaudesta aiheutuvat " vaivat" .

Ne jotka on oikeasti kipeitä (raskaumyrkytys / voimakkaat supistukset tai muu sairaalahoitoa vaativa raskaus tyyliin voimakkaasti pahoinvoivia Kirsi Salo ovat oikeasti sankariäitejä. Heidän valituksia ymmärrän ja mutta ne oikeasti kipeät eivät taida pitää itsestään suurta ääntä.

Vaikeinta (lue ei oikeasti vaikeaa) on niillä itsekeskeisillä omaan napaansa tuijottaneilla muita huomioimattomilla paskantärkeilijöillä.

Vierailija
13/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei teiniäidit haluu raskaaksi kun joku julkkis puhuu noin

Vierailija
14/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mullekin tuli mieleen. Lisää vaan totuuden sanoja julkkiksilta!

Vierailija
15/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on miltä ulkokuori näyttää.

Voi olla masentava vanhuus aikanaan edessä.

Vierailija
16/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella miten iso ero on pukluntuoksuisella vauva-arjellä Saimin normaaliin elämään. Kun se meikäläisellä taviksellakin oli pökerryttävä. Tietysti voihan olla ettei vauva sitten oikeasti muuta mitään, kuten esim. Taru Valkeapää väittää. Kaikkihan me ollaan erilaisia.

Vierailija
17/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin esimerkiksi golfpelin ajaksi =)

Vierailija
18/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nauttinut tippaakaan kolmesta raskaudestani mutta ah sitä nautintoa kun lapset olivat syntyneet. Nämä nauttimisen kannattajat ovat taatusti niitä jotka vaativat erityiskohtelua koska ovat raskaana, karkottavat kaikki ympäriltään loputtomien raskausjuttujensa takia, vaappuvat kuin ankat heti viikolta viisi ja olettavat vielä että ulkopuolisten täytyisi olla kiinnostuneita heidän raskauksistaa. Eli nämä ne niitä pintaliitäjäminäminäminä- tyyppejä ovat.

Vierailija
19/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin äideille ladellaan paineita joka suunnasta. Raskaus ei ole sairaus (joo ei ole, mutta olo voi olla todella huono syystä tai toisesta, itse olin pariin otteeseen sairaalahoidossa raskausaikana pahentuneen astman takia). Imettäminen on ihanaa (joo, jos se sujuu). Vauva-aika on ihanaa (joo, jos vauvalla ei ole koliikkia)...

Listaa voisi jatkaa loputtomiin! Tosiasia on, että aina kaikki ei mene normaalikaavan mukaan ja silloin on kyllä äidin jaksaminen koetuksella. Se, että julkkisäiti uskaltaa kertoa omista heikkouksistaan on rohkea teko. Hatunnosto siis Saimille!

Vierailija
20/31 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää syyttää Saimia pinnalliseksi, hän vain sanoo ääneen sen mitä suuri osa raskaana olevista ajattelee