Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat FB/some stalkkausvinkkinne ja huomionne??

Vierailija
03.11.2014 |

NO NIIN kaikki pikku nettistalkkerit, vinkit jakoon!Mitä kaikkea pystytte päättelemään FB-profiileista, lukemaan rivien väleistä?Entäpä ne ärsyttävät suojatut profiilit...onko konsteja tietojen urkkimiseen? Entäs Instat ja Twitterit ja kaikki muu?? Minkälainen somekäyttäytyminen herättää epäilysi ettei jollakulla ole ihan puhtaat jauhot pussissa?

Itse olen tosi monta kertaa ennustanut kaveripariskuntien eroamiset ja pettämiset jne. ilman sen kummempaa stalkkaustakaan;yhteiskuvat ja kommentit toiselle loppuu, nainen tagaa miestä kuviin ja päivityksiin jotka eivät vahingossakaan ilmesty miehen sivulle (siis suodatin päällä että mies valitsee mitkä tagaukset näkyy hänen sivullaan-->haluaa esittää sinkkua), toistuvat liketykset jonkun vanhoihin profiilikuviin (eli selailee niitä oikein asiasta tehden)....ja valitettavasti kertaakaan en ole ollut huomioideni kanssa väärässä :/

Exäni jäi kiinni pettämisestä kun sain Chillweek.com-palvelun kautta selville hänen olleen aivan muualla kuin missä pitäisi ja aivan muussa seurassa. Myöhemmin onnistuin löytämään hänen profiilinsa vielä useista deittipalveluista mm.Badoo ja HotorNot. So long, goodbye! :D Myös Seuratut-listat esim.Instassa voivat kertoa yllättävän paljon...

Onko sinulla vastaavia kokemuksia??

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:59"]

Sain tietää ex-äijäni suhteesta ex-ystävääni uuden profiilikuvan kautta. Olihan sitä yritetty muokata joo mutta silti taustalla näky "ystäväni" mauttomat sohvatyynyt. Äijä oli aidosti ihmeissään kun kysäisin että mitäs helvettiä hän on keskellä päivää kaverini luona tehnyt...

[/quote]

Joo kuvasta päättelin minäkin!!Exäni piti olla viikonloppu toisessa kaupungissa poikien pelireissulla.Hän lisäsi naamakirjaan kuvan jossa oli hänen lisäksi mulle tuntematon mies ja takana näkyi koira. Istuivat puutarhapöydän ääressä. En aatellu että siinä ois mitään kummallista, en tuntenu kaikkia mieheni kavereita. Mut myöhemmin joku siinä kuvassa ja exäni käytöksessä jne.alko herättää epäilystä että kaikki ei oo kohallaan....Kävin läpi exän kuvia ja huomasin että lähes jokaisesta oli tykännyt sama mulle tuntematon nainen. Kävin sitte kattomassa eukon profiilia josta ei paljon irronnut mutta sen verran kuitenki että naisella on tismalleen samanlainen koira kuin se exäni valokuvassa ollut....lopulta selvis että ne pelireissut jne.oli täyttä paskaa ollu jo pidemmän aikaa ja se mulle tuntematon mies siinä kuvassa tän eukon veli. En tiedä miksi se kuva piti ees lisätä faceen, ehkä halusi jäädä kiinni, ääliö.

Vierailija
22/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:18"]

Minä halusin stalkata yhtä naista, niin loin keksityn faceprofiilin ja pyysin häntä kaveriksi :) Kun olin tarpeeksi stalkannut, poistin profiilin.

[/quote

tunnustan että oon kans tehny tämän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:23"]

Minä halusin stalkata yhtä naista, niin loin keksityn faceprofiilin ja pyysin häntä kaveriksi :) Kun olin tarpeeksi stalkannut, poistin profiilin.

[/quote

[/quote]

Uskaltaisinko tehä tämän? Haluisin tietää mitä entiselle ihastukselle kuuluu

Vierailija
24/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

toihan toimii jos se ketä haluut stalkata hyväksyy kaveriksi ihan kaikki vaikkei tuntiskaan, kaikki ei hyväksy

Vierailija
25/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:18"]

[/quote]

toihan toimii jos se ketä haluut stalkata hyväksyy kaveriksi ihan kaikki vaikkei tuntiskaan, kaikki ei hyväksy
[/quote]

nimenomaan. itse en ole niin toljanteri että hyväksyisin kaikki. tässä tapauksessa kuitenkin tiesin missä piireissä nainen liikkui joten pyysin kaverikseni muutaman sellaisen saman piirin tyypin joilla oli miljoona kaveria valmiiksi. muka yhteisiä tuttuja, hah... :D

Vierailija
26/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut vaikka mitä selville somen ja etenkin stalkkauksen kaverien profiilien kautta, aina joku möläyttää jotain salattua. Joten vinkkini on selvittää kohteen x läheisimmät ja stalkata myös heitä.

Vierailija
27/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kerro ilmaiseksi vinkkejäni. Stalkkaus on niin naurettavan helppoa, ettei enää edes jaksa stalkata, menee kiinnostus kun ei ole haastetta. Ylipäätään vaan idiootit on facessa. Samat tomppelit on lisäksi autuaasti unohtaneet facesta ja sittemmin tindereistä, twittereistä ja instagrammeista innostuttuaan, minne kaikkialle ovat joskus aikojen alussa liittyneet ja tietojaan auliisti jakaneet.

Vierailija
28/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:31"]

Oon saanut vaikka mitä selville somen ja etenkin stalkkauksen kaverien profiilien kautta, aina joku möläyttää jotain salattua. Joten vinkkini on selvittää kohteen x läheisimmät ja stalkata myös heitä.

[/quote]

tää on niin totta. vaikka se stalkattava ei paljastais juuri mitään itsestään niin aina on joku kaveri jonka postauksista löytyy infoa jos vaan viittii hakea.

Vierailija
29/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuvien laikkaukset on tosiaan paras stalkkausmuoto. Monet, joiden seinää ei näe, niin niiltä näkee kuvia ja kuvien laikkauksia. Usein naiset laikkaa naisten kuvia, miehet ei. Mutta uus kumppani tai deitti laikkaa ihan aina. Itsekin (olen mies) laikkasin aina kiinnostuksen kohteiden ja uusien tapailujen kuvia. Huom: tämä ei ole kuitenkaan pomminvarmaa, on miehiä jotka laikkailevat todella monia naisia, myös puolituttuja ym. Myös homot laikkaa mielellään naisia.

Vierailija
30/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laikkaa"

Hyi vittu.

Vierailija
31/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa LAIKKAA?

Vierailija
32/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:36"]

Mitä tarkoittaa LAIKKAA?

[/quote]

no oisko like kirjotettuna niinku äännetään

Vierailija
33/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:36"]

Mitä tarkoittaa LAIKKAA?

[/quote]

no oisko like kirjotettuna niinku äännetään

[/quote]

No voi jessus sentään! On ihan uutta sanastoa mulle (ei siis "LIKE"). Eikö voi kirjoittaa tykkää, kun kerta Suomessa ollaan...

Vierailija
34/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:23"]

[/quote

[/quote]

Uskaltaisinko tehä tämän? Haluisin tietää mitä entiselle ihastukselle kuuluu

[/quote]

Hitto, ei toimi! Pitää näköjään olla kaverin kaveri että voi lähettää kaveripyynnön.

Vierailija
35/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotuksessa oli tuosta että kuvat joihin mies tagattu jne.ei ilmesty sen sivulle. Mulla oli ollu jo jonkin aikaa juttua yhen tyypin kanssa joka kans anto ymmärtää että on tosi kiinnostunu musta. Kerran sitte joku nainen oli kommentoinu tyypin kuvaa vähän pikkutuhmasti, silmäniskuhymiö ja kehu kuinka komee, grrrr jne.Menin naisen profiiliin ja siellähän oli valokuvissa melko tuore kuva naisesta ihastukseni kanssa käsi kädessä, naisen jonku vanhan sukulaisen synttäreillä ja muutama muukin vanhempi yhteiskuva. Näistä yksikään ei näkyny tän tyypin valokuvissa eli sillä oli siis joku semmonen suodatin (?) että se voi päättää mitkä kuvat näkyy ja kelle...vai miten toi toimii, en ole niin perehtyny. no joka tapauksessa tyyppi oli "unohtanu" kertoa mulle että sillä kyllä käytännössä on jo yks tyttöystävä :(

Vierailija
36/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:33"]

Profiilikuvien laikkaukset on tosiaan paras stalkkausmuoto. Monet, joiden seinää ei näe, niin niiltä näkee kuvia ja kuvien laikkauksia. Usein naiset laikkaa naisten kuvia, miehet ei. Mutta uus kumppani tai deitti laikkaa ihan aina. Itsekin (olen mies) laikkasin aina kiinnostuksen kohteiden ja uusien tapailujen kuvia. Huom: tämä ei ole kuitenkaan pomminvarmaa, on miehiä jotka laikkailevat todella monia naisia, myös puolituttuja ym. Myös homot laikkaa mielellään naisia.

[/quote]

Sä et varmaan tiedä mikä laikka on oikeesti..?

Vierailija
37/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:33"]

[/quote]

Sä et varmaan tiedä mikä laikka on oikeesti..?

[/quote]

Off topic mut mulle tästä tulee mieleen entinen opettajani joka käytti sanaa NAITTAAJA. Muut tuntevat ko.vekottimen nimellä niittaaja tai nitoja.

Vierailija
38/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisten touhua nämä kyyläämiset ovat? Tehän olette pahempia kuin vanhapiikamummot pitsiverhojen välissä naapureita kyttäämässä! :D

Vierailija
39/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite latasin semmosen stalkaus ohjelman yheltä venäläiseltä sivustolta jolla voi stalkata kaikki suojatut profiilit, salaiset ryhmät ja hackeroida esim sähköpostin ja facen salasanat. oli kyllä aika kallis jos oikein muistan niin 300 $ ja maksu paypal tilille

Vierailija
40/46 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 01:20"]

Minkä ikäisten touhua nämä kyyläämiset ovat? Tehän olette pahempia kuin vanhapiikamummot pitsiverhojen välissä naapureita kyttäämässä! :D

[/quote]

Tämähän on 2010-luvun kyylämummoilua, pitää seurata aikaansa katsos :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme