Parhaat FB/some stalkkausvinkkinne ja huomionne??
NO NIIN kaikki pikku nettistalkkerit, vinkit jakoon!Mitä kaikkea pystytte päättelemään FB-profiileista, lukemaan rivien väleistä?Entäpä ne ärsyttävät suojatut profiilit...onko konsteja tietojen urkkimiseen? Entäs Instat ja Twitterit ja kaikki muu?? Minkälainen somekäyttäytyminen herättää epäilysi ettei jollakulla ole ihan puhtaat jauhot pussissa?
Itse olen tosi monta kertaa ennustanut kaveripariskuntien eroamiset ja pettämiset jne. ilman sen kummempaa stalkkaustakaan;yhteiskuvat ja kommentit toiselle loppuu, nainen tagaa miestä kuviin ja päivityksiin jotka eivät vahingossakaan ilmesty miehen sivulle (siis suodatin päällä että mies valitsee mitkä tagaukset näkyy hänen sivullaan-->haluaa esittää sinkkua), toistuvat liketykset jonkun vanhoihin profiilikuviin (eli selailee niitä oikein asiasta tehden)....ja valitettavasti kertaakaan en ole ollut huomioideni kanssa väärässä :/
Exäni jäi kiinni pettämisestä kun sain Chillweek.com-palvelun kautta selville hänen olleen aivan muualla kuin missä pitäisi ja aivan muussa seurassa. Myöhemmin onnistuin löytämään hänen profiilinsa vielä useista deittipalveluista mm.Badoo ja HotorNot. So long, goodbye! :D Myös Seuratut-listat esim.Instassa voivat kertoa yllättävän paljon...
Onko sinulla vastaavia kokemuksia??
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:16"]
Täältä puuttuu sellainen vinkki, että kannattaa käyttää googlen kuvahakua, siis haet vaikka sillä FB:n profiilikuvalla ja katsot minne se vie :) Tällä olen yhdistellyt ihmisiä erinäisiltä keskustelupalstoilta oikeisiin FB-profiileihin.
Vain daiju käyttää samaa kuvaa kaikkien nettipersooniensa profiilikuvana!
[/quote]
Monella miehellä on muuten sama kuva facessa kuin deittiprofiilissa. Selviää niistäkin deittiehdokkaista kaikenlaista... yksikin oli profiilikuvassa ajamassa hienoa venettä, facesta kävi ilmi ettei todellakaan ole oma vene. Väitti olevansa eronnut, mutta fb täynnä kuvia vaimosta ja lapsista :D
Näitä lukiessa olen iloinen etten ole somessa :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 01:21"]
ite latasin semmosen stalkaus ohjelman yheltä venäläiseltä sivustolta jolla voi stalkata kaikki suojatut profiilit, salaiset ryhmät ja hackeroida esim sähköpostin ja facen salasanat. oli kyllä aika kallis jos oikein muistan niin 300 $ ja maksu paypal tilille
[/quote]
Sillä ohjelmalla lukee myös kaikkien päiväkirjan sivut ja jopa ajatukset. Myös ne ajatukset jotka ajattelee pimeässä ja hiljaa. Tosi juttu!
Mä perustin feikkiblogin päästääkseni lukemaan yhtä suljettua mammablogia. Olin riitaantunut tämän bloggarin kanssa aiemmin, koska hän oli takakireä ja kaunainen narttu joka lesosi lapsillaan naurettavasti. Oli niin priceless lukea rouva super-täydellisen oikeasta elämästä, joka olikin aika kaukana täydellisestä. Myöhemmin kyllästyin ja tämä mammablogikin on jo kadonnut blogistaniasta. Nykyisin tilalla on evvk lifestyleblogi.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 01:21"]ite latasin semmosen stalkaus ohjelman yheltä venäläiseltä sivustolta jolla voi stalkata kaikki suojatut profiilit, salaiset ryhmät ja hackeroida esim sähköpostin ja facen salasanat. oli kyllä aika kallis jos oikein muistan niin 300 $ ja maksu paypal tilille
[/quote]ootko saanu rahoille vastinetta?
Oman elämänsä Sherlock Holmes täällä! Päättelen aina kaikista sivukommenteista oikeassakin elämässä vaikka mitä, joten somestalkkaajanakin yleensä keksin jotain rivien välistä. Tosin riippuu, etsinkö "todisteita" vai etsinkö vain tietoa :D joskus epätoivoisena salaisen fb-profiilin kohdattuani olen käyny läpi profiilikuvasta tykänneitä XD silloin tulee kyllä liian stalkkeriolo, mutta mitä sitä ei uteliaisuuttaan tekisi :D
Täältä puuttuu sellainen vinkki, että kannattaa käyttää googlen kuvahakua, siis haet vaikka sillä FB:n profiilikuvalla ja katsot minne se vie :) Tällä olen yhdistellyt ihmisiä erinäisiltä keskustelupalstoilta oikeisiin FB-profiileihin.
Vain daiju käyttää samaa kuvaa kaikkien nettipersooniensa profiilikuvana!
No ei ole enkä kertoisikaan! Nyt huit hapeli otat tyynyn, lasket siihen pääsi ja menet nukkumaan.
Mitä sinä syöt ja miten nukut? Minulla ei riittäisi energia tuohon.
Paras vinkkini on tämä: lisää stalkkaamansa tyypin kaveriksi. Jos tää lisätty tyyppi on stalkannut sua, niin näät tän stalkkerin seinän heti vaikkei se olis ehtinyt hyväksyä kaveripyyntöä. Eli näin voi ottaa selvää, onko joku tyyppi kattellut omaa seinää. Toki vaatii pokkaa, mutta pyynnön voi perua ja halutessaan selittää että vahingossa lisäsi esim. kännykällä yms. Kyl ihmiset ymmärtää että vahingossa voi tulla lisänneeksi. Kerran oon kokeillut tätä...
Sain tietää ex-äijäni suhteesta ex-ystävääni uuden profiilikuvan kautta. Olihan sitä yritetty muokata joo mutta silti taustalla näky "ystäväni" mauttomat sohvatyynyt. Äijä oli aidosti ihmeissään kun kysäisin että mitäs helvettiä hän on keskellä päivää kaverini luona tehnyt...
Minä halusin stalkata yhtä naista, niin loin keksityn faceprofiilin ja pyysin häntä kaveriksi :) Kun olin tarpeeksi stalkannut, poistin profiilin.
up!