Tapaamani 30-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut vakavasti
Mies on siis hyvin mukava ja älykäs, ja hän on korkeasti kouluttautunut, kansainvälinen ja hyvässä työssä, mutta ei ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa. Mietityttää.
Kommentit (35)
No aloitusviestissäsi kerroit, että hän on älykäs. Se jo yksissään on riittävä syy elää mieluummin sinkkuna.
No voisiko olla niin, että opiskelut ja työt ovat vieneet niin paljon aikaa ettei sitä ole riittänyt kumppanille? Sanoit myös miehen olevan kansainvälinen. Jos hän on asunut ulkomailla tai reissannut työkseen niin parisuhde ei sopinut siihen kuvioon? Nyt on ehkä elämä rauhoittunut ja olisi aikaa? Toiset haluavat ensin elää elämäänsä ennen kuin sitoutuvat tai voi olla niin ettei vaan sopivaa henkilöä ole osunut kohdalle. Ei mitään sen kummallisempaa vaan ihan normaaleja juttuja.
Kansainvälinen? Eli siis on opiskellut/työskennellyt ulkomailla? Yleensä tuollaiset tyypit on sinkkuna pidempään kun menevät maasta toiseen uran perässä.
Eli on alfa joka on vaan p annut ympäriinsä? Vai kilttis? Ethän sinä nyt sentään kilttistä ole ottamassa? 😒
Astuipa sekin samaan paskaan kuin muutkin!
Mun kokemuksen mukaan tämmöinen henkilö voi olla tapoihinsa piintynyt.
Mutta se riippuu sitten ihan hänestä ja mitä tulevaisuudessa haluaa, onko hän hyvä kumppani. Jos hänelle on ok, että hänellä on tässä asiassa kasvettavaa ja opittavaa, niin sitten homma varmasti voi edetä ja toimia.
Minä olin 28 kun ensi kertaa aloin seurustelemaan. Onneksi miestä ei mietityttänyt, kun yhdessä olemme olleet 18 vuotta
Vain hullu seurustelee jotenkin "vakavasti". Pillua ei pidä nostaa jalustalle!
Siis mikä mietityttää. Eikö tämä ole aika yleistä? Miehet vakiintuu vasta +30 vuotiaana
No onhan se todella outoa jos tuon ikäinen mies on täysin kokematon
Naiset sitten aina keksivät valituksen aiheita. Miehissä aina jotain vikaa ja valittamisen aihetta 🤣
Ja jos miehellä olisi pari exää niin sekin olisi ongelma.....
Tuohan on ideaali tilanne. Ei menneisyyden taakkaa harteilla
Niin mikä mietityttää?