Tapaamani 30-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut vakavasti
Mies on siis hyvin mukava ja älykäs, ja hän on korkeasti kouluttautunut, kansainvälinen ja hyvässä työssä, mutta ei ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa. Mietityttää.
Kommentit (35)
Olisiko parempi, että oli 25 pätkäparisuhdetaa, 6 pika-avioliittoa ja 15 kihlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vain hullu seurustelee jotenkin "vakavasti". Pillua ei pidä nostaa jalustalle!
En kyllä ole kulliakaan jalustalle nostanut 😂😂😂
Itsekkään en ole koskaan seurustellut vakavastti, vaan aina olen ilon kautta seurustellut.
mies 40
Mulla on monta vähän hiljaista, mukavaa tuttua miestä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai korkeintaan lyhytaikaisesti.
He ovat jotenkin niin tottuneita jo sinkkuuteensa, että eivät tee mitään päästäkseen siitä eroon. Kunhan löytyy nainen, joka riuskasti tekee aloitteen, saa heistä hyvän aviomiehen!
Itse olen naimisissa samanlaisen hillityn tyypin kanssa.
Naisia mietityttää mies joka ei ole koskaan seurustellut kun taas miehelle seurustelematon nainen on vaimomatskua 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta vähän hiljaista, mukavaa tuttua miestä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet tai korkeintaan lyhytaikaisesti.
He ovat jotenkin niin tottuneita jo sinkkuuteensa, että eivät tee mitään päästäkseen siitä eroon. Kunhan löytyy nainen, joka riuskasti tekee aloitteen, saa heistä hyvän aviomiehen!
Miksi tällaiset miehet eivät ole opetelleet miten naisia isketään? Eihän tuollaisella arkailulla mihinkään pääse, pitää olla mies joka hakee naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Naisia mietityttää mies joka ei ole koskaan seurustellut kun taas miehelle seurustelematon nainen on vaimomatskua 🤔
Miehet haluavat puhtaan naisen, naiset haluavat likaisen miehen. Näinhän se menee
Vierailija kirjoitti:
No eihän se ole mies eikä mikään, jolla ei viimeistään 25v iässä ole tuhatta kaatoa ja muutamaa parisuhdetta siinä sivussa.
En muutenkaan halua kuulla toisen ex-kumppaneista niin tuo olisi mulle ideaali.
Se ettei ole seurustellut ei tarkoita etteikö olisi yhdenyönjuttuja takana. Helsingissäkin yleistä, että nuoret miehet viettää sinkkuelämää ja seksiä hakevat baareista tai tinderistä.
Ennemmin koko ikänsä sinkkuna ollut kuin joku jolla on lapsia vähän siellä täällä ja sitten pitää ottaa ne exätkin tavallaan mukaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on useita tällaisia ystäviä. Pitäisin suoranaisena ihmeenä mikäli he päätyisivät parisuhteeseen, koska eivät koskaan tee mitään asialle ja ovat muutenkin vähän sellaisia hiljaisia miehiä.
Älykäs eli ei sekaannut ap:n kaltaiseen ennakkoluuloiseen ihmiseen.