Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti vaivaa miestä, joka haukkuu kumppaninsa ulkonäköä?

Vierailija
03.11.2014 |

Miehet vastatkaa!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa aika monta tositapausta miten entinen vaimoni käsitteli usein vieläpä vieraiden ihmisten aikana ulkonäköäni, tanssitaitoani, ammattiani, syömistäni, juomistani, kaikkea mitä tein ja mitä en tehnyt. En kuitenkaan tee sitä, koska teidän useimpien mielestä olisin sovinisti, valehtelija, ruma ja köyhä ja saisin sadoittain alapeukkuja.

Vierailija
42/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:29"]

Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä?

[/quote]

Eli kun nainen kysyy, mitä pidät pepustani---vastaus, sinulla on ihanat silmät.

[/quote] Voi pyhä yksinkertaisuus näitä kommentteja.[/quote]

Jos nainen kysyy mitä pidät rinnoistani/pepustani. Kumpi on oikein, kertoa totuus vai valehdella? Vastatkaa tähän.

[/quote]

No sinähän tietysti vastaat, että tykkäät siitä, koska sehän on totuus, jos vähääkään välität naisesta. Ei sitä ylisanoin kuvata tarvitse, mutta nätisti voit sanoa. Se ei maksa sinulle mitään, pikemminkin tulee todennäköisesti korkojen kera takaisin :) Innokkaampana seksinä, ystävällisinä tekoina, kehuina... Tositarina, edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:46"]

Pieni pippeli?

[/quote]

Ei oo toi. Yks ihan normikullinen sanoi että mun tissit roikkuu ja muutenkin sais vähän kiinteytyä ja sit yks keskivertoa isokullisempi sanoi, ettei näe mussa mitään muuta kuin mun finnit.

Tuota Ap:n kysymystä on joskus itsekin tullut mietittyä...

Vierailija
44/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:33"]

Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä?

[/quote]

Eli kun nainen kysyy, mitä pidät pepustani---vastaus, sinulla on ihanat silmät.

[/quote] Voi pyhä yksinkertaisuus näitä kommentteja.[/quote]

Jos nainen kysyy mitä pidät rinnoistani/pepustani. Kumpi on oikein, kertoa totuus vai valehdella? Vastatkaa tähän.

[/quote]

Valehtelu, puheenaiheen vaihtaminen tai ympäripyöreä vastaus on aina parempi kuin joku "perseesi oksettaa minua". Toivottavasti olet sinkku.

Vierailija
45/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä? Jos nainen on miehen mielestä niin vastenmielinen, niin miksi ei jätä kommentoimatta ja ala puhua erosta? Mäkin olen enemmän saanut miehiltä nihkeää kommenttia kuin positiivista. Nää tyypit ovat oikeasti vinksahtaneita, niillä on paha olla ja sairas ajatusmaailma. Tuntuu niin hyvältä, kun nykyisin ne jo tunnistaa ja voi kylmän viileästi ladella jotakin takaisin. Nössyköystä ei sen jälkeen kuule enää mitään ja hyvä niin. Perusnätti olen.

[/quote]

Tuo on kyllä totta, että noille oppii sanomaan takaisin. Muutaman ikävän kommentin kun kuulee, niin mitta tulee täyteen. Ja kun se mitta tulee täyteen niin se kanssa tulee täyteen ja mun suusta tulee niin karmeaa tekstiä että urpolle tulee ripulipaskat housuun.

Vierailija
46/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:49"]

No sinähän tietysti vastaat, että tykkäät siitä, koska sehän on totuus, jos vähääkään välität naisesta. Ei sitä ylisanoin kuvata tarvitse, mutta nätisti voit sanoa. Se ei maksa sinulle mitään, pikemminkin tulee todennäköisesti korkojen kera takaisin :) Innokkaampana seksinä, ystävällisinä tekoina, kehuina... Tositarina, edelleen.

[/quote]

Entä jos yhden illan suhde kysyy? Kertapano molemille, ei rakkautta puolin eikä toisin.

Vierailija
47/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:53"]

Valehtelu, puheenaiheen vaihtaminen tai ympäripyöreä vastaus on aina parempi kuin joku "perseesi oksettaa minua". Toivottavasti olet sinkku.

[/quote]

En ole sinkku, enkä koskaan live elämässä sano naisille pahasti. Täällä haluan vain tuoda mielipiteitä esille ja lukea vastakommenttia.

Vierailija
48/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Entä jos yhden illan suhde kysyy? Kertapano molemille, ei rakkautta puolin eikä toisin.

[/quote]

Reippaasti vaan valehtelet, että upea on. Miksi pitäisi päästä lyttäämään? Kai se kertapano kuitenkin mukava oli, joten miksi pilata fiilikset. Ja jos ei ollut mukava, miksi piti edes päästä pukille?

Vierailija
49/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:01"]

Reippaasti vaan valehtelet, että upea on. Miksi pitäisi päästä lyttäämään? Kai se kertapano kuitenkin mukava oli, joten miksi pilata fiilikset. Ja jos ei ollut mukava, miksi piti edes päästä pukille?

[/quote]

Oli kerran nainen joka ylisti ja kehui (ihana kroppasi jne). Tiesin 100% varmasti, että hän ei ajatellut sitä. Sellainen nostaa karvat pystyyn ja tulee itselle halpamainen olo. Siksi olen hieman kriittinen kehuihin jos ne on ihan suoraa paskapuhetta. Tosin haukka ei tietenkään tarvitse.

Vierailija
51/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Haukka = haukkua ja tuo kehuja ei ollut yhden illan juttu. # 51

Vierailija
52/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

Ihminen voi ihan käyttää omaa järkeään muille puhuessaan. Itse en koe saavani mitään hyötyä kenenkään haukkumisesta tai edes ns. "totuuksien" kommentoimisesta. Erityisesti joku kommentti tyyliin "sul on aika pienet tissit" on turha, koska asialle ei oikein mitään mahda, mutta tuollaisella kommentilla voi kuitenkin pahoittaa jonkun mielen eikä se hyödytä ketään. Valehdellakaan ei tarvitse, mutta luultavasti sitä nyt jotain hyvää sanottavaa löytää ihmisestä, jonka kanssa tahtoo olla.

Vierailija
53/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamansa ihmisen piirteitä ei pidä oksettavina. Mieheni maha on ihana, vaikkei se olekaan sixpack. Kehujen saamisesta nauttivat myös miehet ja itse ainakin mielelläni ilahdutan läheisiä positiivisilla kommenteilla. Siitä tulee itsellekin hyvä mieli.

Vierailija
54/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:01"]

[/quote]

Oli kerran nainen joka ylisti ja kehui (ihana kroppasi jne). Tiesin 100% varmasti, että hän ei ajatellut sitä. Sellainen nostaa karvat pystyyn ja tulee itselle halpamainen olo. Siksi olen hieman kriittinen kehuihin jos ne on ihan suoraa paskapuhetta. Tosin haukka ei tietenkään tarvitse.

[/quote]

Kuten sanottu, liioitella ei tarvi. Mutta ystävällinen ja positiivinen voi olla, se harvoin vie harhaan.

Vierailija
55/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:10"]

Ihminen voi ihan käyttää omaa järkeään muille puhuessaan. Itse en koe saavani mitään hyötyä kenenkään haukkumisesta tai edes ns. "totuuksien" kommentoimisesta. Erityisesti joku kommentti tyyliin "sul on aika pienet tissit" on turha, koska asialle ei oikein mitään mahda, mutta tuollaisella kommentilla voi kuitenkin pahoittaa jonkun mielen eikä se hyödytä ketään. Valehdellakaan ei tarvitse, mutta luultavasti sitä nyt jotain hyvää sanottavaa löytää ihmisestä, jonka kanssa tahtoo olla.

[/quote]

Joo kyllä tuon jokainen ymmärtää ja se on normaalia keskustelua, ja jos siinä yhtäkkiä töksäyttää "sinulla on pienet tissit" se on muokkamaista ja loukkaa. Olen koko ajan kysynyt, jos nainen itse kysyy, mitä hänelle teidän (naisten) mielestä pitää vastata? Tämähän nyt on sellaista mitä tuskin tapahtuu, mutta mielipiteitä halusin lukea, en turhaa väittelyä mikä on muokkamaista mikä ei.

Vierailija
56/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on parisuhteessa vastoin tahtoaan eikä tiedä pitäisikö erota vaikka naisen sydän särkyisi siitä ikiajoiksi.

Vierailija
57/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:10"]

[/quote]

Joo kyllä tuon jokainen ymmärtää ja se on normaalia keskustelua, ja jos siinä yhtäkkiä töksäyttää "sinulla on pienet tissit" se on muokkamaista ja loukkaa. Olen koko ajan kysynyt, jos nainen itse kysyy, mitä hänelle teidän (naisten) mielestä pitää vastata? Tämähän nyt on sellaista mitä tuskin tapahtuu, mutta mielipiteitä halusin lukea, en turhaa väittelyä mikä on muokkamaista mikä ei.
[/quote]Onko se sitten kamalaa sanoa ihan kiva, tai ihan ok? En pidä sitä valehteluna. Jos oikeasti pitää vaimon peppua oksettavana nahkapussina on ehkä aika laittaa ero vireille.

Vierailija
58/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

Edelleenkin voit sanoa vaikka, että tykkäät ja että sitä (peppua) on mukava puristella, muista pieni pilke silmissä. Jos olet sellaiseen tilanteeseen päässyt, että perseen tykkäämisestä kysellään, todennäköisesti sen hipelöinnistä on sinulle jotain iloa oikeastikin ollut, joten valehdellakaan ei kai kauheasti tarvitse. En minä ainakaan täysin tai puolituntemattomilta miehiltä sellaista kysele.

Vierailija
59/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset kommentoi jos tämä mies kysy mitä pidät peniksestäni?

-ihan ok.

-mahtava kalu

- vai mitä? totuuttahan ei saa sanoa..

http://wildwoof.com/xpage/windows_live_writer/small_cocks/SmallCock111313_DFEE/SC_11_11_11.jpg

Vierailija
60/72 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 23:28"]Miten naiset kommentoi jos tämä mies kysy mitä pidät peniksestäni?

-ihan ok.

-mahtava kalu

- vai mitä? totuuttahan ei saa sanoa..

http://wildwoof.com/xpage/windows_live_writer/small_cocks/SmallCock111313_DFEE/SC_11_11_11.jpg
[/quote]Jos tuota miestä rakastaisin, niin vastaisin että tarpeeksi hyvä mulle :). Jos ajattelisin ällöttävänä, niin vaihtaisin miestä. Mikä tässä on vaikea tajuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän