Mikä helvetti vaivaa miestä, joka haukkuu kumppaninsa ulkonäköä?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:12"]
No jos syyttä haukkuu, niin se on väärin. Jos taas sanoo, että rintasi on aika patalaput/ peppusi on lättänä, niin ei se ole haukkumista vaan tosiasia, jos ne sellaiset ovat. M33
[/quote]
Saako sun munan kokoa haukkua?
Entäs sun vartaloa, pituutta, naamaa jne?
Totuus se vain on.
[/quote]
Tottakai saa.
Pituus/paino 183/85 vaikka paino normaali, minulla on kaljamahaa, eli laihaläski
Naama suht normaali
munakin suht keskitasoa.
[/quote]
Lisäänvielä, että sehän se tuntuu inhottavammalle jos toinen sanoo.
Ah vartalosi on kun veistos (vaikka minulla on mahaa)
Ah munasi on mahtava aisa (vaikka se on ihna normi pieni)
Ah Kasvosi on aivan sanoinkuvaamattoman komeat. (vaikka tavallinen paskanaama)
Tuollainen on valehtelua, ja en minä sellaista halua kuulla. Faktat on faktoja, turha sitä on kehua jos ei kehuttavaa ole. M33
[/quote]
Et vissiin tienny, että kun toisesta tykkää ihan oikeasti, se kaljamahakin on ihana ja muna tuntuu hyvälle...
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:44"]
Et vissiin tienny, että kun toisesta tykkää ihan oikeasti, se kaljamahakin on ihana ja muna tuntuu hyvälle...
[/quote]
Tykkää ja näyttää on eri asia. Vaikka kuinka tykkää se kaljamaha ei näytä sixpacille, eikä sitä semmoiseksi voi kehua, koska se on valehtelua. Se oli pointtini, eli turha niitä patalappuja on kehua kauniiksi/täyteläisiksi rinnoiksi kun ne ei sitä ole. Tämä ei tarkoita sitä, että kumppanilta sellaista tarvitsisi vaatia ja minäkin rakastan paljon enemmän ihmistä en hänen ulkomuotoa.
Ps. Miksi minulla on kaljamaha vaikka en juo kaljaa...
Jos siis ei keksi kehumista, on pakko haukkua? Eiku kertoa ikäviä totuuksia?!
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:44"]
[/quote]
Tykkää ja näyttää on eri asia. Vaikka kuinka tykkää se kaljamaha ei näytä sixpacille, eikä sitä semmoiseksi voi kehua, koska se on valehtelua. Se oli pointtini, eli turha niitä patalappuja on kehua kauniiksi/täyteläisiksi rinnoiksi kun ne ei sitä ole. Tämä ei tarkoita sitä, että kumppanilta sellaista tarvitsisi vaatia ja minäkin rakastan paljon enemmän ihmistä en hänen ulkomuotoa.
Ps. Miksi minulla on kaljamaha vaikka en juo kaljaa...
[/quote]
Aina löytää positiivista sanottavaa, jos haluaa. Yltiörehelliset, lakoniset kommentit voi jättää sanomatta. Mikä sen mukavampaa, kun mies kutsuu nöpöttävää nänniä ihanaksi, kuin kypsyväksi vatuksi. Sen sijaan että sanoisi, että noi lerpukat on niin nähty. Tositarina.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:58"]
Jos siis ei keksi kehumista, on pakko haukkua? Eiku kertoa ikäviä totuuksia?! Ap
[/quote]
Ei tietenkään, mutta myös kehuminen on turhaa jos se on suoranaista valehtelua. Tai tottakai saa kehua ja valehdella, jos se vastaanottava puoli kehuja haluaa....en kyllä ymmärrä ihmisiä jotka haluaa itseään kehuttavan.
En mä tiedä vaivaako minua mikään, mutta ärsyttää naisten kehujen tarve ja kerjääminen.
Ihan kuin pikkulapset. Siis wtf, aikuiset ihmiset!
Siksi en kehu. Jos nyt en haukukaan.
Sitä olen miettinyt, että mitä miehet ajattelivat saavansa arvostelemalla naistaan? Ihailua ja hurjaa seksiäkö? Tyytyväisen ja nauravaisen kumppanin? Yhteisille lapsille onnellisen ja ihanan äidin? Eli mikä siinä on tosiaan takana, että pitää sanoa jotakin sellaista, jonka tietää olevan turhaa ja ikävää? Miksi ei voi pitää turpaansa kiinni mielummin ja keskittyä johonkin viisaampaan?
Meillä ovat myös lapset kuulleet mieheni kommentoivat ikävästi ulkonäköäni ja silloin sai mies todellakin kuulla kunniansa. Mutta sanottu mikä sanottu, eikä kestänyt kauan kun lasten leikeissä ja puheissa kuuli suoraan miehen sanomasta opittuja kommentteja. Eivät ne ikävämmästä päästä olleet, mutta niin turhia, että annoin miehen kuulla kunniansa uudelleen ja hän sai mennä myös lapsille puhumaan kuinka sellainen puhe on kiusaamista ja sellaista ei meillä enää hyväksytä. Hän sai myös pyytää lasten edessä minulta anteeksi. Nämä ovat jo historiaa, mutta en unohda kommentteja silti kovin helposti. Enää meillä ei teinien edessä puhuta tuolla tavalla, mieskin sen oppi. N40
Ketjussa ei ole kyse kehujen puutteesta valittamisesta, vaan haukkumisesta! Ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:05"]
Ketjussa ei ole kyse kehujen puutteesta valittamisesta, vaan haukkumisesta! Ap
[/quote]
No miten sinua on haukuttu? Missä totuuden kertomisen/haukkumisen/valehtelun rajat menee?
Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä? Jos nainen on miehen mielestä niin vastenmielinen, niin miksi ei jätä kommentoimatta ja ala puhua erosta? Mäkin olen enemmän saanut miehiltä nihkeää kommenttia kuin positiivista. Nää tyypit ovat oikeasti vinksahtaneita, niillä on paha olla ja sairas ajatusmaailma. Tuntuu niin hyvältä, kun nykyisin ne jo tunnistaa ja voi kylmän viileästi ladella jotakin takaisin. Nössyköystä ei sen jälkeen kuule enää mitään ja hyvä niin. Perusnätti olen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:29"]
Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä?
[/quote]
Eli kun nainen kysyy, mitä pidät pepustani---vastaus, sinulla on ihanat silmät.
Mieluummin ottaisin vaikka invalidin miehen kuin ulkonäköä haukkuvan paskiaisen.
Onneksi oma mies on fiksu MIES eikä muita mollaava luuseri.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:33"]
Oikeasti, miksi pitäisi kommentoida vaikka sitä lättänää peppua ikävästi, kun voi valita vaikka kehua silmiä?
[/quote]
[/quote]
Voi pyhä yksinkertaisuus näitä kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:38"] [quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote] Voi pyhä yksinkertaisuus näitä kommentteja.[/quote]
Jos nainen kysyy mitä pidät rinnoistani/pepustani. Kumpi on oikein, kertoa totuus vai valehdella? Vastatkaa tähän.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 21:12"]
No jos syyttä haukkuu, niin se on väärin. Jos taas sanoo, että rintasi on aika patalaput/ peppusi on lättänä, niin ei se ole haukkumista vaan tosiasia, jos ne sellaiset ovat. M33
[/quote]
Saako sun munan kokoa haukkua?
Entäs sun vartaloa, pituutta, naamaa jne?
Totuus se vain on.
[/quote]
Tottakai saa.
Pituus/paino 183/85 vaikka paino normaali, minulla on kaljamahaa, eli laihaläski
Naama suht normaali
munakin suht keskitasoa.
[/quote]
Lisäänvielä, että sehän se tuntuu inhottavammalle jos toinen sanoo.
Ah vartalosi on kun veistos (vaikka minulla on mahaa)
Ah munasi on mahtava aisa (vaikka se on ihna normi pieni)
Ah Kasvosi on aivan sanoinkuvaamattoman komeat. (vaikka tavallinen paskanaama)
Tuollainen on valehtelua, ja en minä sellaista halua kuulla. Faktat on faktoja, turha sitä on kehua jos ei kehuttavaa ole. M33