Sinkkulaiva Lari
Spiitteittinki.
Onko tuo kännissä vai sauhutellut?
Kommentit (17)
Todella creepy.. Ei oikein ottanut selvää onko lintu vai kala.
Silmät punottaa, unelias katse, hitaan oloinen.. Tainnut kannabis tehdä tehtävänsä.
Ajatelkaa jos kaikki ihmiset ympärillämme olisivat tuollaisia! Joo-o..lailliseks vaan se hörhöjen kasvi. :D
Voin kuvitella tän ohjelman tuotantotiimin jäsenet valitsemassa vedet silmissä nauraen juuri kaikista hörhöimmät telkkariin.
Tavallaan ihan ok näköinen, mutta on siinä jotain...pelottavaa.
Tuo neitonen on varmaan ylpeä, kun katsoo tuota kuolanvaihtoa jälkikäteen telkkarista. :D
Sen verran oli punaset silmät ja oudot liikkeet et poltellu jotain oli. Outo tyyppi muutenkin. En lämpenis.
Miksei tuolla Sinkkulaivalla ole koskaan ketään normaalia, tavallista ihmistä?
Eeehhheeh...aivan mahtava tapaus :D
Niin tää oli se joka vaati naiselta naisellisuutta, itse sellainen, miten sen sanoisi, ei niin miehekäs venyvä ja vanuva päänkeikuttelija.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:50"]Tuo neitonen on varmaan ylpeä, kun katsoo tuota kuolanvaihtoa jälkikäteen telkkarista. :D
[/quote]
Sama kävi mielessä. Vielä vuosien jälkeen saa telkkarista tutut nähdä mitä on tullut hommailtua.
Nämä jaksothan on tulleet jo aiemminkin?
Hei, anteeksi mut en ollut poltellut mitään. Muistakaa aika, tapani, oli ehkä pari päivää humalaa ja jännitys ohjelmasta. oli tosi kiva kuulla et täällä on jotain tämmöistä minusta. niin ja se "omituinen" puhetyyli? oon ylpeä mun murteesta. kivaa kesää kaikille :)
Wtf!! Mikä toi tyyppi oikein oli??? :D aahhahahh...Siisti kaveri :p