Mihin puolisossasi rakastuit ensimmäiseksi?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:39"]
Läsnäolon taitoon
[/quote]
Meinasin tulla sanomaan, että luonteeseen, mutta se oli mullakin tämä! Onhan se osa luonnetta toki :)
Kaikkeen. Hymy, silmät ja intohimo elämään kolahtivat ja kolisevat vieläkin ❤️
Katseeseen ja vilpittömyyteen. Tai kun syvemmälle tonkii, niin vähän kaikkeen. :)
Läsnäolon taitoon
[/quote]
Onko se aave ?
Älyyn ja spontaaniuteen.Keksittiin vaikka mitä hassuja seikkailuja.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:46"]
Läsnäolon taitoon
[/quote]
Onko se aave ?
[/quote]
Miten niin?
Ei puoliso mutta ihastuksessa kiinnitin eniten huomiota siihen millainen äiti hän on lapselleen ja miten hän kohtelee muita
Luonteeseen. Oli niin kultainen, kun huolehti ja passasi downin oireyhtymästä kärsivää pikkusiskoaan :)
Verotietoihin.
Ensihuuman jälkeen oli tietty kiva huomata, että hän on myös älykäs, hauska ja muita arvostava.
Pituuteen ja lihaksikkaaseen kroppaan. Se oli lähtökohta, kaikki muu oli plussaa siihen päälle.
silmiin,peppuun. lopullisest ekana yönä ja sen jälkeisenä aamuna saatuun suuseksiin.
Hymyyn ja suuriin kauniisiin silmiin. Hyvä seksi oli yks juttu myös.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:57"]
Luonteeseen. Oli niin kultainen, kun huolehti ja passasi downin oireyhtymästä kärsivää pikkusiskoaan :)
[/quote]
Voi miten hienoa :)
Eikö se ole epäseksikästä monenkin naisen mielestä jos mies huolehtii muista.. silloinhan se on nössö mies
Hän tosissaan kuunteli, mitä mulla oli sanottavana. Oli helppo olla hänen seurassa.
Sinnikkyyteen ja siihen, miten se niin äkkiä näki mussa niitä ominaisuuksia, joita itse itsessäni arvostan. Yleensä nämä ominaisuuteni tulevat esille vasta, kun olen tuntenut ihmisen pitkään.
Läsnäolon taitoon